Toon posts:

Socket A cooler @ Socket 478

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijke om een Socket A cooler @ Socket 478 te monteren?
Het gaat om een Noiceblocker

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Misschien met speciale conventors/verloopstukjes. Die zijn er wel denk ik.

Persoonlijk zou ik het niet doen. Gewoon nieuw MoBo-tje kopen (evt. nieuwe processor) is veel beter. (heb je meer aan) >:)

Dat verandert het verhaal.

Denk niet dat dit zomaar mogelijk is (niet zonder te modden). Is ook niet goed. Je processor moet goed contact hebben met de cooler. Wanneer je hier verloopstukjes tussen gaat stouwen, dan is dat niet zo geweldig natuurlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Swop1200 op 23-10-2002 09:28 . Reden: tja... ]

Verwijderd

Topicstarter
Euh niet gewoon eerst een nieuwe cooler?

Verwijderd

Topicstarter
MIk moet gewoon snel een oplossing bedenken. Liefst vandaag computer weer klaar. Heb nog een Scket A cooler liggen. Maar het is een socket 478

• Swop1200
Heb je een pic van de cooler? Kan 'm niet vinden met Google en Omegasearch.

• Swop1200
Koop gewoon een nieuwe in de computerzaak om de hoek, wanneer je hem snel nodig hebt.
Anders kun je een goeie uitzoeken op de pricewatch! Coolers voor Socket 478 zijn heel makkelijk verkrijgbaar. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb ik niet sorry, Heb hem 2 weken geleden gekocht(cooler) bij freezinghardware. Stond toen bij dat ie voor Socket 478 en Socket A geschikt was maar zat alleen maar een klem op voor socket A. En nu hebben ze hem niet meer @ Freezinghardware

Verwijderd

Denk niet dat het echt makkelijk is om deze cooler te modden, moet je weer heel moeilijk gaan doen en ook nog gaan zorgen dat er genoeg druk op de cooler komt, bij een video kaart kun je een cooler altijd nog gewoon vast zetten met die soort goed geleidende lijm, maar bij proc lijkt me dat niet verstandig.

Dus als je haast heb, zou ik naar de winkel toe gaan en daar een nieuwe cooler halen.

Verwijderd

Topicstarter
Swop1200 schreef op 23 oktober 2002 @ 09:35:
Koop gewoon een nieuwe in de computerzaak om de hoek, wanneer je hem snel nodig hebt.
Anders kun je een goeie uitzoeken op de pricewatch! Coolers voor Socket 478 zijn heel makkelijk verkrijgbaar. :Z
Ja maar ik wil eigenlijk wel van dat SOcket A ding af

Het is trouwens een Blacknoise Noiseblocker UCaP Silent

Verwijderd

Topicstarter
http://noiseblocker.shops...0gPDOGZq?id=70113&cs=true

Tada Gevonden!!!

Dman nou ik dit plaatje zie. Lijkt het wel of dat bevestigingsbeugeltje op mijn AOpen AX4BS-Pro Socket 478 past.

Verwijderd

Topicstarter
Schiet Alsje blieft op jonges, This voor een bedrijf. Niet voor Prive. Der zit nu iemand op zun reet uit zun neus te vreten. Normaal kan het me niets schelen hoe lang het duurt.

Hier is directe link naar foto: http://www.blacknoise.de/n/nbacup.jpg
Diz de link van het moederbord: http://english.aopen.com..../mb/images/Ax4bspro-b.jpg

Ik zie hier recht voor mij in real live 2 kleine nokjes op de socket. HIer kan die koeler toch op?

• Swop1200
NB-ACuP Silent
Sie suchen einfach einen absolut zuverlässigen Hochleistungs CPU-Kühler der gleichzeitig nicht durch laute Betriebsgeräusche auffällt ?

Bitte sehr :

Der NB-ACUP Silent bietet bei nur maximal 26 dB/A eine Kühlleistung die sonst nur bei erheblich lauteren Overclocking Kühler möglich war !

· für ALLE Intel PIII & AMD Duron/ Athlon/ AthlonXP CPU´s
· incl. NB-ProSpacer (Kuperspacer) für AMD Athlon/ AthlonXP
· incl. 9 Volt Adapter für UltraSilent Betrieb
· incl. Silmore Wärmeleitpaste
· incl. Montageanleitung
· Garantie: 36 Monate !
Socket 478 is Pentium 4. Deze staat niet vermeld bij de producteigenschappen op de site. (pas dus niet!) Daar is niks aan te doen :(

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als het voor een bedrijf is dan koop je toch ff een coolertje :?
Tijd dat jij zit te kutten en alsnog een koeler gaat kopen is duur.

Koelers zijn vrij moeilijk te modden. Helemaal als het niet goed past. Buig het beugeltje es bij ofsow. Dat heeft voor mij gewerkt :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal die koeler wel even bij me thuis weg. Ik kijk wel efkes. Maar zoals je op die foto's ziet zou het toch moeten passen?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 20:27
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 10:02:
Schiet Alsje blieft op jonges, This voor een bedrijf. Niet voor Prive. Der zit nu iemand op zun reet uit zun neus te vreten. Normaal kan het me niets schelen hoe lang het duurt.

Hier is directe link naar foto: http://www.blacknoise.de/n/nbacup.jpg
Diz de link van het moederbord: http://english.aopen.com..../mb/images/Ax4bspro-b.jpg

Ik zie hier recht voor mij in real live 2 kleine nokjes op de socket. HIer kan die koeler toch op?
Het gaat echt niet zomaar lukken, hier moet je echt al een hoop voor kloten om dit werkend te krijgen, het enige wat je zou kunnen doen is met tie wraps door de 4 mobo gaten de cooler strak te spannen op proc, en zelfs dat gaat heel moeilijk/onveilig lukken , dat zou echt gekkenwerk zijn, zeker als het voor een klant is.

Verwijderd

Topicstarter
Carel schreef op 23 oktober 2002 @ 10:14:
[...]

Het gaat echt niet zomaar lukken, hier moet je echt al een hoop voor kloten om dit werkend te krijgen, het enige wat je zou kunnen doen is met tie wraps door de 4 mobo gaten de cooler strak te spannen op proc, en zelfs dat gaat heel moeilijk/onveilig lukken , dat zou echt gekkenwerk zijn, zeker als het voor een klant is.
Ik probeer wel efkes. En toch als ik die foto's zo zie moet het toch lukken. Is trouwens stage hiero :) Huidige koeler is er afgeflikkert. Pennetjes geknapt })
Pagina: 1