Snelste particulieren internet verbinding?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
Wat is op dit moment eigenlijk de snelste internetconnectie die voor de particulier te krijgen is?? ADSL 8mbit down en 512 up?? Of bestaat er nog iets snellers??

SysSpec

Verwijderd

8)7

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 07:20
Power ADSL: van XS4ALL, is nog in de proeffase, komt er denk ik wel door

Verwijderd

Wat je ook gaat vergelijken, hou er steeds rekening mee dat dit nooit snelheden zijn die men garadeert. Alles hangt af van het tijdstip en plaats vanwaar je aansluiting hebt. Dit zijn steeds theoretische maxima dus... kijk uit !!

• Underground75
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:57:
Wat je ook gaat vergelijken, hou er steeds rekening mee dat dit nooit snelheden zijn die men garadeert. Alles hangt af van het tijdstip en plaats vanwaar je aansluiting hebt. Dit zijn steeds theoretische maxima dus... kijk uit !!
Niet helemaal waar, het zijn wel maxima die in de praktijk getest zijn, alleen zal je dit nooit halen. :(
En daarom garanderen ze dit dus niet :(

• lak
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:57:
Weet ik :)

Maar voor mij is de grootste issue eigenlijk nog steeds die upstream. 128 kbit/s voor kabel en 512 kbit/s vind ik nog steeds weinig.

SysSpec

• lak
The Undertaker schreef op 23 oktober 2002 @ 12:57:
Power ADSL: van XS4ALL, is nog in de proeffase, komt er denk ik wel door
Dies net zo snel als alle andere adsl aanbieders: 8 mbit/512 kbit

SysSpec

• Underground75
|:( |:( |:( Ik heb je openings post niet goed gelezen, maar waarvoor wil je een nog snellere upstream :?

Satalliet verbinding is er ook nog, het ultime alleen wel ontzettend duur (uit een ander topic: E1500,-) :(

Verwijderd

stom; nie goed gelezen; bedoelden alletwee tzelfde...

Del post kippie.* :'(

Verwijderd

Ligt er denk aan waar je woont

maar als dat niet uitmaakt en je in delft woont in een (studenten) flat die is gesponsoord door de TU
dan is 8Mbit bijna minimaal
het gaat daar zo bloedverknetterend snel daar :9 :9~ , dat je over het algemeen teveel afhankelijk bent van de tegenpartij van wat voor snelheid die heeft. :X

• Underground75
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:08:
Ligt er denk aan waar je woont

maar als dat niet uitmaakt en je in delft woont in een (studenten) flat die is gesponsoord door de TU
dan is 8Mbit bijna minimaal
het gaat daar zo bloedverknetterend snel daar :9 :9~ , dat je over het algemeen teveel afhankelijk bent van de tegenpartij van wat voor snelheid die heeft. :X
Weet iemand wat voor verbinding zij hebben, zo wie zo alle TU's met een snelle verbinding :?

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
ik heb hier op de campus (op mijn kamer) van de UTente UP:100 MBit en DOWN:100MBit :*) :*) >:)

Verwijderd

The Undertaker schreef op 23 oktober 2002 @ 13:00:
[...]

Niet helemaal waar, het zijn wel maxima die in de praktijk getest zijn, alleen zal je dit nooit halen. :(
En daarom garanderen ze dit dus niet :(
Aangezien je in de praktijk nooit deze snelheden zal halen zijn het dus theoretische getallen. Heb ik daarmee iets verkeerds gezegd? :?

• Allardie
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Daar zijn al zoveel topics over geweest. Het is ofwel glasvezel naar de flat, of een variant op ADSL.

* Allardie woont in een flat met glasvezel (gigabit) aansluiting....

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
[nonsense]
Als je er maar genoeg voor betaald, kun je heus wel een 1Gbit glasvezeltje laten aanleggen hoor!

Wat KPN dan wilt zien is:
-Dat je een langetermijn abbonement neemt (minstens 5 jaar ofzo),
-Veel betaald (hoge abbo kosten, aansluitkosten e.d.)

Nog korter gezegd: als je maar genoeg betaald! >:)

Ben je iets van plan dan? Of vraag je het zomaar? Wat heb je te besteden? Hoe snel wil je het hebben (binnen 1 maand ofzo)? Bedoel je iets alleen op het gebied van kabelinternet en ADSL of wat bedoel je dan?

Niet om te kwallen ofzo, maar is dit wel een nuttige topic? :Z
[/nonsense]

• Underground75
OPC-A:
Absoluut niet!!!!! Voor de providers zijn dit praktijk maximalen, voor ons idd theoretisch omdat we dat nooit zullen halen, helaas....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Swop1200 schreef op 23 oktober 2002 @ 13:15:

Niet om te kwallen ofzo, maar is dit wel een nuttige topic? :Z
[/nonsense]

Juist.

Voor geld is alles te krijgen. Redelijk goedkoop is de 8/0.5 mbit ADSL verbinding. Dan ga je naar de 1/1mbit SDSL, of de 2/2Mbit.
Als je nog sneller wilt; ga je echt hoge bedragen betalen. Waarschijnlijk TE hoog als particulier zijnde.

Ga hiervoor kijken bij de KPN, versatel, etc etc.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.