Toon posts:

[ME] Hoe virtuele (cd)drive verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.323 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Matched: drive, niet
Ik heb sinds kort een extra virtuele cd-drive naast mijn bestaande cdrom. Vraag me s.v.p. niet hoe ik eraan kom (i just don't know), maar zeg me hoe ik hiervanaf kom.
Via device-cdrom-properties is hij niet te verwijderen, hij komt na de restart steeds weer terug.
Wie heeft een tip voor mij?
Thanks!!!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:16
Matched: verdwijnt, daemon
Heb je toevallig daemon-tools draaien (rood icoon in systray). Dan kan dat gewoon met de rechtermuisknop.
Probeer anders eens in de taakmanager verdachte processen te killen, en kijk bij welke je virtuele cd-rom verdwijnt.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Matched: daemon, drive, niet
Niet toevallig een programma als Daemon tools of Virtual CD geinstalleerd? Die willen graag hun driveletters houden :)
mbv Logical Disk Manager (even er van uitgaande dat je Win2k of XP gebruikt, staat er niet bij ) kan je eventuele dubbele verwijzingen naar je echte CD-Rom verwijderen.
Te vinden via 'rechter muisknop op mijn computer/beheer/opslag/schijfbeheer' (in WinXP Pro NL)

edit:
ik moet sneller leren typen geloof ik :). In je sig zie ik WinME staan. Daar kan je niet zo d driveletter veranderen, dus dat zal het probleem niet zijn. Kijk eens met regedit of msconfig wat er zoal opgestart wordt door windows bij het opstarten

Verwijderd

Geen matches
ga naar systeem en dan apparaten beheer, scsi, delete je gewoon handmatig

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Tja heel simpel, maar kom er maar op B)
Bedankt Prikkeldraad, het probleem is nu opgelost.
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:54:
ga naar systeem en dan apparaten beheer, scsi, delete je gewoon handmatig

Verwijderd

Matched: drive, niet
Tja was het maar zo makkelijk aangezien ik dat dus 5 x heb gedaan
De scsi nep controllers wissen + de drive zelf in apparaat beheer. Ik start dus dit topic omdat het niet werkt. En hij elke reboot terugkomt.

Shit dit moest in mijn eigen topic staan.
Ik wou dus niet op een 2 jaar oud topic antwoorden |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 11:29 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Matched: drive
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.