Toon posts:

[RCT2] Land "netjes" ophogen/verlagen

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om net zoals in RCT1 land te verhogen zodat het land eromheen zo wordt aangepast dat het mooi op elkaar aansluit?

in RCT1 kon je met de land tool je brush kleiner maken dan 1 vakje en dan deed ie dat, maar in 2 kan dat niet meer. Is er een andere manier om dit te bewerkstelligen?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Staat daar niets over in een gebruiks aanwijzing :? lijkt mij stug dat daar niet over wordt geschreven...

Verwijderd

Kan alleen in de scenario editor, door de tool weer kleiner te maken dan 1 vakje (zoals in RCT1)

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
als je 1 vakje pakt kun je toch ook alleen de hoekjes bewerken??

Verwijderd

Brik schreef op 23 oktober 2002 @ 20:04:
als je 1 vakje pakt kun je toch ook alleen de hoekjes bewerken??
Ja, maar als je in de scenario editor de tool echt zo klein mogelijk maakt, trekt ie omliggende stukken land mee omhoog. Zodat je zonder veel gezeik een vloeiende berg krijgt..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja, ik heb het ook niet kunnen vinden :{

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
jah stond wel een stukje in de manual, daarin stond dat het in ieder geval met de editor kon, maar ik kon me haast niet voorstellen dat zoiets handigs in het spel zelf was weggelaten, maar het ziet er naar uit dat dat wel het geval is.
tnx anyway

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 11:53:
jah stond wel een stukje in de manual, daarin stond dat het in ieder geval met de editor kon, maar ik kon me haast niet voorstellen dat zoiets handigs in het spel zelf was weggelaten, maar het ziet er naar uit dat dat wel het geval is.
tnx anyway
Ja, in het spel hebben ze het dus echt weggelaten... en dat heeft al voor een hoop gefrustreerde uurtjes gezorgd :(

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1