Toon posts:

[citrix] Windows Toetsen veranderen van uitvoer

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel bekend dat wanneer je op de Windows toets drukt dat je dan het startmenu krijgt en wanneer je Alt+Tab doet je dan van scherm wisselen.

Nu draait alles hier dus onder citrix en wil ik de ' speciale' functie van deze toetsen weghalen. Maar hoe kan je dat doen. :?

Of is dit uberhaupt wel mogelijk via windows of moet dit binnen citrix gebeuren. :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Alt-tab uitschakelen: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\Coolswitch op 0 zetten.
Windows toets: System Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout\Scancode Map
De waarde 00 00 00 00 00 00 00 00 03 00 00 00 00 00 5B E0 00 00 5C E0 00 00 00 00
van type REG_BINARY dus :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Die keys willen wel aardig lukken en het toekennen van de Alt-Tab schijnt het ook te doen, maar ik kan met geen mogelijkheid die windowstoets werkend krijgen onder citrix.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou bij de citrix client moeten kunnen instellen dat het menu geopent moet worden door een toetsencombinatie. Maar ik kan daar niet de windows instellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 09:22:
Of is dit uberhaupt wel mogelijk via windows of moet dit binnen citrix gebeuren. :?
Binnen Citrix gebeurd dat. Ga naar http://knowledgebase.citrix.xom
Bij PN client: CTX331178, bij NFuse remappen: CTX140219, en bij NFuse disabelen: CTX411754

Verwijderd

Topicstarter
Thnx.

Zal er nog eens zoeken, eerste keer kon ik er namelijk niets over vinden.
Pagina: 1