Toon posts:

Lidl Laptop voor E1599,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de 1900" van Targa komt nu ook naar nederland, de 30e maakt Lidl de prijs bekend..
Info op: http://www.lidl.be/lde/ap...94BA1977FC1256C4F004470E0

de NL-versie zal wel met 40 ipv 60 GB HD zijn. Ik lees weinig ervaringen in het forum over Targa laptobs. Ook het aantal reviews is niet groot via Google.
Hoe zijn jullie ervaringen.
oja, in DE kost ie E1599.=

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 09:03

x-man

Proud newbie!

Mobile processor..deze lijkt me wel wat :)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Verwijderd

ziet er netjes uit..
Lidl doet de Aldi gewoon wat na :)

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Savage Videokaart :(
en niemand doet elkaar na want ze begonnen er same mee :)

one more thing...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14

LopeZ

Too much is never enough

Titel ff iets duidelijker gemaakt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DaMiKeY schreef op 23 oktober 2002 @ 18:28:
Savage Videokaart :(
en niemand doet elkaar na want ze begonnen er same mee :)
Idd, dat eerste viel mij ook al op. Een beetje jammer, een XP Mobile 1900+ CPU met een savage4 kaartje. Een tijdje terug hadden ze dezelfde videokaart ook al gebruikt, dat ding lijkt wel in bij de LidL :+. Maarja, de meeste mensen gaan ook niet gamen op de laptop, dus zo erg is 't ook weer niet.

Verder een prima laptopje hoor, erg leuke specs, vooral die 512MB standaard spreekt me wel aan. Ook een erg nette prijs voor deze specs, ik denk dat deze actie wel zal aanslaan hier in Nederland :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vet! Zeer goede actie!

Maar wat is de kwaliteit van de tv out van die notebook? En krijgen we in Nederland ook 2 jaar garantie?

Verwijderd

Topicstarter
vergeet effe niet dat je een zelfde configuratie of beter bij Asus krijgt met 2 jaar pick... voor ca 2000 Euro, daarom was ik benieuwd naar de kwaliteit van zulke merken. Vond over dit type, ook met lagere CPU-speed heel weinig reviews.
Ik ben voor de Asus L3800C gegaan, maar als je al blij bent dat je deze kunt betalen, zou bij een acceptabele kwalitiet dit zeker een goed alternatief kunnen zijn.
Pagina: 1