Toon posts:

CD-Tuner-Reveiver en DVD in één?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook een apparaat dat CD's/DVD's kan afspelen, een Tuner/versterker bevat én MP3's kan afspelen? En dit allemaal in één apparaat (unit).

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als zoiets bestaat zal het wel ergens in azie te koop zijn.

Toch even googlen;

http://www.epinions.com/e...86-2B0C3AE-3931D43D-prod5

Ziet er leuk uit.

Nog veel meer mogelijkheden even zoekresultaten doorspiten zou ik zeggen.
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Ziet er naar uit dat elk merk zo'n apparaatje aanbied.

Verwijderd

Mja, ik wil toch ff vragen waarom je dat allemaal in één apparaat wil hebben, *meestal* is de kwaliteit toch minder dan wanneer je losse componenten koopt.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:43

Snow_King

Konijn is stoer!

mijn pa heeft zo'n set van pioneer.

alles in een met een 5.1 set er om heen

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

noooooooooooooit kopen! rommel!
Zie het als die tv's met ingebouwde video: het doet het wel, maar de kwaliteit is nix vergeleken met losse componenten. Dus: wil je DVD's en een receiver, koop dan gewoon een goede receiver en losse dvd speler. Een DVD-speler met MP3 heb je al voor €200,- (JVC)

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

De bovenstaande poster heeft duidelijk nog nooit van de Linn Classik Movie gehoord

www.classik.com

Speelt erg veel, en bijzonder goed, maar daar betaal je dan ook voor

Great minds think alike!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Of de JVC rx30 geloof ik. Ik heb vandaag nog precies zoiets geplaatst bij een klant. Versterker, dvd, cd, mp3, video-cd, fm/am tuner alles in-een. Inclusief hele mooie surround-speakers en subblaffer. 8)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ze zijn er ook van Mustek, typenummer weet ik zo snel niet.
Het kost in elk geval vrij weinig, en de prijs/prestatie verhouding komt aardig overeen dus trek je conclusies ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

456GT schreef op 24 oktober 2002 @ 01:15:
De bovenstaande poster heeft duidelijk nog nooit van de Linn Classik Movie gehoord

www.classik.com

Speelt erg veel, en bijzonder goed, maar daar betaal je dan ook voor
Ik denk niet dat Linn het merk is waar samba naar op zoek is :P beetje duur he !

Mother, will they like this song?

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Ach ja, dat denk ik ook niet. Maar ik hoorde iemand zeggen dat alles-in-1 crap is en toen moest ik toch even ingrijpen.

Bovendien sta ik zelf op het punt om een complete Linn set te kopen, en waar het hart vol van is....

Great minds think alike!

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Caerbannog schreef op 23 oktober 2002 @ 23:11:
Zie het als die tv's met ingebouwde video: het doet het wel, maar de kwaliteit is nix vergeleken met losse componenten. Dus: wil je DVD's en een receiver, koop dan gewoon een goede receiver en losse dvd speler. Een DVD-speler met MP3 heb je al voor €200,- (JVC)
Wat een onzin, dan is een receiver toch ook rommel, daar zit een versterker en tuner in een apparaat.
Sommige mensen willen niet een 4kante meter aan audio rommel in hun woonkamer staan.

Verwijderd

Wat een logica.

antwoord op de vraag van topicstarter, die zijn er genoeg.
De B-merken hebben ze al vanaf 125 euro.

Er werd laatst nog een topic geopend over een finlux en een vestel

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 19:40

Rum

had de topicstarter hier niet gewoon voor naar n willekeurige electronicaboer kunnen gaan??? :+

Daar zijn er toch zat van? misschien is de enige maar dat ze niet allemaal MP3 af kunnen spelen, maar dat komt ook steeds meer!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
apereet schreef op 24 oktober 2002 @ 14:40:
[...]

Wat een onzin, dan is een receiver toch ook rommel, daar zit een versterker en tuner in een apparaat.
Sommige mensen willen niet een 4kante meter aan audio rommel in hun woonkamer staan.
Nou, is geen rommel nee, maar bn je audiofiel en kijk je naar prestaties tot in het kleinste detail.... ja, dan moet je losse componenten hebben. Dingen die geintegreerd zitten beinvloeden elkaar namelijk (dit proberen makers op te lossen door er een knopje "line straight" of "direct source" etc. aan toe te voegen, kortom, de meest directe weg naar de speakers zonder poespas). :)

Ontopic: Sony heeft zoiets net uitgebracht, staat in Oog & Oor. :)

.... Ik weet het ook niet

Pagina: 1