Toon posts:

DNETC als NT/2K service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel handig voor wie hem als server heeft draaien maar hem snel wil kunnen pauseren als je een game gaat doen (waar elke fps extra meegenomen is, want DNETC draait wel als low priority maar werkt toch niet echt lekker met 3D games)

Snelkoppelingetje maken op je desktop naar
%windir%\System32\net.exe pause dnetc
voor een pauze snelkoppeling en naar
%windir%\System32\net.exe continue dnetc
voor een unpause snelkoppeling.

Als je dit al wist bespaar me dan de opmerkingen die dit duidelijk maken :P

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

je kunt bij de laatste clients ook je koetje laten pauzeren wanneer een bepaald programma actief is....

[Andy's tip]laat de client onder NT/W2K pauzeren wanner taskmgr.exe draait - Voila! StealthMode©[/Andy's tip]

Join TeamBVD!

Verwijderd

He Blimmel,
Bedankt voor deze tip, want een nukkige collega van mij disabled elke keer de koe op zijn pc door het proces via de taskmanager te killen. Dat is vanaf nu dus mooi afgelopen. Maar volgens mij heb ik nog niet de nieuwste versie, ff ophalen bij ditributed.

Verwijderd

Uhh Blimmel,

Het gaat ook met de oudere versie (v2.7), nog met rc5des.exe. (=5% sneller) Ik heb het geprobeert met de optie -pausefile c:\winnt\system32\taskmgr.exe en uiteraard -quiet. Het koetje springt inderdaad op pauze maar blijft dan vervolgens ook zo staan. Kan het koetje dan ook weer automatisch ge"continu"t worden?

• blimmel
  • Niet online

blimmel

-pausefile kijkt alleen of het bestand bestaat... als taskmngr.exe er niet zou zijn, zou je windowsinstallatie niet compleet zijn ;)
taskmngr.exe zou een of ander temp-file aanmoeten maken, die zou je in -pausefile kunnen noemen... maar of dat kan?

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg je eigenlijk de instellingen als je dnetc als service hebt draaien? Kan hem nu alleen stoppen en dan gewoon opstarten, instellingen wijzigen en daarna de service weer starten...

Der moet toch wel een betere oplossing zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar.. gewoon dnetc -config..

Verwijderd

He Blimmel,

Je hebt me onbedoeld weer een tip gegeven.
Ik flikker de taskmgr.exe gewoon van zijn PC af. Kan ook niet meer zien wat er allemaal draait en als ik dan toch bezig ben kan ook wel zijn registry-tools disablen. Morgen eens ff gaan SMS-en.

Thank god there is SMS.

• blimmel
  • Niet online

blimmel

fijn dat ik je kon helpen :7

Join TeamBVD!

Pagina: 1