Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding extern houden, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
Hai allemaal, een prachtige illustratie in paint om even duidelijk te maken wat ik bedoel :)

Afbeeldingslocatie: http://waseem.edesigns.nl/kast.gif

Dat rode blok is dus mijn voeding en die kringeltjes moeten lucht voorstellen.

Het probleem is dat mijn voeding ermee is gekapt (zag een vonkje... vooral de kast verplaatsen met de stroom er nog in |:( ).

Nu zou je zeggen: zet er een andere voeding in. Dat was ik dus ook van plan, heb een voeding gekocht wil hem vervolgens inbouwen blijkt een of andere idioot van een kastenontwerper die kast zo te hebben ontworpen dat er geen andere voeding in te bouen valt :(

Ik koop dus gewoon lekker een nieuwe kast maar die krijg ik pas over een paar dagen maar inmiddels geen pc.

Is het mogelijk om die andere voeding gewoon ernaast neer te leggen en aan te sluiten (het werkt wel, heb ik getest). Heeft dit gevolgen met bijvoorbeeld de ventilator die stof naar buiten blaast of aarding?

Ik kan waarschijnlijk wel de huidige voeding eruit slepen en de nieuwe evt gewoon los neerpleuren.

Alvast bedankt

Verwijderd

kan je gewoon doen hoor maar wat bedoel je nou eigk met dat stof/?????

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
als je toch al een nieuwe kast krijgt
sloop er gelijk dat mbr uit :+

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 19:22
Als je kabels lang genoeg zijn, zou ik het ook proberen. Zorg er wel voor dat alle kabels recht in de connectoren zitten.
voor de rest zie ik geen graten in een externe voeding.

[ Voor 43% gewijzigd door coubertin119 op 30-11-2002 21:34 ]

Skat! Skat! Skat!