[IE6] Proxy server wachtwoord onthouden en meteen invoeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Topicstarter
Ik heb hier dus een proxy server voor het delen van de internet verbinding (via winroute pro, maar dat is niet zo belangrijk). Ik heb allemaal usertjes aangemaakt en iedereen moet netjes een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven als ze bepaalde (twijfelachtige ;) ) sites willen bezoeken ... (geeft handige mogelijkheden tot logging >:) )

Nu is het zo dat je in Internet Explorer (versie 6, onder Windows XP Pro) de optie geeft om dit wachtwoord te onthouden door "dit wachtwoord onthouden" af te vinken.

Als ik internet explorer nu weer afsluit en weer opstart en naar zo'n twijfelachtige site ga komt hij met een inlogschermpje waar alles al mooi is ingevuld, maar ... en nu komt het ... !!! -> ik moet nog op "OK" klikken!!

Dit is verschrikkelijk irritant!

Weet iemand hier een instelling / register setting voor, zodat internet explorer meteen dat "onthouden" gebruikersnaam / wachtwoord invoerd i.p.v. toch nog op een bevestiging te wachten?

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Security settings - Logon - automatic logon with current username

Dat geeft misschien wel problemen als er op die manier moet worden ingelogged worden op een webpagina zelf.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JamesTiberius

JamesTiberius

Feel the magic

Topicstarter
F_J_K schreef op 23 oktober 2002 @ 13:54:
Security settings - Logon - automatic logon with current username

Dat geeft misschien wel problemen als er op die manier moet worden ingelogged worden op een webpagina zelf.
Deze heb ik gevonden en geprobeerd. Ik krijg hem niet aan het werk met de proxyserver (vraagt nog steeds om gebruikersnaam / wachtwoord), is deze niet alleen bedoeld voor websites??

• JamesTiberius

JamesTiberius

Feel the magic

Topicstarter
*trap* (mag toch wel?)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Na 5 dagen mag je best trappen ja. Mag ook wel iets eerder ook natuurlijk, als het maar niet te wordt ;)

Je hebt gelijk, die doet het blijkbaar niet voor de proxy. Had ik niet geprobeerd 8)7

Een functie in IE6+XP ken ik verder niet (gebruik ik dan ook niet). Er zijn losse applicaties om de knop in te drukken alstie naar voren komt, maar dat lijkt me niet bepaald de bedoeling in dit geval.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 11:16
Eigenlijk was ik ook wel benieuwd naar een oplossing van dit probleem.
Begin het namelijk zelf ook redelijk irritant te vinden om telkens maar weer op die OK knop te klikken.

Iemand die dit probleem weet te verhelpen?
Pagina: 1