Toon posts:

[lik-sang] n64 + ps1 +ps2 to usb adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ervaringen met die adapter ?
zo ja .. werkt hij goed
waar gebruik je hem voor enz.

IK heb hem net besteld maar wel ff weten wat
de tweakerts ervan vinden

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:25
no offense, maar had je dat dan niet beter andersom kunnen doen :?
dalijk krijg je alleen maar slechte ervaringen te horen :P

Verwijderd

Topicstarter
ja maar maakt nie uit...
dan verkoop ik hem weer door >:)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik heb de PS1+PS2 adapter, van hetzelfde merk. Zonder N64 ondersteuning dus, maar verder hetzelfde. Die was iets goedkoper. Ook bij Lik Sang besteld.
En mijn ervaringen zijn zeer goed. Geen geklooi met rare drivers zoals sommige andere controllers, sterker nog, WinXP en MacOS hebben helemaal geen extra drivers nodig, die herkennen 'm meteen. En de Win98 drivers bestaan uit enkel een simpel .inf bestandje, alle dll's en vxd's die nodig zijn om 't te laten werken zitten dus al standaard in het systeem. Verder zijn alle knoppen bruikbaar, dus nooit meer te weinig knoppen voor een game ;). Enige nadeeltje is 't ontbreken van Dual Shock of -in het geval van een N64 controller- Rumble Pack, maar aangezien toch niet zoveel games dat ondersteunen, is dat niet zo'n ramp. Een aanrader dus.

Verwijderd

Topicstarter
Devil N schreef op 23 oktober 2002 @ 11:49:
Ik heb de PS1+PS2 adapter, van hetzelfde merk. Zonder N64 ondersteuning dus, maar verder hetzelfde. Die was iets goedkoper. Ook bij Lik Sang besteld.
En mijn ervaringen zijn zeer goed. Geen geklooi met rare drivers zoals sommige andere controllers, sterker nog, WinXP en MacOS hebben helemaal geen extra drivers nodig, die herkennen 'm meteen. En de Win98 drivers bestaan uit enkel een simpel .inf bestandje, alle dll's en vxd's die nodig zijn om 't te laten werken zitten dus al standaard in het systeem. Verder zijn alle knoppen bruikbaar, dus nooit meer te weinig knoppen voor een game ;). Enige nadeeltje is 't ontbreken van Dual Shock of -in het geval van een N64 controller- Rumble Pack, maar aangezien toch niet zoveel games dat ondersteunen, is dat niet zo'n ramp. Een aanrader dus.
en hoelang duurde de bestelling ?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Devil N schreef op 23 oktober 2002 @ 11:49:
Ik heb ook een PSX/USB Controller, maar die support wel de Dual shock functie

maar ik ben er zeer tevreden over, ik zit erover te denken om ook 2 total control converters voor PSX naar DC te kopen.

Maar idd je plugt em in de USB (met XP) en hij ziet een veelknops joypad die perfect werkt :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:52:
[...]

en hoelang duurde de bestelling ?
Een week ofzo, misschien ietsje langer. In ieder geval best te doen.
Als je 't met een bankoverschrijving doet zal 't waarschijnlijk wel wat langer duren, maar met een creditcard gaat 't best snel.

Verwijderd

Topicstarter
met creditcard heb ik t gedaan , maar was die van jou backorder ?

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand backorder gedaan ?
Pagina: 1