Drie weken terug kregen we een brief van de KPN dat onze wijk is uitgekozen als kenniswijk. Kenniswijk is zegmaar een proef/test wijk. Om een voorbeeld te geven is er ergens in het noorden een kenniswijk waar ze internet via het stopcontact testen.
In onze wijk gaan ze ook iets testen, wat: Internet via glasvezel als 1 van de eerste wijken van Nederland
3 Dagen geleden zijn ze begonnen met graven in de wijk om de buizen waar de glasvezel doorheen komt neer te leggen.
Vandaag was onze straat aan de beurt en heb er wat fotokes van gemaakt. Het leuke is dat het uiteinde van die buizen zowat in m'n voortuin uitkomen

Lege sleuf waar de glasvezel komt in te liggen

Buisjes gelegd waar de glasvezel kabeltjes door heen moeten

Rol met buizen

Hard aan het werk om de straat weer dicht te gooien

Vanuit raam beneden

En dit is onze voortuin met een paar glasvezel buisjes die ze van mij zo naar m'n kamer mogen door trekken
Als het er eenmaal ligt zal ik wel eens gaan pronken met de snelheden die ik haal
Zullen wel op 1 of andere manier snelheid gaan beperken maar dat zien we later wel
In onze wijk gaan ze ook iets testen, wat: Internet via glasvezel als 1 van de eerste wijken van Nederland
3 Dagen geleden zijn ze begonnen met graven in de wijk om de buizen waar de glasvezel doorheen komt neer te leggen.
Vandaag was onze straat aan de beurt en heb er wat fotokes van gemaakt. Het leuke is dat het uiteinde van die buizen zowat in m'n voortuin uitkomen

Lege sleuf waar de glasvezel komt in te liggen

Buisjes gelegd waar de glasvezel kabeltjes door heen moeten

Rol met buizen

Hard aan het werk om de straat weer dicht te gooien

Vanuit raam beneden

En dit is onze voortuin met een paar glasvezel buisjes die ze van mij zo naar m'n kamer mogen door trekken
Als het er eenmaal ligt zal ik wel eens gaan pronken met de snelheden die ik haal
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl