Toon posts:

cd-rom speler installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb vandaag m'n niewe pc binnen gekregen:

Amd Athlon 2400 XP
512 DDR
blablabla

Alleen hebben die fokkers m'n dvd brander vergeten te installeren en komen dit pas vrijdag bij mij thuis doen :? en ze zijn ook m'n monitro vergeten mee te nemen :?

anyway nu ben ik gewoon heel erg gierig omdat er zo'n vette pc in me kamer staat maar ik er helemaal niks mee kan, hij is helemaal niet voor geconfigureerd (hoezo service en assemblage kosten?)

nu wil ik van mijn oude pc de cd-rom drive installeren zodat ik windows 2000 kan installeren...

alleen als ik de cd-rom drive (Goldstar) erin doe herkent mijn systeem het dan vanzelf en zal windows automatisch installeren of heb ik een soort van opstart diskette nodiggg help meeeeee pleasee

dank jullie wel

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:53:
Alleen hebben die fokkers m'n dvd brander vergeten te installeren en komen dit pas vrijdag bij mij thuis doen :? en ze zijn ook m'n monitro vergeten mee te nemen :?
:? Je moet het ook niet door Fok!kers laten doen, maar door tweakers :+.

Je kunt gewoon de CD-Rom erin doen, vervolgens booten vanaf je Windows CD (kun je in je BIOS instellen) en Windows installeren. En mocht je toch opstartdiskettes nodig hebben:
Windows Bootfloppies
Of uiteraard gewoon www.bootdisk.com :)

Verwijderd

Topicstarter
Yo compu thx man ik ga het ff proberen!!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:48
Je moet ff bij een vriend een opstart diskette maaken dit kan onder configuratiescherm, software tabblad opstartdiskette. Als je klaar bent stop je die thuis in je pc, je zet hem aan. Hij vraag nu of je wil opstarten met of zonder cdromonderstuning je kiest voor met. Dan stop je de pc in de cdrom speler je typt e:/setup in dan moet die setup opstarten.

Veel sucses

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 12:51

Twarp

just grin...

Als je een speler heb kan je em gewoon monteren, gewoon je IDE speler op je IDE poort zetten. Gebruik de zoek functie ook eens, dit kan je op zoeken.

Meh ...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, wat dacht je van gewoon proberen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.