Toon posts:

Arescom router gereset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een adsl verbinding van zonnet op het versatel netwerk.
Ik heb dmv van sniffer methode het wachtwoord van de router achterhaald,
maar die heb ik kortgeleden per ongeluk gereset.

Nu is mijn vraag hoe ik aan de internet instellingen kan komen, aangezien ik van zonnet het wachtwoord van de router nooit gekregen heb. Ik ben bang dat zonnet erg moeilijk gaat doen wanneer ik de waarheid vertel.

Verwijderd

nog een keer sniffen :?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je inlognaam en pw zijn hetzelfde als je Mail inlognaam en PW.
Andere instellingen:
G.lite
UBR
Auto
VX MUX PPP
Use numbered ip adress
enable NAT
username@v.dsl.zon
Pass

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeert maar hij doet het niet, zou je mischien het config filetje kunnen mailen?

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De documentatie van de router lezen en zoeken naar het default wachtwoord?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een zon breedband plus. Is er iemand met zo'n verbinding die de config file van de router kan mailen?? thnx in advance

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:59:
Het gaat om een zon breedband plus. Is er iemand met zo'n verbinding die de config file van de router kan mailen?? thnx in advance
Ik kan hem wel mailen, alleen staat er dan mijn user +pass in en dat is niet de bedoeling

Verwijderd

Gebruik als login: username@zonnet-plus
Dat moet je dan ergens als ppp-user invullen en ook je ppp-password natuurlijk.
ras-user moet je leeg laten.

Verwijderd

Topicstarter
problem solved, thnx for all the help!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik weet niet of dit mag : maar kan je mij uitleggen hoe je dat sniffen deed ? ik wil namelijk al heel lang "kijken" in die router (ik heb ook breedband plus).

als dit niet mag : het spijt me ;( :*

• jadjong
  • Niet online
g00fy schreef op 24 oktober 2002 @ 00:17:
ik weet niet of dit mag : maar kan je mij uitleggen hoe je dat sniffen deed ? ik wil namelijk al heel lang "kijken" in die router (ik heb ook breedband plus).

Zie weethet.nl

Verwijderd

Ik heb achter mijn modem nog een router hangen. Een NT4 back met winroute. Ik zit met mijn werkstation in een ander netwerk segment dan het modem. Nou lukt het de modem software niet om een modem te detecteren. Ook vanaf de router gaat het niet goed. Alleen als ik de winroute engine stopzet dan vindt de software het modem. (ook alleen vanaf mijn winroute machine) Enig idee of ik er een rule voor aan moet maken in winroute?? En hoe zou die er dan uit moeten zien?? OP weethet.nl staat dat er een UDP broadcast wordt gedaan, en vervolgens op een bepaalde UDP poort wordt gecommuniceerd. Ik snap het niet...... Gaat het ook op MAC-adres? En wordt dat wel gerouteerd??

Verwijderd

g00fy schreef op 24 oktober 2002 @ 00:17:

Link naar die pagina is al eerder gegeven door Spoetnik666.
Pagina: 1