Toon posts:

[js] de naam van een inputveld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb verschillende input-textvelden allemaal met een unieke naam. Nu wil ik dat wanneer een textveld een focus krijgt, de naam van dit veld in een variabele word gezet.

ik gebruik config.elements[0].name; nu is echt de 0 afhankelijk van welk veld de onfocus op ligt, dus dit werkt niet. Ik dacht dus als ik nu een loop maak welke checked of een veld de focus op ligt of niet, maar is hier een functie voor (bv. getFocus()) of iets dergelijks?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:27

Pelle

🚴‍♂️

Waarom werk je niet met this?

HTML:
1
<input name="melp" onFocus="alert(this.name);">

geeft:

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Toch handig hè die HTML rights :P

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

tsja, ik weet nog goed dat ten tijde van het onzin forum er hele topics aan gespendeerd werden om je 1337 html kunsten te vertonen; ongeveer 384 alerts wegklikken voordat je uberhaupt iets kon lezen :P
Wat dat betreft is het wel goed dat die html gedisabled is... alhoewel ik er af en toe weleens naar terug verlang, om ff iets te verduidelijken oid.

waxle haalde het pas al een keer aan maar is het niet helpzaam om een aantal users html-rechten te geven :?

maareh, ff ontopic: wat Pelle zegt, dus :+

www.jurgroessen.nl

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Hangloozz schreef op 23 oktober 2002 @ 11:32:
waxle haalde het pas al een keer aan maar is het niet helpzaam om een aantal users html-rechten te geven :?

Euh, voor (lite)mods is het handig. Maar verder heeft het weinig nut; als je iets in HTML wilt laten zien dan zet je het maar online ofzo, is zo gebeurd.

Enne, met HTML topics verknallen doen we wel es in CA :P

* Pelle had gewonnen toen met een javascriptje waarna niemand meer in dat topic kon posten..

JavaScript:
1
document.body.innerHTML = '';

>:)

• D2k
  • Laatst online: 29-08 22:51

D2k

oops :+
het werkt :) :P

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
grrrr :( :P

gebruik [ nohtml] n00b :P

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

code:
1
[11:58:52] * @Pelle sets mode: D2k|work pruts0r +3

• D2k
  • Laatst online: 29-08 22:51

D2k

* D2k trekt het boetekleed aan ;(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Hangloozz schreef op 23 oktober 2002 @ 11:32:
tsja, ik weet nog goed dat ten tijde van het onzin forum er hele topics aan gespendeerd werden om je 1337 html kunsten te vertonen; ongeveer 384 alerts wegklikken voordat je uberhaupt iets kon lezen :P
Wat dat betreft is het wel goed dat die html gedisabled is... alhoewel ik er af en toe weleens naar terug verlang, om ff iets te verduidelijken oid.

maareh, ff ontopic: wat Pelle zegt, dus :+

Vertrouw me dat het vaker irritant is dan handig ;) Tenminste zolang React's code-tags en nohtml niet doet wat het moet doen.
Pagina: 1