• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:40

flexje

got-father

Topicstarter
hey hey , ik heb besloten dat ik mijn minidisc ga omruilen voor een mp3 speler en nu keek ik toevallig al op de mycom.nl site waar de Creative MuVo mp3 speler op stond , ik vond em wel super klein en was nog met een 64 mb kaart ook en dat voor 139 euro... ik denk dat ik die ga nemen , maar nu wil ik eerst ff van jullie horen of er wel goeie ervaringen ermee zijn want anders neem ik gewoon een andere. (search levert niks op)
Prijs beviel me wel dus dat is ook weer een voordeel voor mij.
Het gaat om deze B) :

Afbeeldingslocatie: http://www.nomadworld.com/images/mainpics/mainmuvopic1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nomadworld.com/products/MuVo/images/MuVopix2.jpg

:>

Creative NOMAD® MuVo

Features
Audio Codec Support MPEG Audio Layer 3 (MP3)
Windows Media Audio (WMA)

Hardware Specifications
Power 1 x AAA Alkaline Battery
Battery Usage Up to 12 hours of continuous playtime (energizer alkaline batteries)
Size W x H x D (mm) 73 x 35 x 16
Weight 28g without batteries
Standard Playback Usage Includes Repeat A-B and Repeat Track play controls
Memory 64MB
Frequency Response 20hz-20kHz
Signal to Noise Ratio > 90dB
Channel Separation >55dB
Maximum Output 1 x 1/8" stereo minijack, 5-7mW
Harmonic Distortion Output < 0.05%

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Creative MuVo 128MB, wanneer?
Is m'n enige topic ooit in GT, vandaar dat het makkelijk zoeken was :P.
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op de 128MB versie, en dat schiet volgens mij nog niet echt op.

• IJ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 18:38

IJ

Het is een erg klein apparaatje wat mijns inziens erg handig is. Aan de andere kant biedt het ook weinig. Je kunt er muziek mee luisten en dan houd het op. Als je dit voldoende vind aan een mp3-speler dan zal het een goede aankoop zijn. Wanneer je echter persoonlijke instellingen wil maken dan zul je snel stranden.

Uit bovenstaande begrijp ik dat er geen oplaadbare accu bij zit... klopt dit? Dat zou ik persoonlijk een groot nadeel vinden.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

mijn vriendin heeft 'm al een maandje en hij werkt prima...

heel simpel dankzij plug&play&drag&drop :)

mp3-spelers met accu's vind je bijna alleen in de duurdere prijsklasse en bij harddisk-mp3spelers...
trouwens...12 uur op een penlite is niet verkeerd en penlites kosten niets meer...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Mooooody schreef op 23 oktober 2002 @ 15:19:
mijn vriendin heeft 'm al een maandje en hij werkt prima...

heel simpel dankzij plug&play&drag&drop :)

mp3-spelers met accu's vind je bijna alleen in de duurdere prijsklasse en bij harddisk-mp3spelers...
trouwens...12 uur op een penlite is niet verkeerd en penlites kosten niets meer...
Inderdaad, voor een paar euro heb je 20 AAA batterijen, ze gaan niet zo lang mee als duracells maar het is wel makkelijker dan een accu een paar uur moeten opladen.

Je kan ook NiMH AAA batterijen nemen die precies hetzelfde werken als een accu (alleen moet je ze er uit halen om op te laden)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Beetje zoeken mag wel hoor. We hebben al hoop topics om deze.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.