Verwijderd

Topicstarter
Zoals velen weten ben ik nu een jaartje in het bezit van een Canon Powershot A20, hij bevalt me zeer goed, maar een collega vroeg me of ik hem ook wilde verkopen.

Tja..goeie vraag wat levert zo'n Powershot A20 nog op, even wat info

2,1 megapixel.. 3 x zoom, max res 1600 x 1200, batterijen (4x) en ik doe er 64 mb bij.

Wat levert hij nu nog op?

Ik kan zelf natuurlijk niet zonder een digicam leven, en wil dus meteen wel een andere kopen. Een paar eisen zijn toch wel :

- Met CF kaart (heb 2 x 128 mb)
- Moet filmpjes op kunnen nemen.

Zat zelf te denken aan de Canon G2... maar is nogal duur :)

Kan iemand me tips geven of advies

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk eerst eens in de FAQ en zoek eens in dit forum. Er staan heel veel topic hierover.
Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik wel aan gedacht als dagelijks bezoeker van GT :)

Gaat me voornamelijk om de waarde van mijn camera op dit moment..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:12:

orriënteer je anders op de bekende 2e hands verkoop plaatsen. zoals marktplaats.nl ebay.com en dat soort site, dan moet je toch wel een beeld kunnen krijgen wat reeël is.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:14

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:12:

Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-9

:)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Weet je zeker dat je het over een Powershot A20 hebt? Zoals je de specificaties beschrijft lijkt het toch meer op een A40 (zoals ik die zelf 1 heb)...

OOps, ff het verschil bekeken... alles idd hetzelfde, maar die van jou kan geen movieclips maken en heeft bv. alleen maar 10 sec timer... (ipv wel movies en ook 2 sec timer) :) weer wat geleerd

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik denk dat je er wel 200 euro voor terug kan krijgen...
misschien via marktplaats wel 225/250 euro aan iemand die er niet zoveel verstand van heeft :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Mooooooody : Ja en dan vergeet je de 64 mb :)

ezwizard : lijk idd hij lijkt op de a40, maar dat is de reden dat ik de a40 niet wil, weinig verschil :)

Dan nog het probleem welke cam schaf ik zelf aan :) hij koste 1200 gulden, en wil natuurlijk een betere hebben dan ik nu heb :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:20:
Mooooooody : Ja en dan vergeet je de 64 mb :)

ezwizard : lijk idd hij lijkt op de a40, maar dat is de reden dat ik de a40 niet wil, weinig verschil :)

Dan nog het probleem welke cam schaf ik zelf aan :) hij koste 1200 gulden, en wil natuurlijk een betere hebben dan ik nu heb :)
nee die had ik er al bij gerekend...

als je voor 325 euro een nieuwe A40 kunt kopen, ga je niet meer dan 225 euro betalen voor een jaar oude A20, incl. 64MB wordt dat dan max. 250 euro..

iemand die er meer voor geeft, heeft er geen verstand van of wil erg graag je nieuwe camera sponsoren :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1