Toon posts:

Dnet clients in een heterogeen netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een w2kpc (de internet verbinder) en 2 linux bakken, alle pc's staan via het netwerk met elkaar in verbinding.
Ik wil op allemaal een client laten draaien, maar alleen de w2k pc kan verbinding maken met het internet, hij kan wel routen.
Wat is de beste oplossing? Moet er dan op de w2k pc een soort van host geinstalleerd worden?

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Als je met routen bedoelt dat de w2kpc NAT kan doen voor de Linuxbakken zodat deze ook verbinding kunnen maken met de distributed.net keyserver, kun je gewoon de client installeren op de linxuxmachines.

Zo niet, dan moet je een personal proxy(-keyserver) gaan draaien op de win2k machine. Zie http://www.distributed.net/download/proxies.html

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Je kunt toch vanaf de linux bakken van en naar de Webserver flushen??
Gewoon "7) Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no" kiezen en vervolgens de lokatie op het netwerk waar de main buff-in en buff-out zich bevinden in de optie die eronder verschijnt op het moment dat je deze optie op no zet...

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al werkend via een proxie