Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Het gaat alleen om bestanden die je van een netwerkserver verwijderd? En met welk programma doe je dit dan, verkenner ofzo?
nee gewoon als ik bestanden verwijder met het gewone bestandsbeheer van win98se en gewoon op mn eigen schijf.
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Wat voor systeem heb je?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Dat probleem ken ik, het komt volgens mij als 'extra' mee bij het opwaarderen van Internet Explorer. Heb je die toevallig geupgrade naar IE6?
ja kheb win98se, ie6
amd350 196mbram
amd350 196mbram
Verwijderd
Toen ik nog met W98 werkte heb ik er eindeloos mee zitten emmeren, forums geraadpleegd enz.
Uiteindelijk had ik maar een oplossing: opnieuw beginnen, nieuwe windows installatie, en niet meer tot IE6 upgraden. Blijf bij IE5.5
Helaas kan ik niet beter berichten.
Uiteindelijk had ik maar een oplossing: opnieuw beginnen, nieuwe windows installatie, en niet meer tot IE6 upgraden. Blijf bij IE5.5
Helaas kan ik niet beter berichten.
nou ja bedankt voor de tip 
maar ja als het niet anders is dan moet het maar
maar ja als het niet anders is dan moet het maar
Pagina: 1