Greetings allemaal,
mijn pa heeft een PC, maar dat ding geeft meer ellende dan vreugde.
Het is een Celeron 700Mhz, AOPEN moederbord, 128MB RAM.
Volgende probleem:
(hij schreef):
Vanmorgen kwam overigens bij het aanzetten een pieptonen-serie eruit (zwart beeld)... Iets met de CPU?
Iemand een idee misschien wat dit kan zijn? Ik heb hem al naar de leverancier gebracht, die zegt dat de harddisk kapot was (WHAT THE F) en plaatst er een nieuwe in... Maar zoals jullie zien is het nog steeds, dus dat is het niet (vond ik al raar maar ok)
mijn pa heeft een PC, maar dat ding geeft meer ellende dan vreugde.
Het is een Celeron 700Mhz, AOPEN moederbord, 128MB RAM.
Volgende probleem:
(hij schreef):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Probleem met PC Twee weken geleden is de PC opnieuw geformatteerd en geinstalleerd met Windows XP, .... Reden was dat toen de PC niet via windows was uit te schakelen (startte meteen weer opnieuw op, ATX schakelaar hielp wel uiteraard). Probleem nu: ongeacht het programma dat actief is (Word, internetten, e-mail, spelletje...?) valt de PC uit (steeds sneller, nu reeds na enkele minuten) en start meteen weer op. De laatste keren dat dit gebeurde viel hij zelfs tijdens deze her-startup uit en begon weer opnieuw met opstarten. Een ander fenomeen is dat hij 'normale' opstart soms stopt en er een zwart beeld komt; verder gebeurd er niets meer. Resetten enige oplossing. |
Vanmorgen kwam overigens bij het aanzetten een pieptonen-serie eruit (zwart beeld)... Iets met de CPU?
Iemand een idee misschien wat dit kan zijn? Ik heb hem al naar de leverancier gebracht, die zegt dat de harddisk kapot was (WHAT THE F) en plaatst er een nieuwe in... Maar zoals jullie zien is het nog steeds, dus dat is het niet (vond ik al raar maar ok)
[ Voor 0% gewijzigd door LopeZ op 23-10-2002 19:26 ]