Is het mogelijke om een Socket A cooler @ Socket 478 te monteren?
Het gaat om een Noiceblocker
Het gaat om een Noiceblocker
[ Voor 0% gewijzigd door Swop1200 op 23-10-2002 09:28 . Reden: tja... ]
Verwijderd
Ja maar ik wil eigenlijk wel van dat SOcket A ding afSwop1200 schreef op 23 oktober 2002 @ 09:35:
Koop gewoon een nieuwe in de computerzaak om de hoek, wanneer je hem snel nodig hebt.
Anders kun je een goeie uitzoeken op de pricewatch! Coolers voor Socket 478 zijn heel makkelijk verkrijgbaar.
Socket 478 is Pentium 4. Deze staat niet vermeld bij de producteigenschappen op de site. (pas dus niet!) Daar is niks aan te doenNB-ACuP Silent
Sie suchen einfach einen absolut zuverlässigen Hochleistungs CPU-Kühler der gleichzeitig nicht durch laute Betriebsgeräusche auffällt ?
Bitte sehr :
Der NB-ACUP Silent bietet bei nur maximal 26 dB/A eine Kühlleistung die sonst nur bei erheblich lauteren Overclocking Kühler möglich war !
· für ALLE Intel PIII & AMD Duron/ Athlon/ AthlonXP CPU´s
· incl. NB-ProSpacer (Kuperspacer) für AMD Athlon/ AthlonXP
· incl. 9 Volt Adapter für UltraSilent Betrieb
· incl. Silmore Wärmeleitpaste
· incl. Montageanleitung
· Garantie: 36 Monate !
Het gaat echt niet zomaar lukken, hier moet je echt al een hoop voor kloten om dit werkend te krijgen, het enige wat je zou kunnen doen is met tie wraps door de 4 mobo gaten de cooler strak te spannen op proc, en zelfs dat gaat heel moeilijk/onveilig lukken , dat zou echt gekkenwerk zijn, zeker als het voor een klant is.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 10:02:
Schiet Alsje blieft op jonges, This voor een bedrijf. Niet voor Prive. Der zit nu iemand op zun reet uit zun neus te vreten. Normaal kan het me niets schelen hoe lang het duurt.
Hier is directe link naar foto: http://www.blacknoise.de/n/nbacup.jpg
Diz de link van het moederbord: http://english.aopen.com..../mb/images/Ax4bspro-b.jpg
Ik zie hier recht voor mij in real live 2 kleine nokjes op de socket. HIer kan die koeler toch op?
Ik probeer wel efkes. En toch als ik die foto's zo zie moet het toch lukken. Is trouwens stage hieroCarel schreef op 23 oktober 2002 @ 10:14:
[...]
Het gaat echt niet zomaar lukken, hier moet je echt al een hoop voor kloten om dit werkend te krijgen, het enige wat je zou kunnen doen is met tie wraps door de 4 mobo gaten de cooler strak te spannen op proc, en zelfs dat gaat heel moeilijk/onveilig lukken , dat zou echt gekkenwerk zijn, zeker als het voor een klant is.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq