realistische snipergame

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben dus op zoek naar een spel waarbij echt een poging is gedaan het zo realistisch mogelijk te maken. Dus dat je vizier niet continu recht blijft staan enzo. Eventueel ook met invloed van de wind ed (als dat bestaat :) )
Het gaat hoofdzakelijk om multiplayer te spelen

Iemand een idee?

En kom aub niet met dit topic want dat gaat om games waarin je goed kan snipen en niet om het realisme ;)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Ik vind de sniper van America's Army behoorlijk moeilijk.
Realistisch? Als je staat zwabber je meer dan wanneer je hurkt of ligt met je wapensteun uit. En als je geraakt bent kan je je sniper wel inleveren bij een andere speler, die heeft er dan meer aan want jij beweegt dan te hevig om te kunnen snipen. Dat is alles eigenlijk.
Je hoeft niet moeilijk te gaan rekenen en met je vizier te prutsen iig. De wind speelt jammer genoeg ook geen parten :{

Dan moet je trouwens eerst trainingen voltooien wil je de sniper school gaan doen.

Zie www.americasarmy.com en download de game gratis! 8)

[edit]
Trouwens in dat topic worden toch genoeg suggesties gedaan?
Volgens mij zijn er van meerdere toch minimaal wel een demo te krijgen.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• urf
  • Niet online
daPet schreef op 23 oktober 2002 @ 00:39:
Ik vind de sniper van America's Army behoorlijk moeilijk.
Realistisch? Als je staat zwabber je meer dan wanneer je hurkt of ligt met je wapensteun uit. En als je geraakt bent kan je je sniper wel inleveren bij een andere speler, die heeft er dan meer aan want jij beweegt dan te hevig om te kunnen snipen. Dat is alles eigenlijk.
Je hoeft niet moeilijk te gaan rekenen en met je vizier te prutsen iig. De wind speelt jammer genoeg ook geen parten :{

Dan moet je trouwens eerst trainingen voltooien wil je de sniper school gaan doen.

Zie www.americasarmy.com en download de game gratis! 8)

[edit]
Trouwens in dat topic worden toch genoeg suggesties gedaan?
Volgens mij zijn er van meerdere toch minimaal wel een demo te krijgen.
Maar dan moet ik alle demo's eerst gaan downloaden :) En mijn schijfruimte is helaas erg beperkt :(
America's Army had ik ook al gezien maar die draait helaas niet op mijn systeem :'(
AMD T-Bird 750 mHz
Voodoo 3 2000 pci 16mb
320 mb pc100 geheugen

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Das jammer van je videokaart want hij zou kunnen draaien :)
Ik heb een P3-500 en Geforce256|32mb en 256 mb ram namelijk.
urf schreef op 23 oktober 2002 @ 00:48:
Maar dan moet ik alle demo's eerst gaan downloaden :) En mijn schijfruimte is helaas erg beperkt :(
Dan bekijk je ze toch 1 voor 1? Kijk het is denk ik puur een kwestie van smaak wat je leuk vind.
Ik vind ArmyOps leuk maar CounterStrike niet bijv.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:14

Rival24

I'll Be Back

Ik denk dat je Delta Force: Landwarrior maar eens moet proberen, daar kun je n.l ook je kijker afstellen op verschillende afstanden omdat de kogels ook 'last' hebben van de zwaartekracht. Of de wind ook invloed heeft op de kogels weet ik zo niet.....

Verwijderd

ik zeg toch weer operation flashpoint >:)

Verwijderd

Hier loopt toch al een threat over?! Zijn jullie scheel ofzo?

(ik denk dat die niet al te lang open blijft)

Verwijderd

Ook jij kijkt niet echt recht, lees de startpost eens :P

• urf
  • Niet online
rival24 schreef op 23 oktober 2002 @ 00:54:
Ik denk dat je Delta Force: Landwarrior maar eens moet proberen, daar kun je n.l ook je kijker afstellen op verschillende afstanden omdat de kogels ook 'last' hebben van de zwaartekracht. Of de wind ook invloed heeft op de kogels weet ik zo niet.....
Dat klinkt wel leuk iig :)
Ik zal es ff kijken of daar een demo van is :)

..edit..
Is dat de nieuwste DF btw? En is er een beetje een grote/actieve community voor online spelen?

• Rival24
  • Laatst online: 14:14

Rival24

I'll Be Back

urf schreef op 23 oktober 2002 @ 01:16:
[...]

Dat klinkt wel leuk iig :)
Ik zal es ff kijken of daar een demo van is :)

..edit..
Is dat de nieuwste DF btw? En is er een beetje een grote/actieve community voor online spelen?
Nee, Land warrior is delta force 3, we zijn tegenwoordig bij deel 4 (black hawk down??)

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Een echt goed gesimuleerde sniper rifle ben ik nog niet tegengekomen in een game. Een sniper heeft namelijk formules nodig voor het instellen van zijn scope. Ik heb nog in geen enkel spel dingen moeten berekenen en de wind in de gaten moeten houden. Behalve bij Swat1 maar dat is geen challenge.

• DocB
  • Laatst online: 09-12-2025
Voor zover ik weet zijn er geen snipergames beschikbaar zo uitgebreid als jij het wil. Ik was een tijd terug ook op zoek naar zoiets dat je echt met clicks moest werken en dus je vizier moest bijstellen in verband met de wind, of je omhoog of omlaag schiet enzo, maar ik heb iig niks kunnen vinden. Ik weet niet of dit zo uitgebreid is als jij zoekt, maar iets echt realistisch bestaat volgens mij (nog) niet.
Zal trouwens ook erg moeilijk zijn om een interessant spel van te maken. Singleplayer zou nog goed kunnen, maar multiplayer wordt lastig als het alleen om snipers moet draaien...

• urf
  • Niet online
DocB schreef op 23 oktober 2002 @ 01:38:
Voor zover ik weet zijn er geen snipergames beschikbaar zo uitgebreid als jij het wil. Ik was een tijd terug ook op zoek naar zoiets dat je echt met clicks moest werken en dus je vizier moest bijstellen in verband met de wind, of je omhoog of omlaag schiet enzo, maar ik heb iig niks kunnen vinden. Ik weet niet of dit zo uitgebreid is als jij zoekt, maar iets echt realistisch bestaat volgens mij (nog) niet.
Zal trouwens ook erg moeilijk zijn om een interessant spel van te maken. Singleplayer zou nog goed kunnen, maar multiplayer wordt lastig als het alleen om snipers moet draaien...
Ik hoop dat het ooit nog es komt dan :)
Multiplayer moet opzich ook best kunnen trouwens, je hebt nu voor sommige spellen ook servers waar je alleen maar met snipers speelt :)

Verwijderd

flashpoint heeft zelfs 1vs1 sniper wars ook wel kickuh >:)

• DocB
  • Laatst online: 09-12-2025
urf schreef op 23 oktober 2002 @ 01:56:
[...]

Ik hoop dat het ooit nog es komt dan :)
Multiplayer moet opzich ook best kunnen trouwens, je hebt nu voor sommige spellen ook servers waar je alleen maar met snipers speelt :)
hmmjah 1 vs 1 moet natuurlijk wel kunnen, maar ik zie toch niet een game met 16 snipers erg lekker verlopen. :P. met zn 2en coop zou ook nog wel grappig kunnen zijn trouwens. Een als sniper, ander als waarnemer en dan een missie doen ofzo....
Zou idd wel relaxed zijn als zo'n game een keer zou komen.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 21:07
OFP is vrij realistisch, maar Rogue Spear is ook errug gaaf, vooral omdat het belangrijk is waar je iemand raakt.

Verwijderd

mischien staat hier wat tussen: goede sniper game

• Falcon
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Inderdaad ik denk dat operation flashpoint goed voor je is..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• urf
  • Niet online
Maar hoe realistisch is OFP dan? Moet je ook net als in DFLW (die het niet doet bij mij :( ) zelf dingen instellen aan je geweer enzo?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

nee dat ook weer niet.

Wat jij zoekt is echt een simulatie. Volgens mij is die er niet.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
rival24 schreef op 23 oktober 2002 @ 01:29:
[...]

Nee, Land warrior is delta force 3, we zijn tegenwoordig bij deel 4 (black hawk down??)
nee deel 4 is Task Force Dagger..

• urf
  • Niet online
Dinictus schreef op 23 oktober 2002 @ 14:38:
nee dat ook weer niet.

Wat jij zoekt is echt een simulatie. Volgens mij is die er niet.
Maar dan komt DFLW dichter in de buurt lijkt me dan? :)
Maar es kijken of ik daar het origineel van kan vinden en kijken of die het wel doet. Volgens mij moet ik hem hier nog ergens hebben liggen......

• urf
  • Niet online
Ik heb hier DF2 liggen. Is dat nog wat? :?
Ik kwam ook net IGI Project tegen. Kan dat eigenlijk multiplayer en weet iemand hoe het zit met snipen in dat spel? :?

Verwijderd

ga SWAT 1 ofzo eens spelen..moet je met clicks enzo doen

Verwijderd

deus ex

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
http://www.xicat.com/sniper_home.html

misschien zou dit iets kunnen zijn.

• urf
  • Niet online
Over die game heb ik veel gelezen behalve dat je veel moet snipen en dat het een beetje realistisch is :)

Verwijderd

Ga anders het leger in ook vrij realistisch ;)

Verwijderd

urf schreef op 23 oktober 2002 @ 00:31:
Ik ben dus op zoek naar een spel waarbij echt een poging is gedaan het zo realistisch mogelijk te maken. Dus dat je vizier niet continu recht blijft staan enzo. Eventueel ook met invloed van de wind ed (als dat bestaat :) )
Het gaat hoofdzakelijk om multiplayer te spelen

Iemand een idee?

En kom aub niet met dit topic want dat gaat om games waarin je goed kan snipen en niet om het realisme ;)
Day of defeat, mod voor half-life, je crosshair blijft bewegen _/-\o_

• urf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:58:
[...]

Day of defeat, mod voor half-life, je crosshair blijft bewegen _/-\o_
Maar moet je zelf ook nog dingen afstellen ofzo? Want alleen bewegen zegt niet zo heel veel :) (alhoewel, tis al meer dan in de meeste andere games ;) )

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:12
Dat vind ik niet echt realistisch :)

Hitman (1 en 2) zijn volgens mij de enige echte realistische snipergames. Je hebt ook wel andere snipergames, maar die zijn nooit echt goed (bijvoorbeeld Sniper: Path of Vengeance).

The devil is in the details.

Verwijderd

urf schreef op 24 oktober 2002 @ 15:01:
[...]

Maar moet je zelf ook nog dingen afstellen ofzo? Want alleen bewegen zegt niet zo heel veel :) (alhoewel, tis al meer dan in de meeste andere games ;) )
Ik kan wel een paar screenshots van DoD maken als je dat wilt ;)

Verwijderd

SWAT 1 is zeer realistisch om mee te snipen..zeer spannende missies

Verwijderd

Deus Ex is neit realistisch. Paar dagen geleden is Solid Storm gereleased in de Scene.. dat speel ik nu. Supervet, supergroot, en erg realistisch. Een beetje dan. Wel HEEL vet.

• urf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:32:
[...]

Ik kan wel een paar screenshots van DoD maken als je dat wilt ;)
Graag :)
Ben erg benieuwd ernaar. En ik heb nog een originele halflife hier liggen dus ik kan zo spelen via inet :)
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:44:
Deus Ex is neit realistisch. Paar dagen geleden is Solid Storm gereleased in de Scene.. dat speel ik nu. Supervet, supergroot, en erg realistisch. Een beetje dan. Wel HEEL vet.
Kan je daar misschien wat meer over vertellen? Klinkt goed :)

Verwijderd

Heb nu een rar met daarin een aantal jpg's met de hoogste kwaliteitssettings, het is 6MB maar ik heb geen webspace :'(

• urf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:20:
Heb nu een rar met daarin een aantal jpg's met de hoogste kwaliteitssettings, het is 6MB maar ik heb geen webspace :'(
Kan je hem anders ff naar mij mailen? Dan zal ik wel ff kijken of ik hem ergens kwijt kan

Verwijderd

Heb het online met hulp van een medetweaker :)
http://broodplank.ath.cx/index.html Download ze daar

FF wat info over DoD,
-Het speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog en gaat over de strijd tussen de Axis (Duitsland + bongenoten) en de Allies (Geallieerden).
-Het is class-based, dus je speelt in een bepaalde klasse, zo zijn er riflemen, sergeants en snipers (die zie je op de screenshots), bij de Axis hebben alle classes Duitse namen, andere wapens enz.
-Het objective is altijd een gebied over te nemen door alle checkpoints te securen doormiddel van het "stelen" van een vlag, bij sommige vlaggen moeten er meerderen tegelijk bij staan om hem over te nemen. Alleen de para-maps hebben specifieke opbjectives, b.v. het onschadelijk maken van brandstof-wagens.
-Bij de zogenaamde para-maps vechten Fallschirmjager (kan geen puntjes doen :P) tegen Paratroopers met speciale wapens.
-De graphics zijn heel mooi voor de Half-Life engine die al sinds '98 meegaat, dus de systeemeisen zijn lekker laag. :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:44:
Solid Storm? Een google leverde weinig op. Bedoel je soms Iron Storm? De demo vond ik leuk, maar niet schokkend.

• urf
  • Niet online
Wekkel schreef op 24 oktober 2002 @ 17:08:
[...]

Solid Storm? Een google leverde weinig op. Bedoel je soms Iron Storm? De demo vond ik leuk, maar niet schokkend.
Dat vroeg ik me dus ook al af :D
Op gamer.nl heb ik ook gezocht maar daar kon ik ook niets vinden....

..edit..
Heb het online met hulp van een medetweaker
http://broodplank.ath.cx/index.html Download ze daar
Het is alleen geen 6 MB ;)

Verwijderd

urf schreef op 24 oktober 2002 @ 17:13:
[...]

Dat vroeg ik me dus ook al af :D
Op gamer.nl heb ik ook gezocht maar daar kon ik ook niets vinden....

..edit..

[...]

Het is alleen geen 6 MB ;)
Nee, ik had eerst die gare compressie van Hypersnap gebruikt, later ff met andere prog lagere kwaliteit gemaakt en verkleint :)

En lijkt het je een beetje wat :?

• urf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:35:
[...]

Nee, ik had eerst die gare compressie van Hypersnap gebruikt, later ff met andere prog lagere kwaliteit gemaakt en verkleint :)

En lijkt het je een beetje wat :?
Ik heb het gedownload maar ik krijg bij elk bestand de error: could not extract the file correctly :(

• urf
  • Niet online
Heb hem nog ff opnieuw gedownload maar nog steeds dezelfde foutmelding :(
Misschien ff opnieuw inpakken en uploaden? :?

..edit..
Of anders die screens los uploaden en hier posten :9

Verwijderd

Edit : Ik kan die file gewoon openen en extracten en iemand anders ook?

• urf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 18:37:
Edit : Ik kan die file gewoon openen en extracten en iemand anders ook?
Kan je niet gewoon sowieso die screens hier posten? :)

Verwijderd

Ghost Recon ennuh Delta Force Black Hawk Down ... allebei wel lache spellen
:)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-01 17:40

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik kan je wel vertellen dat DoD geen sim is. Wel mooi enzo, maar er is geen flikker aan af te stellen :) Beweegt d8ik ook wel maar érg realistisch is het niet
Maar wel de moeite waard, gratis, klein, internet speelbaar :)

Je kunt ook MoH:AA proberen ofzo..

• urf
  • Niet online
Booth schreef op 24 oktober 2002 @ 19:45:
Ik kan je wel vertellen dat DoD geen sim is. Wel mooi enzo, maar er is geen flikker aan af te stellen :) Beweegt d8ik ook wel maar érg realistisch is het niet
Maar wel de moeite waard, gratis, klein, internet speelbaar :)

Je kunt ook MoH:AA proberen ofzo..
MoH:AA heb ik al geprobeerd maar ik vond er niet zo heel veel aan. Weet niet echt waarom maar tviel gewoon erg tegen. Tis een beetje vaag maar kheb er niet echt een reden voor :D

Is het snipen in DoD wel leuk om te doen dan? In SOF2 bijvoorbeeld (vooral met RMG) vind ik het errug leuk om te doen. Het is niet realistisch maar toch.

Maar een echte 'sim' is er dus niet?

Verwijderd

In DoD is het snipen niet realistisch maar wel leuk (vind ik)...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Resize%20of%20screenshot028.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Resize%20of%20screenshot031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Resize%20of%20screenshot034.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Resize%20of%20screenshot035.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Resize%20of%20screenshot037.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Resize%20of%20screenshot039.jpg

• urf
  • Niet online
Ziet er best wel goed uit.
Hoe zit het met de rest van DoD? Hoe zijn de graphics (in vergelijking met bijv sof2 ofzo)? En hoe actief is de 'community'?

Verwijderd

ik ben America's Army nu aan het downen lijkt me een errug vet spel B)

Verwijderd

project i.g.i is ook heel veel snipe werk :9

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 21:07
urf schreef op 24 oktober 2002 @ 21:25:
Ziet er best wel goed uit.
Hoe zit het met de rest van DoD? Hoe zijn de graphics (in vergelijking met bijv sof2 ofzo)? En hoe actief is de 'community'?
DoD is een gratis mod voor Half-life, de beste die er is, maar das persoonlijk.
Het ziet er natuurlijk niet zo uit als SoF2.
Half-life kwam uit in 1998 ofzo en SoF in 2002 (gokjes :P) dus das niet zo vreemd.
Maar de gameplay is zo goed in DoD, vind je in weinig spellen meer terug.
Dus ben je een echte gamer en ga je voor de gameplay in plaats van de eyecandy dan koop je direkt half-life en ga je deze mod spelen!

Oja de community is/was altijd wel goed maar ik ben echt gestopt met fanatiek spelen vanaf 2.0.
Heb geen idee hoe het tegenwoordig is :)
Pagina: 1