Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Het is ook niet de bedoeling dat men op aphrodite.tweakers.net komt.
Nee, dat snap ik. Maar google stuurt dus wel mensen die kant op.
Wellicht kun je de manier waarop de google-spider de pagina's indexeert beinvloeden. Nu loop je (een klein aantal) bezoekers mis doordat de indruk ontstaat dat tweakers.net een members-only site is.
Nou ja, ik denk: ik meld het ff, zie maar wat je ermee doet.
Wellicht kun je de manier waarop de google-spider de pagina's indexeert beinvloeden. Nu loop je (een klein aantal) bezoekers mis doordat de indruk ontstaat dat tweakers.net een members-only site is.
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
je kan idd in de meta tags aangeven of een pagina geindexeerd moet worden, maar probleem lost zich vanzelf op, als ie volgende keer weer gaat indexeren zal ie zien dat de pagina niet publiek beschikbaar is en hem uit de index halen.Niep schreef op 23 oktober 2002 @ 12:51:
Nee, dat snap ik. Maar google stuurt dus wel mensen die kant op.
Kunnen wij weinig aan doen lijkt me. Ik zou ook niet weten waarom iemand die Direct Connect zoekt "aphrodite" als zoekwoord zou gebruiken trouwens
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 23 oktober 2002 @ 13:53:
Kunnen wij weinig aan doen lijkt me. Ik zou ook niet weten waarom iemand die Direct Connect zoekt "aphrodite" als zoekwoord zou gebruiken trouwens.
Niep schreef op 23 oktober 2002 @ 12:32:
...
(ik was op zoek naar wat info over het "Aphrodite" admin-script voor DC hubs)
...
Pagina: 1