Problemen met leverancier TCS

Pagina: 1
Acties:

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Ik zag hier dat velen van jullie problemen hebben met Klein Informatica. Nu vroeg ik me af of iemand ook bekend is met het bedrijf TCS uit Den Haag??
Ik heb hier nl. op de PCDiscount in Eindhoven (28-09-2000) een geheugen module gekocht. Deze zou 128Mb PC100 moeten zijn geweest, maar bij thuiskomst bleek het maar 64Mb PC66 te zijn (Draaide nl niet op A7V en deze vereist min. PC100 DIMM's).
Dus ik gebeld naar TCS. Zij kwamen met de oplossing dat ik dan maar ff naar Rotterdam moest komen (was weekend erop een beurs). Leuk, maar kost me treinreis (Eindhoven - R'dam en terug) + entreegeld + een dag (waarop ik normaal werk). Andere oplossigng was er niet. Ik dus later nog maar eens gebeld. Zij kwaad dat ik niet op die beurs gekomen was. Oplossing: Stuur ons maar die geheugenmodule toe en als we binnen een week de goeie niet op voorraad hebben, krijg je je geld terug. Dus ik alles mbv KPN-verzekerde aangetekende post verstuurd incl. begeleidende brief. Maar na 1 1/2 week geen geld en geheugen. Dus maar weer eens bellen. Hun reactie: "We wachten nog even die en die dag af" Ik hun gezegd dat ik het daarmee niet eens ben waarop er opgehangen werd.

Na dag of wat nogmaals gebeld. Krijg ik iemand aan de telefoon die zegt dat hij dit nummer pas een week had. Ik andere nummer geprobeerd. Zelfde soort reactie.
Dus contact opgenomen met Intermedia & Expo (beursorganisatie) om hun te vragen hoe ik hun kan bereiken. Hun advies: Stuur nogmaals een herinnering waarin je ze een week de tijd geeft.
Dus nogmaals driegbrief gestuurd. Geen reactie --> Ik vandaag weer bellen, blijkt één van de nummers afgesloten en andere staat momenteel al weken uit.
Interexpo wist mij te vertellen dat TCS zo goed als failliet is en zij die mensen ook niet te pakken krijgen. Politie wil niets doen, dus maar afspraak gemaakt met rechtsbijstand bureau. Ben benieuwd of ik er nog iets van eterugzie.
Wat ik me dan ook afvraag, zijn er meer mensen met dit probleem. Misschien kunnen we gezamenlijk iets ondernemen??