Ik heb de volgende onderdelen in mijn computer:
AMD Athlon 1200 (tijdelijk)
Asus A7V8X
Leadtek A250LE GF4 ti4200
Nanya 512mb PC2700 cas2,5
Western Digital Caviar 8mb 7200rpm 80gb
400watt voeding
Aopen burner en cdrom
Noname floppy drive
Als ik opstartte met mijn andere processor zei Asus POST report (die mevrouw in je mobo
) "CPU Test Failure" en hield hij daar op met booten. Nu heb ik een andere processor erin gezet, en geeft ie geen beeld met booten. Mijn monitor geeft dus "no signal input" en gaat op stand-by. De videokaart doet het in deze computer wel... Heb alle kabels e.d. al gechekt, diz al een nieuw mobo dat erin zit, met bios 1006 geloof ik. Ik heb ook al een GF2 mx erin gezet, weer geen beeld. Riva TNT2 PCI geeft ook niets. Ook geeft hij geen piepjes met m'n case speaker.
Er staat dus geen OS ofzo op, het is zeg maar 1st boot (dus niet over bios flashen enzo gaan praten)
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen en waar het misschien aan kan liggen? Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd
AMD Athlon 1200 (tijdelijk)
Asus A7V8X
Leadtek A250LE GF4 ti4200
Nanya 512mb PC2700 cas2,5
Western Digital Caviar 8mb 7200rpm 80gb
400watt voeding
Aopen burner en cdrom
Noname floppy drive
Als ik opstartte met mijn andere processor zei Asus POST report (die mevrouw in je mobo
Er staat dus geen OS ofzo op, het is zeg maar 1st boot (dus niet over bios flashen enzo gaan praten)
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen en waar het misschien aan kan liggen? Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd