Ik heb 4mm plexe, rood en zwart getint (niet allebij tegelijk maar 2 verschillende
) En ik wilde daar een glow pad van maken. het wordt n beetje moeilijk om daar 3mm gaatjes in te boren voor leds dus iemand andere id-en?
Verwijderd
Dremel in de zijkant een gleuf van 4mm, en zet er een ccfl in. 3mm ledjes gaan er ook nog wel in, alleen is het boren dan een heel precies werkje.
Verwijderd
Heb 2 plaatjes van 4mm op elkaar gemaakt, en daar dan in geboord. Werkt prima. (2 plaatjes is ook leuk als je verschillende kleuren gebruikt)
4mm gleuf in 4mm plexi ??? :p:p
als ik er 2 op elkaar doe wordt ie zo dik. mischien gewoon hoekkies deruit zagen, ledjes drin, en dan met hars vastlijmen
als ik er 2 op elkaar doe wordt ie zo dik. mischien gewoon hoekkies deruit zagen, ledjes drin, en dan met hars vastlijmen
Verwijderd
precies, een gleuf van 4mm dik in de zijkant
8mm is niet zo dik, ik heb het hier ook als glowpad
Verwijderd
nog niet, ik heb m al wel geetst, ik heb de ccfl's gister opgehaald, en nu moet ik de ccfl's er nog in doen, en daarna even mooi afwerken (USB-voeding
gewoon op 5v en GND pinnetje met weerstandje lijkt mij
CCFL had toch 12V nodig?
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Pagina: 1