Toon posts:

Moederbord steuntjes

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

Ik heb 1 vraagje.

Ik zoek goeie vervangers voor van die moederbord steuntjes voor in je kast, soort van schroefjes zijn 't. Maar ik ben daarvan een stel kwijt, dus zoek ik een soort vervangers. Ik moet morgen namelijk mijn PC weer eens open schroeven, omdat ik een nieuwe HDD krijg, omdat mijn huidige 2e schijf kassie wijlen is. En nu dacht ik, laat ik gelijk dan nieuwe steuntjes erin flikkeren. Maaaaar die ben ik kwijt en nu zoek ik dus heel fijn nieuwe steuntjes, omdat ik anders, bij het erin zitten van m'n vidkaart m'n mobo kapot druk ...

Dus, wie weet wat ik kan gebruiken als goeie vervangers?

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-08 00:22
lopen even langs je lokale computerboer daar kan je er vast wel een paar zo krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
lol, das een goeie :) kwist niet dat die dingen te koop waren, hoe duur zijn die dingen / stuk? of krijg ik ze in een doosjes ofzoiets?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wij hebben er duizenden... Je kunt ze voor nop komen halen (als je uit de buurt komt).... <buurt=Gemert>

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal wel niet bij Den Haag liggen :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nee, buurt eindhoven.... Helaas.. Maar ik denk dat de computerboer bij jouw om de hoek ook nog wel van die krengen heeft...

Of stuur een lege enveloppe met postzegel, dan stuur ik 'm terug met wat van die dingen... Kan ook.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze morgen nodig, denk niet dat dat lukt :) Ik bel m'n computerboer wel ff op, hopelijk gaan ze er geen geld voor vragen

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

RobIII schreef op 23 oktober 2002 @ 15:10:
Of stuur een lege enveloppe met postzegel, dan stuur ik 'm terug met wat van die dingen... Kan ook.
Hey Rob, ik begrijp dat je geen postorderbedrijf wilt gaan beginnen, maar geldt dat aanbod ook voor anderen? De enige die hier (Z-Limland) in de buurt dat spul heeft is de Regenboog :r , en daar betaal je voor 20 of 30 verschillende schroefjes/moertjes/etc iets van 7 scheuro... |:( Ik wil eventueel wel wat van die afstandsbusjes en wat andere schroeven hebben (van alles en nog wat, net wat je kwijt wilt). Als je me hiermee wil helpen, _/-\o_ _/-\o_
PS uiteraard betaal ik alles wat betaald moet worden, inclusief een bijdrage voor de moeite...

Nomen nescio

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Mjah, 't zijn afstandsbusjes dus, en die zul je vast wel meekrijgen..

En V&A doen we niet hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.