Toon posts:

[NFS6] Vastloper bij laden Lambo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey..
Ik heb sinds gisteren de minder legale versie van Need for Speed 6, maar ik zit nog met 1 probleempje: Telkens als ik een game wil laden met daarin een Lamborghini (en vooral de Lamborghini Diablo), word ik teruggegooid naar de desktop.

Iemand meer problemen hiermee, of wat er aan te doen valt?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
directx? refreshzooi? drivers?

Verwijderd

Topicstarter
CU2morO schreef op 23 oktober 2002 @ 14:03:
directx? refreshzooi? drivers?
daar lijkt het mij niet aan te liggen, aangezien de rest van de game per-fect loopt. Ik heb net trouwens weer wat lopen testen, en hij schopt me ook terug naar de desktop als ik probeer de Lamborghini Diablo te bekijken in het wagenkeuzemenu..

Specs:
Athlon 700
320 MB ram
Matrox G400
Allemaal laatste drivers, DirectX up to date, alles is eigenlijk perfect (nah ja, voor zover dat kan met dit systeem :P )

edit:
En nu crasht ie voortaan wat vaker.. Vlak voordat je gaat racen :(

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13

Maxow

Hidden Sound System

misschien kan je videokaar & processer de grafische pracht van die auto niet aan ;)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien dat net dat bestand kapot is.. Opnieuw kopieëren of kopen dus.. :P

🌞🍃

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:39

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb ook zo iets.. allen dan als ik klaar ben met rijde.. dan klapt ie terug naar windhoos.. :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 23 oktober 2002 @ 17:17:
Misschien dat net dat bestand kapot is.. Opnieuw kopieëren of kopen dus.. :P
Dat was em :P
Om de een of andere vage reden heeft setup de files uit cars\diablovt niet gekopieerd. ff met de hand gedaan en klaar..

Maarrrr.. nu loopt ie vast bij de Hot Pursuit missie "Z8 delivery".. De Z8 staat iig goed gekopieerd, waar kan het dan anders aan liggen?

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03
Ga het spel eerst kopen, ik kan je verzekeren dat de legale versie wel alle bestanden goed kopieert |:(

sluiten

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 20:27
Je komt denk dat je met dit probleem er maar op 1 manier 8ter komt, draai met jouw file of cdtje het op een andere pc :)
Gaat het daar ook niet goed is er gewoon iid een texture corrupt ofzo.
Gaat het daar wel goed, dan denk ik dat je g400 gewoon niet die mooie textures aankan van die lamborghini's ;)

Verwijderd

Topicstarter
wheeler schreef op 24 oktober 2002 @ 01:30:
Ga het spel eerst kopen, ik kan je verzekeren dat de legale versie wel alle bestanden goed kopieert |:(

sluiten
Ah, en vanwaar komt die wijsheid dat die het zeker wel kopieert? Heb jij em al getest op mijn systeem ofzo? Ook legale cds kunnen verkracht zijn hoor, dus je hoeft echt niet zo te zeuren.

En het draadje kan idd wel gesloten worden, want het probleem is opgelost.. maar dat hoef jij wmb ook niet te beslissen..

• Carel
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 12:31:
[...]

Ah, en vanwaar komt die wijsheid dat die het zeker wel kopieert? Heb jij em al getest op mijn systeem ofzo? Ook legale cds kunnen verkracht zijn hoor, dus je hoeft echt niet zo te zeuren.

En het draadje kan idd wel gesloten worden, want het probleem is opgelost.. maar dat hoef jij wmb ook niet te beslissen..
Wel vertellen wat het probleem was dan he :)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03
Ik heb sinds gisteren de minder legale versie van Need for Speed 6,...
wat wil je nou? volledige support op een gecopieerd stuk software?

als ik een auto jat en hij start de volgende dag niet goed ga ik toch ook niet naar een merkgarage toe?

trouwens: als je hier een probleem post en je lost het op is het ook prettig voor anderen als je de oplossing ook even vermeld. Zo blijft GoT een goed naslagwerk voor mensen met problemen.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 00:57

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wheeler schreef op 24 oktober 2002 @ 12:51:
[...]

als ik een auto jat en hij start de volgende dag niet goed ga ik toch ook niet naar een merkgarage toe?

trouwens: als je hier een probleem post en je lost het op is het ook prettig voor anderen als je de oplossing ook even vermeld. Zo blijft GoT een goed naslagwerk voor mensen met problemen.
tweakers is geen merkgarage :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Carel
Wat was de oplossing nou, wel leuk al die topics, maar een oplossing uiteindelijk geven kan ook geen kwaad aangezien er nog een topic over is :?

Ik krijg hem vannavond en ik heb nu al het gevoel dat ik ook problemen ga krijgen

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50
Hoe kan het nou perfect draaien op jouw pc?

Ik heb een athlon 900 512mb cas2 geforce 1 ddr met alle settings op performance.
23.11 drivers(beste voor deze kaart)

en hij draait met 16fps...
en hij schokt als een GEK!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 21:38

me1299

$ondertitel

Zie ook dit topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/630277

Tijd voor patch dus. Tenzij het aan de cd zou liggen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
wheeler schreef op 24 oktober 2002 @ 12:51:
[...]

Nee, maar als m'n auto dan kapot is en een vriend van mij is automonteur kan ik daar zonder problemen naartoe...
Het probleem was opgelost door de map Diablovt (oid) te kopieren van de NfS CD naar de directory op de harde schijf. Om de 1 of andere reden had de install dat niet zelf gedaan.
Pagina: 1