Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het ontzettend gaaf, al die mogelijkheden van die pda's tegenwoordig alleen heb ik sterk het idee dat 99,9% van alle gebruikers alleen de agenda, email/fax/sms en contacts gebruikt op die dingen. Ik heb nu een psion 5mx, en heb geen ideen waarom ik een ander apparaat zou willen kopen (terwijl ik het wel erg leuk vind al die nieuwe features).

Wat ik me afvraag is of dat klopt dat niemand al die mogelijkheden gebruikt of dat ik hier een verkeerd beeld van heb.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

gebruik je _alle_ functies van je windows? dus als je zo'n ding koopt koopt je um volgens mij om zijn main features :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
ok dat begrijp ik. maar ik ben beniuewd of iedereen beperkt blijft tot zijn agenda e.d. en de rest eigenlijk overbodig is voor 99% :)

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-02 15:59
Eh ik heb hier een I-paq 3870, en daarvan gebruik ik juist NIET z'n agenda/contacs/fax/sms zooi.

Gebruik 'm voornamelijk voor navigatie in de auto icm GPS en MSN messenger in auto/op toilet e.d. >:)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20

momania

iPhone 30! Bam!

Ik heb een Palm Vx en gebruik alleen email niet...
Agenda, contactpersonen, ToDo en memo's dus wel... ;)

Heb dus ook niet echt behoefte aan een nieuw (met kleur enzo), want qua
functionaliteit die ik gebruik bied het toch bijna niets meer...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
GPS.. ja das handig!!
Hoe werkt dat, dat ding lult gewoon tegen je ofzo? :)

Verwijderd

kheb met de vakantie in de USA >:) een Casio Pocketvieuwer S400 Plus gekocht voor 38 dollar,(prijs in EU = 130 euro) dus meteen maar gekocht :)

Nu ben ik er gister achtergekomen dat ik er ook spelletje etc... op kan zetten:):)
loopt allemaal mooi

dus ik gebruik: agenda, quick memo, memo, donkey-kong, flight-sim, arcanoid, en nog een paar cewle dingen

• BaSsDruM
  • Laatst online: 27-02 15:59
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:35:
GPS.. ja das handig!!
Hoe werkt dat, dat ding lult gewoon tegen je ofzo? :)
Jep zo'n vrouwtje die tegen je zegt "Linksaf slaan/keren/enz.". Werkt als een trein; als je verkeerd rijdt, rekent 'ze' automatisch nieuwe route uit enzo.

Sinds afgelopen weekend ook een (bluetooth) carkit die tegen me praat, ook een vrouwenstem, alleen is deze vrouw wat 'minder'.

Frans product die carkit, en het is te horen dat dat vrouwtje frans is, die van een blaadje nederlandse zinnen opleest :D

Wel knap irritant als ze tegelijk gaan praten....

• Joppie4ever
  • Niet online
Ik heb een palm III en gebruik behalve de agenda, contactpersonen en memo's vooral Documents to Go: handig om sommige spreadsheets en wordbestanden bij de hand te hebben!

Verwijderd

Heb een Palm M505 en gebruik als enigste de ToDo niet.
van de standaard programma's that is :)
Voornamelijk E-Mail, Adressen, Telnet, Grafische rekenmachine, DateBook (met verjaardag waarschuwing prog), en er staan heel veel memo's op.
En dan nog wel eens om wat word of excel files te bekijken, of foto's ofzo maar dat is zelden.

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik gebruik hem vooral voor spelletjes te spelen en boeken te lezen.
Ik hoop dat de GPS modue snel geleverd wordt. dat geeft weer nieuwe mogenlijkheden :)
Mail & contacten heb ik een telefoon voor.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
ik gebruik naast de standaardfuncties op de palm Vx ook wat medische programma's, errug handig bij de studie. Alleen is 8mb wel te weinig en het scherm ook niet optimaal, daarom wil ik een nieuwe.

Ook is het inderdaad leuk om via gprs te msn-en, alhoewel dat niet zo goed werkt bij mij, ook een (kleine) reden om een nieuwe te kopen (met bluetooth ondersteuning)

Verwijderd

Ik gebruik mijn pda veel met toetsen >:)

excel bladen met formules enz

de meeste leraren weten toch niet hoe zo'n ding werkt >:)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:58:
Ik gebruik mijn pda veel met toetsen >:)

excel bladen met formules enz

de meeste leraren weten toch niet hoe zo'n ding werkt >:)
Bij mij is alles wat onbekend is (dus ook PDA's) verboden.

Ik gebruik mijn Ericsson MC218 vooral voor tekstverwerken, gratis infrarood printen op school (via het netwerk printen kost geld) en de contacten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Johnny64 schreef op 23 oktober 2002 @ 19:14:
[...]

Ik gebruik mijn Ericsson MC218 vooral voor tekstverwerken, gratis infrarood printen op school (via het netwerk printen kost geld) en de contacten.
Maar ... je gebruikt je GSM als Personal Digital Assitant, dus dan gebruik je stiekum toch een PDA. :*)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Johnny64 schreef op 23 oktober 2002 @ 19:14:
[...]

Ja dat zeggen ze bij mij op school ook maar ik heb geen andere "rekenmachine" dus moet ik het wel op mijn pda maken

en dat printen is inderdaad erg handig >:)

nog een paar duizend X printen en ik heb mijn pda terug verdient (8>

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Mijn Ipaq=>
Normale dagelijkse werkzaamheden dient ie als:
Navigatiesysteem
Units convertor (kg->pounds bv)
Schoolagenda/rooster
Telefoonboek
Dietiste
Trainingscoach
Documentenhouder
rekenmachine

Soms, zoals tijdens vakantie:

Fotoboek
Spelletjes
Multimediasysteem

Is nog steeds niet 99%, maar moet dat dan? Zoals eerder gezegd, je koopt iets voor dingen waarvoor jij denkt dat het nuttig voor is. Voor mij is het vrij nuttig dus.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Hebeen Palm 515 en gebruik:

Agenda
Contactpersonen
To-do-list
Mail
Notepad
Documents to go (Word- en Exel)
Af en toe SMS
Photosuite
Hardbal (spelletje)
Synchroniseer met mijn laptop (Windows XP en Outlook)
Ben nog aan het expirimenteren met mail en internet via Nokia 6310

Ben wel erg geinteresseerd in ervaringen met GPS op de 515 (moet mogelijk zijn)

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Van mijn HP 620LX, pocket PC, gebruik ik vooral de Agenda, ToDo list en Contact list.
Vooral het syncroniseren met Outlook is geweldig.
Verder Excel voor kilometer registratie en uit te rekenen wat het verbruik van de auto is.
Heb deze genomen omdat er een toetsenbord in zit. Functioneerd zo'n Palm ding of vergelijkbaar wel qua schrijven?

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Ik gebruik mijn palm m125 voornamelijk voor het lezen van ebooks.
werkt fantastisch ik gebruik palm reader pro en make-book om bestanden te converteren naar het juiste formaat.
heerlijk 'savonds in bed met mijn backlight een boekje lezen.

You can't free a fish from water.

Verwijderd

buxx schreef op 24 oktober 2002 @ 12:11:
Van mijn HP 620LX, pocket PC, gebruik ik vooral de Agenda, ToDo list en Contact list.
Vooral het syncroniseren met Outlook is geweldig.
Verder Excel voor kilometer registratie en uit te rekenen wat het verbruik van de auto is.
Heb deze genomen omdat er een toetsenbord in zit. Functioneerd zo'n Palm ding of vergelijkbaar wel qua schrijven?
Bevalt mij prima, of dmv handschriftherkenning (is in begin wel wat lastig) of door het oproepen van een toetsenbordje (gaat net zo snel als schrijven)

Syncen met Outlook is voor mij ook de reden geweest om hem aan te schaffen (via mijn werkgever). Moest er vroeger niet aan denken en wilde alleen een papieren agenda. Nu kan ik niet meer zonder!!!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11
ik heb een palm m130 en ik gebruik alleen de sms functie nog niet dalijk wel als ik mij t68i heb besteld en binnen heb.
en af en toe de to do ..:P heb er een periodiek systeem in zitten voor sk een rekenmachine exel en word voor school werkstukken etc.. exel voor score hartejagen in de tussen uren :> simcity ahh ik gebruik de find niet :>:> zeer handig die handschrift herkenning gebruik het best vaak maar je moet het wel ff leren .. is af en toe wel klote

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb een jornada 565 met 256 mb CF Card, waar ik heb voor gebruik?

Nouja in ieder geval voor al mijn agenda zaken, omdat ik niet eens een papieren agenda heb.

Daarnaast gebruik ik hem veel als MP3 Man, ik lees me mail op het ding, en laatste tijd speel ik ook weer veel games, met name monopoly en scrabble rulen!

Afbeeldingslocatie: http://www.handmark.com/products/monopolyppc/game.gif

http://www.handmark.com/products/monopolyppc/index.html

Afbeeldingslocatie: http://www.handmark.com/products/scrabbleppc/scrabble_main.gif

http://www.handmark.com/products/scrabbleppc/index.html

Verwijderd

Geen reactie meer........

Jammer, ik vond het net een leuk item worden.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 14:42
ik gebruik mijn Palm, voor roosters uit Excel, werktijden te loggen, krante te lezen (avantgo)
overal en nergens te schaken, op reis als guide, en OV planner in buitenlandse steden.
als geheugen voor allerei afspraken enzo (met alarm functie heerlijk) en als Agenda (primair)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

raptorix schreef op 24 oktober 2002 @ 14:13:

Nouja in ieder geval voor al mijn agenda zaken, omdat ik niet eens een papieren agenda heb.

Daarnaast gebruik ik hem veel als MP3 Man, ik lees me mail op het ding, en laatste tijd speel ik ook weer veel games, met name monopoly en scrabble rulen!

[afbeelding]

[afbeelding]

woei... kan ook op PalmOS.. vet relaxed als de NS weer vertaging heeft.. ff monopoly-en :9

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Astra
  • Laatst online: 17-02 08:43
Sja, ik heb een Sony Clié 770, en ik gebruik hem om filmpjes mee te kijken, mp3 te luisteren, spelletjes te spelen, mail controleren en internetten en o ja... ook nog als agenda / adresboek etc :)

Bevalt uitstekend! Daarnaast heb ik ook nog een Palm Vx, met GPS module, en die heb ik regelmatig bij mij als route planner.

Verwijderd

_Astra_ schreef op 25 oktober 2002 @ 15:34:

Bevalt uitstekend! Daarnaast heb ik ook nog een Palm Vx, met GPS module, en die heb ik regelmatig bij mij als route planner.
Vertel hier a.u.b. eens iets meer over:

- hoe nauwkeurig is 'tie?
- is de schermgroote duidelijk genoeg?
- is waarschijnlijk zonder spraak?
- etc.

Ik heb zelf een Palm 515 en overweeg ook een GPS module.

Verwijderd

kheb nu net een week de sony peg-t625C en tot nu toe speel ik er spelletjes op, beetje agenda bijhouden en zoveel mogelijk software erin pompen als maar kan >:)

straks met een 64mb stickie ga ik helemaal los 8)7

is het trouwens gewoon mogelijk om programma's op de memory stick te zetten of is dat alleen voor data (zoals foto's, databases, mp3's etc..). ik heb hiervoor een ppc gehad dus ben nog redelijk nieuw met palm os, maar het bevalt me tot nu toe errug goed.

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-02 19:14
ik heb een clie 770 en ik wil deze kwijt want ik gebruik hem niet.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 14:42
Ja demonz dat kan dat heet VFS ofzo, programmas moeten dat wel ondersteunen.
Een launcher met dat ingebouwd is ook geen overbodige luxe. Kijken eens naar silverscreen bjiv. Versie 2.8 alweer geloof ik

Verwijderd

menn0 schreef op 25 oktober 2002 @ 16:24:
Ja demonz dat kan dat heet VFS ofzo, programmas moeten dat wel ondersteunen.
Een launcher met dat ingebouwd is ook geen overbodige luxe. Kijken eens naar silverscreen bjiv. Versie 2.8 alweer geloof ik
thnx, ik heb nu idd silverscreen 2.9 al draaien dus dat moet dan lukken (erg mooi progje trouwens), bedankt.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 17:01:
[...]

thnx, ik heb nu idd silverscreen 2.9 al draaien dus dat moet dan lukken (erg mooi progje trouwens), bedankt.
wat doet dat silverscreen nou eigenlijk precies ?
wil ik weleens weten! :) ben er compleet n00b in nog in dit soort dingen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

silverscreen vervangt de standaard launcher (dat is dus het beeld waarin je al je programma's ziet, en waarvan je ze dus ook opstart). Silverscreen voegt daarnaast extra functies toe die het makkelijker maken de pda te bedienen. Aangezien een launcher het meest gebruikt wordt vergroot dit het gemak van je pda enorm en de functionaliteit dus ook.

Verder is het ook mogelijk om verschillende skins te gebruiken en zo je pda dus een persoonlijk tintje te geven.

Dit is dus silverscreen, maar er zijn ook vele andere en iedereen heeft wel zo zijn favoriet (die van mij is dus silverscreen) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.palmgear.com/screenshots/5512.gif

• mr_fragle
  • Laatst online: 27-02 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

Hmmz, raak steeds meer geintresseerd in die dingen :)
Maarja, nu ff geen geld:)

And now the most interresting part of deze grot

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Ik gebruik m'n Ipaq 3870 voor:
Agenda
Adressenboek
Naslag Word/Excel
E-wallet
MP3-speler
Navigatie (DMV. TomTom City Maps)
Foto viewer dmv CF kaartjes in camera en PCMCIA Sleeve op Ipaq
WLAN voor netwerk + Internet
Internetten via GPRS -> Bluetooth -> 6310i
Spelletjes
E-book reader
OV planner
SMSen

• Astra
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:40:
[...]

Vertel hier a.u.b. eens iets meer over:

- hoe nauwkeurig is 'tie?
- is de schermgroote duidelijk genoeg?
- is waarschijnlijk zonder spraak?
- etc.

Ik heb zelf een Palm 515 en overweeg ook een GPS module.
- Hij is redelijk nauwkeurig, reed alleen laatst volgens GPS in het gras naast de A2, terwijl ik toch echt geen 4x4 bezit :P

- Scherm is wel duidelijk genoeg, maar groter is natuurlijk altijd prettiger. Het werkt wel, ook als je er een vluchtige blik op wilt werpen. En ik heb dan een zwart/wit, op een m515 zal dat er nog veel beter en overzichtelijker uit zien!

- Jep, is zonder spraak, dat zal waarschijnlijk pas komen voor GPS modules voor Palms met OS5, want die hebben daar wel de juiste ondersteuning voor.

- Sja, wat nog meer? Hij werkt op batterijen, en het leuke is dat je hem overal kan gebruiken, dus niet alleen in de auto, maar ook als je bijvoorbeeld in een vreemde stad loopt. Alleen wel van te voren dus de juiste kaartjes laden!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb een Jornada 620LX en gebruik hem nooit meer. Tis best een leuk ding waar met een beetje zoeken nog leuke dingen voor te vinden zijn. Maar hij is NET te beperkt voor wat leuke multimedia zaken.
Maar goed, zo gaat het altijd met mij. ik wil iets, koop het, zoek alle mogelijkheden uit en leg hem in de kast ;)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Astra
HeatWave schreef op 28 oktober 2002 @ 13:38:
Ik heb een Jornada 620LX en gebruik hem nooit meer. Tis best een leuk ding waar met een beetje zoeken nog leuke dingen voor te vinden zijn. Maar hij is NET te beperkt voor wat leuke multimedia zaken.
Maar goed, zo gaat het altijd met mij. ik wil iets, koop het, zoek alle mogelijkheden uit en leg hem in de kast ;)
En je vriendin heeft nog geen pijn in haar rug? Kast lijkt me zo hard liggen ;)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31

Marc H

- - Is wakker - -

Ik heb een Sony Clie 770, maar die gebruik ik helemaal niet meer. Had hem gekocht voor op mijn werk, maar tegenwoordig heb ik vrijwel altijd toch een laptop bij me, en dat werkt toch een stuk makkelijker.

En als ik hem wel gebruikte zat ik of spelletjes te spelen, of wat te lezen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Verwijderd

Heb net een Palm m130 aangeschaft (wreed dingetje is dat). Gebruik inmiddels de volgende programma's

Agenda
Contactpersonen
To-do-list
Avantgo
Mail
Notepad
Photosuite
Hardbal (spelletje)
Simcity
Tetris

een vraagje: met mail kan ik momenteel alleen mijn inbox van outlook bekijken binnenhalen op de palm. kan dit ook met de inbox van een hotmail account?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 22:14:
Heb net een Palm m130 aangeschaft (wreed dingetje is dat). Gebruik inmiddels de volgende programma's

Agenda
Contactpersonen
To-do-list
Avantgo
Mail
Notepad
Photosuite
Hardbal (spelletje)
Simcity
Tetris

een vraagje: met mail kan ik momenteel alleen mijn inbox van outlook bekijken binnenhalen op de palm. kan dit ook met de inbox van een hotmail account?
Laat je hotmail in je outlook komen, en dan neemt ie ook die mail mee in je pda

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
raptorix schreef op 24 October 2002 @ 14:13:

[afbeelding]

[afbeelding]

[offtopic]
Je hebt er zeker geen registratie bij? :X

[ontopic]
Ik gebruik Bijn Dell axim 400 voor:

Msn
internet
navigatie
games
agenda
to do list
mp3 speler
laptopvervanger
contactbeheer (outlookfuncties ed)
word
kladblok

en om mee te patsen... 8)

Verwijderd

Ik ben een paar jaar geleden begonnen met een Psion Series 3 :P. Daarop gebruikte ik:
* Word
* Data
* Calc
* OPL (toen was het allemaal begonnen met programmeren B))
* en de spelletjes (van internet, en het schijfje stond veels tel snel vol |:()

Nu heb ik al 3 jaar 2 Psion series 5-en (jaja 2) Dat was wel een hele grote vooruitgang tov de s3
Daar gebruik ik al een heletijd van
*OPL (ben er nog steeds mee bezig B))
*Word
*data
*sheet
*sketch
*en een heleboel programma's van internet
- Navigator
- WinEPOC
- Merlin
- NoMansLand
- Monopoly
- Solun
- Route planner
- Street planner
- REGit, Register :X

(kan ik nu tenminste kwijt op m'n flash kaartje)

o ja, ik had er ook nog een site bij gemaakt;
MyPsion5 (ververs ik al een jaar ofzo niet meer)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 20:51 ]

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een Palm M100, en die gebruik alleen maar voor de agenda functie + stukjes text voor informatie zoals m'n rooster. Maar op zo'n palm kan je ook weinig spannends doen.

• jjbstolk
  • Laatst online: 27-02 19:50
Ik gebruik m'n ipaq 5450 voor de volgende dingen:
Agenda en contact personen
GPS navigatie in de auto
MP3 speler dmv. 2GB PCMCIA HD
Internet/e-mail via GPRS/Bluetooth naar Nokia 6310i
Draadloos syncen via WLAN
Afstandsbediening voor m'n tv, radio en videorecorder

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik heb tot nu toe echt alles van m'n pda wel serieus gebruikt en ik kan niet wachten om hem nog meer uit te buiten

kheb een Sony Clie NX70v...

vooral de aankomende CF drivers gaan weer een paar deuren openen!

...gamen blijft leuk...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik mijn Palm voornamelijk als Agenda, Adresboek en E-book lezer en om Bejeweld mee te spelen :) E-mail en dergelijke gebruik ik hem zelden voor, dat doe ik gewoon met mijn telefoon (via WAP). Maarja als ik straks een smartphone heb of een PDA+Telefoon met Bluetooth zal daar wel verandering in komen.

Maar ik wil nu wel een OS5 handheld met hi-res kleurenscherm (Sony TG50 bv.), of een smartphone als dat niet te lang meer duurt (nieuwe Samsung :9~ )

Verwijderd

Ik gebruik mijn Cassiopeia E125 voor:
- e-mail checken via IR op mijn siemens s35i
- kalender/todolist
- word/excel
- foto's bekijken die ik zojuist op mijn camera geschoten heb
- spelletjes
- divxspeelfilms kijken (passen er 2 op hoge kwaliteit of 4 op lage op mijn CF 512mb
- MP3tjes afspelen
- voicememo's
- wereldtijden ed (handig tijdens chatafspraken)

Verwijderd

Ik gebruik mijn PalmV hoofdzakelijk voor:

- contacts
- agenda
- todo
- memo's
- ir-ping/scan/diagnose
- sms

• costanza
  • Laatst online: 05-01-2023
Mijn Palm m105:

- Datebk 4
- Silverscreen 2.9
- QuickOffice
- Album to go (foto's)
- Oh-one (darstscalculator)
- PowerOne Graph (grafische rekenmachine)
- AvantGo (met spits!, weer en tv-gids)

http://www.palmclub.nl

Verwijderd

Mijn Vtech Helio

- Agenda
- Memo's
- Verjaardagen
- Uitgaven
- Actielijst

Ik kan niet meer zonder dat ding

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

DELL Axim X5 400 MHz:

- Agenda
- Contactpersonen
- Notes
- Mail (via cradle/Wifi)
- Tasklist
- GPS TomTom Navigator BeNeLux icm NAVMAN 1000
- Games (o.a. Pacman, Freecell, ZioGolf 2, BlackJack, etc....)
- Acrobat Reader
- Terminal Services Client (Wifi)
- Internet Explorer (Wifi)
- PocketIRC (Wifi)
- MSN (Wifi)
- MediaPlayer --> Mp3 / filmpjes

[ Voor 6% gewijzigd door MadMax op 04-04-2003 14:01 ]

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

DatraxZ

TrueCrypts Everything

heb hier een vrij eenvoudige palm M130 waar ik soms foto's op bekijk , een klein filmpje kan ook nog net. Meestal gewoon adres lijsten bijhouden en toDo's.
Pagina: 1