Toon posts:

Strepen op monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Maandag kwam mijn nieuwe Iiyama LS902UT monitor binnen, welke ik meteen heb aangesloten uiteraard.
Meteen viel mij op dat met name links op de lichte gedeeltes grijze, verticale strepen liepen. Als ik een window verschuif gaan de strepen keurig mee. Ook zijn er zo'n 5 schaduws van de muiscursor te zien.
Ik heb hierop de laatste nieuwe drivers voor mijn monitor geinstalleerd, echter zonder succes.
Tevens heb ik de drivers van mijn videokaart (NVidia GForce Ti4200) opnieuw geinstalleerd, opnieuw zonder succes. Andere monitoren op hetzelfde systeem geven geen problemen. Ligt dit probleem nou aan mijn monitor of toch aan een verkeerde driver?
Natuurlijk kan ik de garantie aanspreken, maar ik heb weinig zin om straks met een nieuwe monitor te zitten die weer dezelfde problemen heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Byt the way: het gebruikte OS is Windows XP Pro

Verwijderd

Ik zou haast zeggen dat je echo/schaduwvorming hebt als gevolg van een slechte (of slecht angesloten) kabel.

Verwijderd

Of een slechte KVM switch als je die gebruikt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer eerste zelf dingen uit. Beetje rommelen met de kabel, kijken of er storingsbronnen zoals bijvoorbeeld speakers in de buurt van je monitor staan etc. Als laatste kan je de monitor nog op een andere pc testen, en als dat ook niet helpt zit er weinig anders op dan garantie claimen :)

Dit topic is gesloten.