Wij hebben hier op het werk een statistieken programma draaien, nu moet ik voor de nieuwe site in ASP ook een stuk code schrijven om hem toe te voegen aan de statistieken.
Echter ik moet nu een cookie uitlezen, en dat werkt dus niet.
De code waarmee het wel werkt:
Met deze code werkt het wel, er wordt netjes een 1 bijgeschreven en daarna wordt deze uitgelezen.
Maar wat ik wil is dat de response.Cookies helemaal niet nodig is omdat er al een cookie bestaat, en die wil ik uitlezen. Echter zodra ik die response.cookies weghaal, dan kan hij hem niet meer lezen (het lijkt wel alsof er alleen wordt weggeschreven zodra er een response bijstaat, maar dit hoeft toch in principe maar 1 keer te gebeuren, en daarna zou je hem altijd kunnen uitlezen????)
Weten jullie misschien wat ik fout doe? (want kennelijk doe ik iets fout)
Echter ik moet nu een cookie uitlezen, en dat werkt dus niet.
De code waarmee het wel werkt:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| response.Cookies("TellerId")=1
Cookierequest = Request.Cookies("TellerId")
IF (Cookierequest = "") THEN
response.write ("Cookie is empty")
ELSE
response.write ("Cookie is available")
response.write (""&Cookierequest&"")
END IF |
Met deze code werkt het wel, er wordt netjes een 1 bijgeschreven en daarna wordt deze uitgelezen.
Maar wat ik wil is dat de response.Cookies helemaal niet nodig is omdat er al een cookie bestaat, en die wil ik uitlezen. Echter zodra ik die response.cookies weghaal, dan kan hij hem niet meer lezen (het lijkt wel alsof er alleen wordt weggeschreven zodra er een response bijstaat, maar dit hoeft toch in principe maar 1 keer te gebeuren, en daarna zou je hem altijd kunnen uitlezen????)
Weten jullie misschien wat ik fout doe? (want kennelijk doe ik iets fout)