Over dat zoeken hier: als je zoekt op: dvd speed minuten
(of minuut) met of zonder "vol" woorden tussen aanhalingtekens, je krijgt dan van alles en nog wat
maar dat komt uit total andere groepen en betreft allerlei zaken incl CD writen, maar niks heb ik kunnen vinden over de betekenis van
DVD 2,5 speed
4,7 gig in 15 a 20 minuten
DVD, 4,7 gig vol met 2,5 speed in 15 minuten!? kan dat echt?
Volgens philips wel, te koop op een on-line verkoop site die ik niet mag noemen denk ik? (230 euro meen ik dus niet heel proffie lijkt me)
Werken die DVD writers op andere speed dan zoveel keer 150 kb of zo!?
Met de volgende specs:
De ultieme oplossing voor digitaal opnemen en afspelen
, de nieuwe DVD-ReWriter van Philips is de ultieme oplossing. Dankzij de superieure compatibiliteit van het DVD+R formaat, worden uw DVD-opnames perfect weergegeven op bijna alle DVD- of DVD-Romspelers. Bovendien kan de DVD-ReWriter tot 4.7 gigabytes kostbare data opslaan op één enkele DVD! Als u nu de DVD-Rewriter aanschaft, ontvangt u GRATIS DVD+R, DVD+RW, CD-R-80 en Pinnacle Studio 7.0
Dus is het _echt waar_? 2,5 speed en dan 4,7 gig wegschrijven?
Mijn 12 speed plextor brand 600 mb muziek in 5 minuten
dat heet dan 12 speed, wat is dan die 2,5 speed?
(of minuut) met of zonder "vol" woorden tussen aanhalingtekens, je krijgt dan van alles en nog wat
maar dat komt uit total andere groepen en betreft allerlei zaken incl CD writen, maar niks heb ik kunnen vinden over de betekenis van
DVD 2,5 speed
4,7 gig in 15 a 20 minuten
DVD, 4,7 gig vol met 2,5 speed in 15 minuten!? kan dat echt?
Volgens philips wel, te koop op een on-line verkoop site die ik niet mag noemen denk ik? (230 euro meen ik dus niet heel proffie lijkt me)
Werken die DVD writers op andere speed dan zoveel keer 150 kb of zo!?
Met de volgende specs:
De ultieme oplossing voor digitaal opnemen en afspelen
, de nieuwe DVD-ReWriter van Philips is de ultieme oplossing. Dankzij de superieure compatibiliteit van het DVD+R formaat, worden uw DVD-opnames perfect weergegeven op bijna alle DVD- of DVD-Romspelers. Bovendien kan de DVD-ReWriter tot 4.7 gigabytes kostbare data opslaan op één enkele DVD! Als u nu de DVD-Rewriter aanschaft, ontvangt u GRATIS DVD+R, DVD+RW, CD-R-80 en Pinnacle Studio 7.0
Dus is het _echt waar_? 2,5 speed en dan 4,7 gig wegschrijven?
Mijn 12 speed plextor brand 600 mb muziek in 5 minuten
dat heet dan 12 speed, wat is dan die 2,5 speed?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)