Enige weken geleden heb ik bij Dabit netjes via mail toestemming gevraagd om een inkoopaktie te organiseren met de nieuwe Zalman HP VGA coolers. Aangezien die dingen redelijk goed overal verktrijgbaar zijn in de handel en via webshops, wou hij mij geen toestemming geven. Soi. Nu enkele weken later (die dingen zijn nu dus echt overal te krijgen) verbaasd het mij dat daar ineens wel een aktie voor gehouden mag worden. Er zitten welliswaar ook nog alu fans bij, maar die zijn ook online te bestellen. Waarom wordt er geen eenduidige lijn getrokken in het beleid aangaande inkoopakties? Of ligt het gewoon aan het humeur van de MOD aan wie je toestemming vraagt?
100% objectief kan het nooit zijn, maar ik denk dat je dit beter aan dabit, phreak of kaj per mail had kunnen vragen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dat kan, er wordt met meer dingen rekening gehouden, zoals aantal lopende acties, voorbereiding en veel meer.
Maar het KAN inderdaad ook aan een menselijke beslissing liggen, dat hou je altijd en daar kan je niets aan doen. Dat geeft je geen recht om ook dat topic te mogen starten. Zeker als een ander er GEEN rekening mee houdt dat zoiets al goed verkrijgbaar is (wat mij een mooie reden lijkt om er geen inkoopactie voor te maken dus).
edit:
[rml][ IA] Animo check titan silver fans en zm80hp en zm50hp[/rml]
Overigens zie ik dat er daar ook andere zaken worden aangeboden, ik denk dat dat de reden is dat die ia wel doorgaat (wat exclusievere fans waar de aandacht op ligt blijkbaar). Het is niet dat het een inkoopactie PUUR voor die Zalman is, maar OOK voor die zalman.
Maar het KAN inderdaad ook aan een menselijke beslissing liggen, dat hou je altijd en daar kan je niets aan doen. Dat geeft je geen recht om ook dat topic te mogen starten. Zeker als een ander er GEEN rekening mee houdt dat zoiets al goed verkrijgbaar is (wat mij een mooie reden lijkt om er geen inkoopactie voor te maken dus).
edit:
[rml][ IA] Animo check titan silver fans en zm80hp en zm50hp[/rml]
Overigens zie ik dat er daar ook andere zaken worden aangeboden, ik denk dat dat de reden is dat die ia wel doorgaat (wat exclusievere fans waar de aandacht op ligt blijkbaar). Het is niet dat het een inkoopactie PUUR voor die Zalman is, maar OOK voor die zalman.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Fans zijn ook gewoon online te bestellen, maar goed, ik lig er niet wakker van. Vroeg me alleen af hoe dat zat.
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:35:
Fans zijn ook gewoon online te bestellen, maar goed, ik lig er niet wakker van. Vroeg me alleen af hoe dat zat.
Tuurlijk zijn ze online te bestellen. Er zijn echter dingen waarom deze wel wordt toegelaten:
- Meer dan alleen Zalman producten.
- Korting op de producten.
Zie ook JvS.
OK, ik kan ermee leven, alleen is hier nog niet eens een prijs bekend terwijl ik er al 5 euro korting had uitgesleept plus een goedkope verzendmanier. Alleen werd in antwoord op mijn verzoek slechts een argument aangevoerd: deze dingen zijn door iedereen online te bestellen en dus niet exclusief genoeg!!! Daar moest ik het mee doen, maar blijkbaar is de policy al iets veranderd. Gelukkig
de policy is: De mod bepaalt of en wanneer een inkoopactie mag
. Naar eigen inzicht dus. Het kan dus zijn dat dat veranderd, we blijven mensen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee....Jvs...Jij mens ??

Idd het zijn richtlijnen. Daar wijken we wel eens van af, de ene keer heb je dan pech en de volgende keer misschien mazzel. In principe zijn we na de strotvloed van inkoopactie's wat terughoudend geworden, maar dat zorgt wel voor een exclusiever aanbod.
Idd het zijn richtlijnen. Daar wijken we wel eens van af, de ene keer heb je dan pech en de volgende keer misschien mazzel. In principe zijn we na de strotvloed van inkoopactie's wat terughoudend geworden, maar dat zorgt wel voor een exclusiever aanbod.
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:53:
woei, das waar
Pagina: 1