Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:07

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Okee, jullie gaan mij uitlachen: ik heb een swing 200 en die wil ik simlock vrij maken. Dit omdat het zo'n ongelooflijke koelkast is dat ik het gewoon gaaf vind om er mee rond te lopen. Iedereen probeert zo klein mogelijk enzo, ik vind het allemaal onzin. Degelijkheid ten top. Okee, to the point. Hoe krijg ik dat ding simlock vrij? Ik heb gehoord dat-ie dan minstens een jaar oud moet zijn, dat is hij. Hoe het verder moet weet ik niet. Jullie enig idee? :?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67504

Naar de winkel gaan en daar vragen of ze hem unlocken of je moet naar je provider een brief sturen of bellen dat je hem sim vrij wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
als ie ouder is dan 1 jaar, dan moet je contact opnemen met de klantenservice van je telecomprovider. Kun je hem waarschijnlijk gratis laten unlocken, zonder te rotzooien.
* Swop1200 weet niet of dit ook bij prepaid toestellen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit is ook zo bij prepaid. Mijn KPN Swing 400 heb ik laatst ook voor noppes geunlocked. Er zat toen ik de zooi kocht een aanvraagbriefje bij, dat heb ik ingestuurd. Je moet je imei nummer insturen (*#06# op het toestel intoetsen, toch?) en je aankoopbon en je gegevens.
Voor kpn opsturen naar:
Klantenservice KPN Mobile
afdeling Sim-Unlock
postbus 13500
9700 EG Groningen

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 00:07

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Thanx. Ik zal eens kijken.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21543

ik loop op dit moment ook met swing 220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48573

IrrITanT schreef op 23 oktober 2002 @ 13:10:
Dit is ook zo bij prepaid. Mijn KPN Swing 400 heb ik laatst ook voor noppes geunlocked. Er zat toen ik de zooi kocht een aanvraagbriefje bij, dat heb ik ingestuurd. Je moet je imei nummer insturen (*#06# op het toestel intoetsen, toch?) en je aankoopbon en je gegevens.
Voor kpn opsturen naar:
Klantenservice KPN Mobile
afdeling Sim-Unlock
postbus 13500
9700 EG Groningen
Klopt idd met een swing 200 gedaan. Je krijgt een code toegestuurd en daarmee kun je hem dan zelf unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 22:46
Ga naar: www.kpn.com
zoek op trefwoord: unlock

ff zoeken en dan kun je PDF uitprinten, invullen, opsturen, ff maximaal 3 weken wachten, andere SIM in je toestel, code uit briefje intoetsen en je toestel is ge unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
gewoon ff kpn klantenservice bellen, zij leggen je alles uit, heb ik met mijn ben ding ook gedaan :D

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Pagina: 1