[Mobo]Jetway 867AS : naar ze'n grootje ?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 12:29

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Ik heb laatst van 2 computers alle hardware verwisselt, dus mobo in de kast laten en alle andere hardware omgewisselt. Dit heb ik gedaan omdat het ene moederbord meer upgrade mogelijkheden heeft en in de andere zat betere hardware.

Nou ik klaar met alles omzetten alle jumpertjes op het moederbord eerst maar eens op standaart alle kabels gecheckt (en dubbel gecheckt). Ik met alle goede hoop de computer opstarten.... Geen beeld...
Ik zet een andere videokaart (PCI ipv AGP) in mijn computer (waar ik zeker van dat ie het doet) weer opstarten nog geen beeld. Toen heb ik een andere computer aangesloten op het beeldscherm en ja hoor beeld.

Nu werd ik wanhopig ik sloop mijn videokaart en geheugen uit mijn pc, dan zou je zeggen nu MOET de pc piepen nee hoor (jah kabel speaker zit goed). Nu raakte ik de wanhoop nabij... alles van het MoBo af alleen voeding en een speaker, denk maar niet dat de pc dan piept :| Nou heb ik alles er maar weer op gezet en echt alle jumper gecontroleert en elk kabeltje, doet het nog niet (alle onderdelen zelfs door een antistatisch zakje gehaald :/ )

Voordat ik mijn pc naar Norrod toe breng (zit nog garantie op het moederbord) wilde ik het hier nog even proberen (ik heb niet veel tijd om die pc weg te brengen en als mijn moeder het doet dan weet ik het niet maar dat kan ook wel eens heel erg fout aflopen krijg ik hem terug met allemaal nieuwe onderdelen en een rekeningetje ;) ) Ik denk dat de kans niet echt groot is dat dit iets is wat ik zelf kan verhelpen, maar misschien heeft iemand van jullie nog een idee ofzo.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:04
Reset je bios eerst maar is even.

[ Voor 0% gewijzigd door Brokencore op 23-10-2002 11:20 . Reden: typo's ]

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
:| Bios resetten..... voeding er uit batterij er uit batterij er in voeding opniew er in. of Jumper omzetten, als ik die jumper omzet wil de pc niet meer aan

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:04
voeding eruit, batterij eruit, jumper verzetten 5 sec laater weer trug batterij erin voeding aan en kijke wat er gebuurt.

Ps zet wel die pci kaart erin want als je het bios reset denk het bios automatisch dat er een pci kaart in zit.

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Okeej thnx (jah sorry nog nooit een bios gereset :| foei ICTer ...) ik hoop dat dat het is. :S

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Ik weet het je hoort geen topics omhoog te kicken maar ik heb het bios gereset. (battery er uit voeding er uit jumper omgezet, naar werk gegaan en daarna alles weer terug gezet) Maar nu doet mijn pc nog steeds hetzelfde. Alles krijgt dus wel stroom er is schijfactiviteit (omdat ie stroom krijgt...) maar het power ledje van de pc gaat niet aan...

Pagina: 1