• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 10:43
Hoi,

Mijn ma heeft zo'n telefoontje van de postbank (M35 dacht ik?). Nu is dat beltegoed op en aangezien ze bijna nooit belt, ze heeft hem voor noodgevallen, moet dat ding toch een keer opgeladen worden. Ik zei tegen haar dat ze gewoon een telfort opwaardeerkaartje bij het tankstation kon halen. Maar volgens haar kon dat niet. Je moest het telefoontje opladen via je postbankrekening! Maar aangezien we de M code kwijt zijn wordt dat lastig.
Ik weet ook niet zeker hoe of wat.

Nu is de vraag of ze ook gewoon een opwaardeerkaartje van telfort kan halen!?

Apple en Joppiesaus all the way

Verwijderd

tpische een helpdesk Telfort/O2 of Postbank vraag. Zoek het boekje op of is die ook weg...

Verwijderd

haal geen telefoonkaartje!!!
Ik heb zelf die fout ook eens gemaakt.

Opwaarderen kan alleen via de postbank.
Je kunt een nieuwe M-code aanvragen bij de postbank ( duurt een paar dagen, dan heb je het binnen). Kijk in het postbankboekje voor het juiste telefoonnummer.

• Hollie
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:52:
haal geen telefoonkaartje!!!
Ik heb zelf die fout ook eens gemaakt.

Opwaarderen kan alleen via de postbank.
Je kunt een nieuwe M-code aanvragen bij de postbank ( duurt een paar dagen, dan heb je het binnen). Kijk in het postbankboekje voor het juiste telefoonnummer.
Dat hadden we dus al gedaan - maar dat was 14 dagen geleden!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:14

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb zelf momenteel dit probleem ook, met als bekomende fijne 'mutator' dat o2 vergeten was de postbank te informeren dat ik mijn ben nummer had later verhuizen naar eerder genoemde o2. Als extra oplossing is mij toen de girofoon aangeraden, als je dit nog moet bestellen zal het nog wel minimaal 2 weken duren. Maar als je al over girobankieren beschikt zou je daarmee ook moeten kunnen opwaarden. Succes in ieder geval.

10 second ninja DONE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-03 17:16
ff unlocken > abo'tje erin en gaan :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hollie
havana schreef op 23 oktober 2002 @ 13:11:
ff unlocken > abo'tje erin en gaan :)
Als je mijn post gelezen hebt dan zie je dat het de telefoon is van mijn mams. Wat heeft zij nu aan een "abo'tje"? :? |:(

Pagina: 1