Toon posts:

[bf1942]overal Blokjes i.p.v letters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, elke keer als ik BF1942 opstart dan staan en blokjes i.p.v. letters, en ik heb ook al hulp gevraagd op #spielerij, ik heb de patch geinstalleerd, en ik heb die windows update gedownload die de blokjes bij GTA 3 oploste,en ohja ik heb een Ati Radeon 8500. Maar toch blijven die ***-blokjes er staan, en ik weet nu niet meer wat ik moet doen.....?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2002 23:53 . Reden: Videokaart toegevoegd ]

Verwijderd

geen probs met de videokaart, of te hoge resolutie :?

Verwijderd

Wat voor videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:49:
geen probs met de videokaart, of te hoge resolutie :?
Geen probs met de videokaart, wat bedoel je met te hoge resolutie, Oh ja ik heb een Ati Radeon 8500.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:50:
[...]

Geen probs met de videokaart, wat bedoel je met te hoge resolutie, Oh ja ik heb een Ati Radeon 8500.
dat je videokaart de resolutie niet aan kan, dat had ik eerst met mijn geforce 2. maare goede drivers ? (vast wel maar altijd checken)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, drivers zijn perfect, alle andere spellen doen het er wel gewoon op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:54:
pfffff moet ik nog gaan denken ook 8)7 reinstall al geprobeerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:54:
Dat is geen geldig argument :P omdat alle andere spellen het wel op die drivers doen en juist 1tje (in dit geval Battlefield) niet. Heb totaal geen ervaring met ATI maar misschien is er onlangs een driver geweest die probs. met Battlefield oplost.

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhh....heerlijk :P, ik heb de nieuwste drivers downgeload en hij doet het nu :), bedankt voor jullie hulp :) dus ik ga dit ff in SM melden.
Pagina: 1