Toon posts:

schade aan monitor door teleplan

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jeetje krijg net mijn iiyama pro411 terug.
heel mijn coating is beschadigd????
niet normaal hoe ze hem toegetakeld hebben.:(
ben er echt ziek van;(

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:39
das kut.. kan je niet schade verhalen ?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Heb je getekend op het formulier ??

Of in ieder geval voor tekenen op het formulier aangeven dat ie beschadigd was ?

Beste film ooit

Verwijderd

Topicstarter
heb gebeld.
ze gaan de vervoerder bellen of bij het ophalen er al schade opzat.
zou die ingevuld moeten hebben.
hij is gewoon zwart aan alle kanten.
kan wel janken.

Verwijderd

Topicstarter
die vent die hem bracht heeft het aangegeven op een gele formulier.
hij vond het ook niet gezond.
ze komen hem morgen ophalen.
ze gaan een onderzoek starten.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:18
onderzoek bij teleplan? veel succes. doe ook voor de grap eens een search op teleplan in dit forum. kan je lagguh.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 19:46
hmmz ik krijg mijn iiyama vandaag terug als het goed is (na een klein maandje wachten), ben benieuwt hoe ie eruit ziet, en offie eigenlijk wel gemaakt is :|

Verwijderd

-edit-

Dit is niet echt de bedoeling van GoT.. dat hoef ik je hopelijk niet uit te leggen :/

[ Voor 0% gewijzigd door Pollewob op 23-10-2002 19:10 ]

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
tja het teleplan staat er bekend om om heel klant (werend) onvriendelijk te zijn

kijk maar eens in de search, als je het woord "teleplan" intypt krijg net zoveel hits als bij de zin "IBM stuk" :)

maak je maar alvast op voor een leuke strijd.

ps: bellen met IIyama wil in veel gevallen ook nog wel eens helpen voor een goede afhandeling van zaken, IIyama is de laatste tijd namelijk ook niet meer zo blij met teleplan.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:18
schoppen en slaan helpt niet.
die gasten aanklagen wel!
probeer dus bij dat kantoor binnen te dringen met camera en ander materiaal en verzamel beweis.

[ Voor 0% gewijzigd door Pollewob op 23-10-2002 19:11 ]

Verwijderd

Dan zal ik jullie eens vertellen dat Teleplan in Nijmegen FAILLIET is!

Dit heb ik gehoord van een vriend die bij Teleplan ETTEN-LEUR werkt. Teleplan ETTEN-LEUR is vele malen beter dan Nijmegen.

Sommige monteurs zijn al overgeplaatst naar Etten-Leur en krijgen een lesje in solderen. })

Ik had daar zelf een LG monitor al 4x teruggestuurd naar Nijmegen. Toen was ik het zo beu dat ik die vriend van Etten-Leur mijn monitor heb laten maken. _/-\o_
Vroeger heb ik daar ook gewerkt (heette voorheen White Electronics).

Dus als je problemen hebt met je monitor en je moet hem naar Teleplan sturen. Stuur ze dan naar Etten-Leur.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
een hele goeie monitorreparateur is trouwens DES in Sliedrecht, daar brengen wij onze monitoren altijd heen... misschien een beetje offtopic maar ik denk toch best relevant voor evt. andere mensen met een defecte monitor

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:37:
Dan zal ik jullie eens vertellen dat Teleplan in Nijmegen FAILLIET is!

Dit heb ik gehoord van een vriend die bij Teleplan ETTEN-LEUR werkt. Teleplan ETTEN-LEUR is vele malen beter dan Nijmegen.

Sommige monteurs zijn al overgeplaatst naar Etten-Leur en krijgen een lesje in solderen. })

Ik had daar zelf een LG monitor al 4x teruggestuurd naar Nijmegen. Toen was ik het zo beu dat ik die vriend van Etten-Leur mijn monitor heb laten maken. _/-\o_
Vroeger heb ik daar ook gewerkt (heette voorheen White Electronics).

Dus als je problemen hebt met je monitor en je moet hem naar Teleplan sturen. Stuur ze dan naar Etten-Leur.
Zo, dus jij gaat ons vertellen dat Teleplan Nijmegen failliet is, is dat zo dan ???? Johhhhhhhh echt waar joh????

Wie zegt dat het hier over Teleplan Nijmegen gaat dan? Iedereen weet dat Teleplan Nijmegen niet meer bestaat, maar het is nog steeds even droevig hoor bij Teleplan. Wat dacht je, omdat ze nu op een nieuw stukje grond zitten dat alles nu goed is.......
Bovendien je kunt niet kiezen waar je je monitor naar toe stuurt, Teleplan haalt hem op en brengt hem ergens naar toe, en dat is Teleplan Etten-Leur. Nog steeds diezelfde baggertoko. Probeer ze maar eens te bellen. Je hangt al een uur in de wacht voordat je je probleem hebt kunnen aankaarten. :(

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 10:39:
jeetje krijg net mijn iiyama pro411 terug.
heel mijn coating is beschadigd????
niet normaal hoe ze hem toegetakeld hebben.:(
ben er echt ziek van;(
Misschien tijd voor de GoT Rumble Squad? :7

Verwijderd

Misschien kan ik dan de monitoren via mijn vriend laten repareren............ Naah.. dat doe ik niet. Dan zou hij het HEEL erg druk krijgen....
Je kan ook er naar toe gaan. :D

Verwijderd

Teleplan........tja , daar kun je een boek overschrijven.
Teleplan Nijmegen is inmiddels dicht , en Etten-Leur is een hok iets groter als een garage waar ze met een man of 7,8 zitten.
Geen wonder dat dat niet opschiet daaro.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Teleplan kuch kan wel even gaan duren

sterkte

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

misschien kunnen alle mensen die slechte ervaringen hebben met teleplan
beter een mailtje sturen naar iiyama.
vragen of ze een ander bedrijf willen zoeken voor de reperaties van hun monitoren.
want als je hoort wat voor verhalen sommigen hebben over teleplan.
gewoon ronduit slecht.

als er veel mensen zijn die een klacht sturen zullen ze wel even na denken daar op het iiyama hoofdkantoor.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Teleplan is wel genoeg langsgekomen imo. Als je ervaringen van anderen wilt weten moet je even de search gebruiken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.