Toon posts:

laptop draadloos op beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:
Op de vergadertafel komt een laptop te staan. Deze moet vervolgens draadloos het videosignaal kunnen doorsturen naar de beamer.

Vraag:
Wat heb ik hiervoor nodig? Welke aansluitingen, zowel op laptop als op beamer?

Ik heb al gekeken bij marmitek, maar kwam er niet helemaal uit. Naar mijn mening een redelijk slechte product catalogus.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Er zijn zoveel van die draadloze apparaatjes.
Gewoon videosignaal van je laptop in de zender en het video signaal uit de ontvanger weer in de beamer.
Dat is toch alles wat je nodig hebt?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar de laptop is bv. svideo en de beamer niet, of juist andersom. Of de zender heeft alleen composit ingang en geen svideo. Snap je waar ik heen wil? Daarom wilde ik weten wat ik nodig heb hiervoor, zodat het een in keer goed kan werken. Heb ik bv. converters nodig??
In iedergeval al bedankt.

• The_Masterer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-01-2021
Gewoon even naar de betere electronica boer.

ooooolreididen

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Sharp heeft een nieuwe projector. de Z90 deze heeft een draadloze interface erbij zitten. Misschien is dat wat ? Kost ca. 3000 pleuro voor de projector incl. de interface.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

als je nou eens aangeeft over welke aansluitingen je beschikt op zowel je laptop als beamer.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
van die marmitek dingen bij de mycom zijn daarvoor geloof ik

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
de markitek dvd anywhere heeft iig kabeltje van svideo->composite meegeleverd, je kunt ze ook krijgen bij de betere elektronicaboer, maar de kwaliteit gaat wel zwaar agterui als je voor composite kies ipv VGA, alleen bij powerpoint presentaties gaat dat werken, want er is niet in gewone programma's te werken met zo'n signaal hoor, kijk dus of je niet gewoon een wat langere VGA kabel aan kan leggen

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je moet in ieder geval TV-OUT op die laptop hebben, anders lukt het sowieso niet.
Pagina: 1