Ik heb de Sims met HP, HD en Vacation. Ik huur altijd een maid in om de huizen schoon te maken, maar ongeveer om de dag blijft ze in de douche ( de SpaceMiser, niet in die dure volgens mij ) staan schoonmaken, ze komt er niet meer uit. De enige manier om haar er dan uit te krijgen is om haar met de move_objects cheat te deleten, maar dan maakt ze dus de rest van het huis niet meer schoon, en ze moet opnieuw opgebeld worden.
Eerst dacht ik dat ze dan wel ergens vast zou zitten, maar ook als de douche midden in de kamer staat gaat het mis. Ook na een nieuwe install blijft hetzelfde gebeuren, onder XP en onder 98.
Is het een bug in de douche of ligt het aan mij ? Aan extra Sims-programma's heb ik momenteel alleen nog maar EliSims en SimsFileMaid geinstalleerd - zou het dan evt. aan EliSims kunnen liggen ?
Eerst dacht ik dat ze dan wel ergens vast zou zitten, maar ook als de douche midden in de kamer staat gaat het mis. Ook na een nieuwe install blijft hetzelfde gebeuren, onder XP en onder 98.
Is het een bug in de douche of ligt het aan mij ? Aan extra Sims-programma's heb ik momenteel alleen nog maar EliSims en SimsFileMaid geinstalleerd - zou het dan evt. aan EliSims kunnen liggen ?
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!