Laptop met Quadro4 kaart na suspend scherm beeld f*cked

Pagina: 1
Acties:

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Topicstarter
Ik heb een M50 Dell precision laptop met een NVidia Quadro4 550 GoGL kaart erin.
Hierop heb ik Debian geinstalleerd (testing) en ik heb eerst de NVidia drivers die standaard als packages bij deze distributie zitten ge-apt-get en geïnstalleerd. Dat werkte allemaal goed, behalve als ik de klep van de laptop dicht deed of als het scherm na een tijdje op standby spong. Als hij daarna terug komt uit die standby stand (dus alleen scherm op standby niet pc) zie ik alleen de linker onderhoek als het ware opgeblazen totdat het schermvullend is. Alles is dus 4x zo groot geworden en ik zie alleen een klein stukje van het scherm.

Ik heb toen de nieuwste drivers van de site van NVidia gedownload, maar het probleem blijft.

Mijn XF86Config-4 staat hier:
http://members.home.nl/b.platel/tweakers/XF86Config-4

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Nee, maar wat vaak helpt is om de laptop voordat ie in suspend gaat naar een text console te switchen en daarna weer terug. Moet wel een mogelijkheid voor zitten in de suspend/sleep scripts, maar ik weet niet waar die staan op een Debian installatie.

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Topicstarter
Maar het gaat dus niet om de algehele suspend, maar alleen al de suspend van het scherm.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...