Toon posts:

PGP/GnuPG Public key in profile?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet handig op (zoals bij slashdot.org) een textveldje in je profile te hebben wat bruikbaar is voor een pgp of gnupg public key? misschien bij én de frontpage én GoT...

http://www.pgpi.com/
http://www.gnupg.org/

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Waarom zou dat handig zijn? Volgens mij zijn er maar bar weinig mensen die daar gebruik van zullen maken, en degenen die het wel willen moeten het maar in hun bio zetten.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
er zullen idd maar weinig mensen zijn de het gebruiken....maar er zijn mensen die het gebruiken, en op deze manier wordt het een beetje gesteund. mocht een extra textveld er niet inzitten is een tip bij de bio misschien leuk.

Verwijderd

Topicstarter
3x raden wat ik nu in m'n bio heb staan...
offtopic:
is adserver.tweakers.net gestorven?

offtopic:
waarom staat bash niet bij scripttalen?
http://www.linux.org/docs...ash-Prog-Intro-HOWTO.html

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We kunnen nu eenmaal niet alles "steunen" wat een paar mensen gebruiken, het heeft namelijk alleen nut als iemand die het gebruikt iets wil sturen naar iemand anders die het gebruikt, en die kans is nog kleiner dan dat één persoon het gebruikt. Ik kan me trouwens ook geen situatie voorstellen waarin iemand als eerste contact meteen een encrypted mailtje zou willen sturen. En een tip bij de bio, tja. We hoeven toch ook niet uit te leggen dat je systeemspecs erin kan zetten ofzo? Een fanatieke aanhanger van privacy kan zelf ook wel bedenken dat ie dat in z'n bio kan zetten.

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-03 11:43
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:25:
3x raden wat ik nu in m'n bio heb staan...
offtopic:
is adserver.tweakers.net gestorven?
offtopic:
Je hebt waarschijnlijk kazaa lite en die blokt de adserver.

Verwijderd

Topicstarter
Wceend schreef op 23 oktober 2002 @ 18:28:
[...]

offtopic:
Je hebt waarschijnlijk kazaa lite en die blokt de adserver.
ik heb geen kazaa lite.....maar wel mozilla en die blokt wel wat maar hij zegt dat hij de server niet kan vinden...

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 23 oktober 2002 @ 18:28:
We kunnen nu eenmaal niet alles "steunen" wat een paar mensen gebruiken, het heeft namelijk alleen nut als iemand die het gebruikt iets wil sturen naar iemand anders die het gebruikt, en die kans is nog kleiner dan dat één persoon het gebruikt. Ik kan me trouwens ook geen situatie voorstellen waarin iemand als eerste contact meteen een encrypted mailtje zou willen sturen. En een tip bij de bio, tja. We hoeven toch ook niet uit te leggen dat je systeemspecs erin kan zetten ofzo? Een fanatieke aanhanger van privacy kan zelf ook wel bedenken dat ie dat in z'n bio kan zetten.
Maak het dan zo dat de gebruiker zelf iets kan invullen (of 'anders' kan invullen).

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat kan toch ook in de bio :?

Pagina: 1