Toon posts:

MS Sidewinder joystick - Hoe is ie ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Omdat ik niet zo vaak een spelletje speel maar lekker autoracen a la The Need for Speed wel kan waarderen was ik op zoek naar een leuke joystick.
De Microsoft Sidewinder Precision 2 komt heel goed uit de test dus was ik aan het denken aan de Microsoft Sidewinder Joystick.

Heeft iemand ervaring met deze joystick? Is deze kwalitatief net zo goed als de duurdere microsoft sidewinder exemplaren of kan ik dan toch beter wat meer geld uitgeven en die Precision 2 nemen ?

Alvast bedankt

Verwijderd

Kun je dan niet beter een stuurtje kopen of misschien een goede joypad? Dit speelt mijn inziens een stuk beter?!!

Verwijderd

Topicstarter
Een stuur gaat me wat ver.

Ik dacht aan een joystick vanwege het analoge wat erin zit. Met analoog kun je tenminste fatsoenlijk sturen zonder dat je het stuur meteen helemaal links of rechts hebt staan.

Verwijderd

Daar heb je helemaal gelijk in, maar... In diverse joypads heb je ook analoge besturen (wat absoluut essentieel is voor racen).

Verwijderd

Joysticks en racespellen zou ik je niet aanraden..
zeker als je nu nog de keus hebt....

Als je toch voor een joy gaat kan je ook nog kijken naar een Logitech.. die zijn ook gewoon goed

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ervaring met een type van Logitech? Dat is ook wel goed merk. De muizen zijn tenminste geweldig.

Verwijderd

Ik heb van het weekend de Microsoft Side Winder Force Feedback 2 gekocht, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Met Microsoft Combat Flightsimulator (not included ;) ) 'voel' je echt je spel... ik vind het een prima ding, ook robuust gebouwd en handige opties (zoals een point-of-view stick aan de bovenkant van de knuppel, evenals 4 knoppen, drie bovenop naast de POV stick en eentje bij je wijsvinger, een soort 'trigger')
Pagina: 1