hoeveel had jij overgemaakt??D-FENCE schreef op 13 november 2002 @ 20:56:
Ik heb betaald!!!!
ok ik heb er nog 2 van 22,00 euro over weet niet wie dit zijn zie ik wel op me bank afschrift
op welke dag had je het overgeschreven??
volgende mensen zijn ook bevestigd:
Dengeoff
nikevanvliet
heb ik nog 1 betaling vandaag ontvangen maar ik weet niet van wie die is
het bedrag was 41,54
Dengeoff
nikevanvliet
heb ik nog 1 betaling vandaag ontvangen maar ik weet niet van wie die is
het bedrag was 41,54
mail sent to:
florisson
DWS
Grayler
_IccE
Silencer-X
PartyBoy
Caesar
JP
Regenpak
Newbie
w1z^TEST
Benadski
mensen jullie zijn de enigen die dit mailtje krijgen omdat jullie allemaal nog geen actie hebben ondernomen (althans volgens Laupro)
ik wijs jullie er ff op dat je nog precies 7dagen de tijd hebt om dit te doen anders ben je te laat red je dit nou niet stuur dan ff een mailtje dan bekijken we het even toevoegen in msn mag ook madtraxx18@hotmail.com
hoop dat jullie of snel actie ondernemen of snel iets laten horen
greetz,
patric van alphen
AKA madtraxx
florisson
DWS
Grayler
_IccE
Silencer-X
PartyBoy
Caesar
JP
Regenpak
Newbie
w1z^TEST
Benadski
mensen jullie zijn de enigen die dit mailtje krijgen omdat jullie allemaal nog geen actie hebben ondernomen (althans volgens Laupro)
ik wijs jullie er ff op dat je nog precies 7dagen de tijd hebt om dit te doen anders ben je te laat red je dit nou niet stuur dan ff een mailtje dan bekijken we het even toevoegen in msn mag ook madtraxx18@hotmail.com
greetz,
patric van alphen
AKA madtraxx
Ik zag dat ik als nog- niet-betaald stond, maar ik heb als eerste betaald,
weet je nog, heb ik je noh een mailtje over getuurd.
Ik heb er ook al een afschrift van...
hoeveel had je over gemaakt?Game-Freak schreef op 15 november 2002 @ 09:06:
Ik zag dat ik als nog- niet-betaald stond, maar ik heb als eerste betaald,
Verwijderd
wel leuk dat ik alle typen fangrillz voor 6,95 kan regelen
(80mm)
edit/
nee, ik doe niet aan IA, geen zin,noch de tijd voor in.
edit/
nee, ik doe niet aan IA, geen zin,noch de tijd voor in.
Jaaaa, ik ben het, ik heb 41,54 over gemaakt (67950xx). Het klopt NIET met wat op LauPro staat, maar dat komt omdat ik envelop had gekozen ipv. pakket. Zit ook nog een eurootje fooi in verwerkt.
Wat ik niet begrijp: Waarom is Postbank bij iedereen zo langzaam?!? Ik heb het de 13e overgeschreven... De 14e heeft madtraxx het al! Met andere inkoopacties ook nooit problemen gehad, altijd binnen 4 dagen op de andere rekening...
Wat ik niet begrijp: Waarom is Postbank bij iedereen zo langzaam?!? Ik heb het de 13e overgeschreven... De 14e heeft madtraxx het al! Met andere inkoopacties ook nooit problemen gehad, altijd binnen 4 dagen op de andere rekening...
Ik heb het de 11de overgemaakt en het is er nou nog niet. ...Benadski schreef op 15 november 2002 @ 10:12:
Jaaaa, ik ben het, ik heb 41,54 over gemaakt (67950xx). Het klopt NIET met wat op LauPro staat, maar dat komt omdat ik envelop had gekozen ipv. pakket. Zit ook nog een eurootje fooi in verwerkt.
Bij de postbank.
Me geld is net binnegekomen bij de nylon kabelmesh ia en ik heb de overschrijvingen tegelijk verstuurd, dus nu zal mijn storting wel hebben ontvangen.
ik zal van de week ff kijkenBartjuh schreef op 17 november 2002 @ 13:14:
Me geld is net binnegekomen bij de nylon kabelmesh ia en ik heb de overschrijvingen tegelijk verstuurd, dus nu zal mijn storting wel hebben ontvangen.
Verwijderd
Hoe is de status, is de bestelling al de deur uit e.d
Want meestal worden er bij IA altijd mailtje gestuurd naar de deelnemer, om ze een beetje op de hoogte te houden
Alvast bedankt
Want meestal worden er bij IA altijd mailtje gestuurd naar de deelnemer, om ze een beetje op de hoogte te houden
Alvast bedankt
je status kun je bekijken op www.laupro.nl !!! En als je nog even leest kun je zien dat er nog steeds mensen zijn (6 in totaal) die nog niet betaald hebben. Verder kun je ook nog lezen dat de 21e deze actie sluit. Waarschijnlijk zal de IA houder daarna de bestelling de deur uit doen (want hij heeft waarschijnlijk geen zin om geld voor te schieten). m.a.w. het duurt nog wel even voor de bestelling de deur uit is 
met een klein beetje inzicht en lezen kom je een heel eind

thnx voor het meedenkenPC-Medic schreef op 18 november 2002 @ 19:34:
je status kun je bekijken op www.laupro.nl !!! En als je nog even leest kun je zien dat er nog steeds mensen zijn (6 in totaal) die nog niet betaald hebben. Verder kun je ook nog lezen dat de 21e deze actie sluit. Waarschijnlijk zal de IA houder daarna de bestelling de deur uit doen (want hij heeft waarschijnlijk geen zin om geld voor te schieten). m.a.w. het duurt nog wel even voor de bestelling de deur uit is
helaas dat die 6 mensen niet erg opschieten met hun betaling anders had je al wel kunnen bestelllen, maar daar hoeven we niet op te rekenen denk ik. ghehehe 
succes met de ia madtraxx
succes met de ia madtraxx
he madtraxx, me geld is nog steeds niet binnen, heb je al gechecked ?
Heb het tegelijk verzonden met het geld uit de ia van de kabelmesh en die van de kabelmesh is zelfs al verzonden : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=157&p=d
Gewoon ff checkuh !
off-topicOp trance@ DI is mie nu vet bruut lied op !!!
Heb het tegelijk verzonden met het geld uit de ia van de kabelmesh en die van de kabelmesh is zelfs al verzonden : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=157&p=d
Gewoon ff checkuh !
ga vandaag weer ff controlerenBartjuh schreef op 18 November 2002 @ 23:04:
he madtraxx, me geld is nog steeds niet binnen, heb je al gechecked ?
Gewoon ff checkuh !
jp
_ICCE
beelzebub
bartjuh
Ceasar hebben betaald
ik hoop rond 5dec maar het zal wel later kunnen worden ivm sinterklaas drukte op mijn werk
_ICCE
beelzebub
bartjuh
Ceasar hebben betaald
ik hoop rond 5dec maar het zal wel later kunnen worden ivm sinterklaas drukte op mijn werk
Misschien word het tijd om nog een herinneringsmail te sturen naar diegenen die nog steeds op geen actie staan?
Als je niet meer mee wilt doen dan geef je dat toch gewoon aan? Ik snap die mensen niet hoor.
Als je niet meer mee wilt doen dan geef je dat toch gewoon aan? Ik snap die mensen niet hoor.
blijkbaar vergeten sommige mensen dat ze meedoen aan een inkoopactieSyzzer schreef op 19 November 2002 @ 20:23:
Misschien word het tijd om nog een herinneringsmail te sturen naar diegenen die nog steeds op geen actie staan?

net deze ff naar onze vriendelijke niet betalers of niet actie ondernemenden gestuurd:
wederom krijgen alleen jullie dit mailtje!!!!!
ik word er een beetje moedeloos van dat ik WEER deze personen:
Silencer-X
Newbie
Grayler
Regenpak
DWS
moet vragen om of te betalen voor hun bestelde producten. Of de IA te verlaten sowieso vind ik het al errug jammer dat ik dit soort mailtjes naar mensen moet sturen.
ik schiet namelijk nix voor van bestellingen en later komen vragen of ik jullie bestelling dan wel mee heb besteld kun je dus vergeten.
eerder hebben jullie ook al dit mailtje ontvangen:
(mensen jullie zijn de enigen die dit mailtje krijgen omdat jullie allemaal nog geen actie hebben ondernomen (althans volgens Laupro)
greetz,
patric van alphen
AKA madtraxx)
wederom hoop dat jullie snel wat gaan doen of gewoon de IA verlaten.
mzzl
patric van alphen
aka M@DTR@XX
wederom krijgen alleen jullie dit mailtje!!!!!
ik word er een beetje moedeloos van dat ik WEER deze personen:
Silencer-X
Newbie
Grayler
Regenpak
DWS
moet vragen om of te betalen voor hun bestelde producten. Of de IA te verlaten sowieso vind ik het al errug jammer dat ik dit soort mailtjes naar mensen moet sturen.
ik schiet namelijk nix voor van bestellingen en later komen vragen of ik jullie bestelling dan wel mee heb besteld kun je dus vergeten.
eerder hebben jullie ook al dit mailtje ontvangen:
(mensen jullie zijn de enigen die dit mailtje krijgen omdat jullie allemaal nog geen actie hebben ondernomen (althans volgens Laupro)
greetz,
patric van alphen
AKA madtraxx)
wederom hoop dat jullie snel wat gaan doen of gewoon de IA verlaten.
mzzl
patric van alphen
aka M@DTR@XX
Let op: Belangrijk bericht van madtraxx:
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 21:51:
Vanwege het afbranden van de universiteit twente (een gedeelte) is denk ik het probleem dat laupro down is daarom kan ik nu geen betalingen bijwerken en stel ik hem voorlopig even uit dit uit overmacht....
hoop dat jullie hier begrip voor hebben
Personal note: da's dus duidelijk, dus geen gelkaag of geflame hierover!
Verwijderd
we w88 gewoon rustig verder.. die led IA duurt ook nog wel ff dus
laupro is weer gewoon online nu, ik neem aan dat de actie nu gewoon door gaat...
Of word er nog op betalingen gewacht?
Of word er nog op betalingen gewacht?
aktie gaat door maar idd er zijn nog een paar betalingen onderweg dus het zal wat langer duren ook moet ik nu alle bestellingen gaan controleren en ik weet nog geen preciese aantallen hoop volgende week donderdag de zooi te bestellen en geld over te maken naar de leveranciers...
zal AcouSE ook ff vragen om de topic titel weer te veranderen
zal AcouSE ook ff vragen om de topic titel weer te veranderen
En titel wederom aangepast...
KICK !!!!!!!!!!!!
MENSUH ALLE BETALINGEN OP 2 NA BINNEN!!!!!
die van Silencer X niet en die van w1z^TEST ook niet!! vette pech voor de kabouters
maandag ga ik de bestelling aan de leveranciers doorgeven moet alles nog ff optellen enz maar me saldo van me bankrekening is wel 1337
1800 pleuro 
maar wat een gedoe zeg zo'n IA maarja
de fanguard biohazard is wel gedaald in aantal onder de 10 heb er zelf maar 2 genomen (weeet niet wat ik ermee moet maja) om dit te compenseren mochten het er nog minder worden hoop ik het verschil van die 1 euro per stuk te kunnen compensren met de vrijwillige bijdrage...
hoop jullie weer een beetje op de hoogt te brengen met dit berichtje op me vrije zaterdag avond
voor mij alvast ff een maand of 3 geen IA's meer LOL
die van Silencer X niet en die van w1z^TEST ook niet!! vette pech voor de kabouters
maandag ga ik de bestelling aan de leveranciers doorgeven moet alles nog ff optellen enz maar me saldo van me bankrekening is wel 1337
de fanguard biohazard is wel gedaald in aantal onder de 10 heb er zelf maar 2 genomen (weeet niet wat ik ermee moet maja) om dit te compenseren mochten het er nog minder worden hoop ik het verschil van die 1 euro per stuk te kunnen compensren met de vrijwillige bijdrage...
hoop jullie weer een beetje op de hoogt te brengen met dit berichtje op me vrije zaterdag avond
Het enige wat ik kan zeggen is: BETER!!! THANX!!!Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 20:51:
KICK !!!!!!!!!!!!
maandag ga ik de bestelling aan de leveranciers doorgeven moet alles nog ff optellen enz maar me saldo van me bankrekening is wel 13371800 pleuro
hoop jullie weer een beetje op de hoogt te brengen met dit berichtje op me vrije zaterdag avond![]()
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
picz van de chaos als het binnen is en verpakt moet wordenPhant0m schreef op 23 November 2002 @ 21:07:
beterz wel pics posten he
Verwijderd
Enne ik heb geen mooie chrome jongens op de HCC kunnen spotten, dus nog vrij zeldzaam. En de HP koelertjes waren vrijdag al uitverkocht bij Space stand.
Wat zijn de afmetingen van die fanguard 8x8cm?Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 20:51:
de fanguard biohazard is wel gedaald in aantal onder de 10 heb er zelf maar 2 genomen (weeet niet wat ik ermee moet maja)
ZO ja dan wil ik er wel 1 hebben maar je moet tot woensdagavond wachten tot ik het geld over kan maken, salaris he?
Waar vui zit, zit geen glans!
Verwijderd
Dit snap ik niet hoor...Wat zijn de afmetingen van die fanguard 8x8cm?
afmeting van 8x8cm fanguard.... Geef je nou zelf al het antwoord
past op elke 80mm fan en is idd 8x8cmDibbuz schreef op 24 November 2002 @ 13:21:
[...]
Wat zijn de afmetingen van die fanguard 8x8cm?
ZO ja dan wil ik er wel 1 hebben maar je moet tot woensdagavond wachten tot ik het geld over kan maken, salaris he?
maar is goed dan kan je die van mij wel overkopen ik weet toch niet wat ik ermee moet
had een komma tussen fanguard en 8x8cm moeten staan de vraag was of die 8 bij 8 was anders heb ik er nl geen fluit aan ...
Waar vui zit, zit geen glans!
zaterdag lagen ze er weer hoorVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 23:35:
Enne ik heb geen mooie chrome jongens op de HCC kunnen spotten, dus nog vrij zeldzaam. En de HP koelertjes waren vrijdag al uitverkocht bij Space stand.
Verwijderd
Mwa, ik heb em er al maanden in zitten.
ik wqas de eerste in Nederland, mocht een testsamplke inbouwen.
hey madtraxx, ik lees net in een ander topic dat je gratis Haribo-zakjes krijgt. Ga je die zelf allemala opeisen, of krijgen wij die ook
LOL als het er meerdere zijn dus voor alle deelnemers dan krijgen jullie ze wel hoor zijn het er minder dan 20 dan is het pech gehaddj_tsunami schreef op 24 november 2002 @ 21:30:
hey madtraxx, ik lees net in een ander topic dat je gratis Haribo-zakjes krijgt. Ga je die zelf allemala opeisen, of krijgen wij die ook
ik w8 nog ff op de betaling van Silencer-X die schijnt nog onderweg te zijn zei hij hij heeft het vandaag voor de zekerheid ook nog eens dubbel gestort hopelijk kan ik het vanavond nog controleren en de defintieve bestelling versturen
ff een vraag. Kan ik nog een zalman zm 80 bestellen en welke prijs moet ik dan betalen. In de draadje ben ik het spoor bijster geraakt qua prijs. Kan eventueel met internet bankieren meteen betalen.
kijk op http://www.laupro.nl/ia/?id=151 daar staan de prijzen maar helaas IA is gesloten probeer het anders gewoon bij een webshop alle bestellingen verlopen namelijk via laupro daarom word het zo'n gedoe als ik die andere dan ook nog eens los moet uitzoekenthevisman schreef op 25 november 2002 @ 16:01:
ff een vraag. Kan ik nog een zalman zm 80 bestellen en welke prijs moet ik dan betalen. In de draadje ben ik het spoor bijster geraakt qua prijs. Kan eventueel met internet bankieren meteen betalen.
hoe bedoel je meteen? zelfs met internet bankieren kan het nog 4 dagen duren hoorthevisman schreef op 25 November 2002 @ 16:01:

idd had je maar eerder moeten zijn IA loopt al een maand ofzodj_tsunami schreef op 25 November 2002 @ 16:31:
[...]
hoe bedoel je meteen? zelfs met internet bankieren kan het nog 4 dagen duren hoor
HEY MENSEN DIE DIE POSEIDON WATERKOELING HEBBEN BESTELD KRIJGEN BINNENKORT 10 EURO TRUG GESTORT HIJ IS NAMELIJK 99,- EURO GEWORDEN!!!!!!!!!!!!
Hé, das mooiVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 22:25:
HEY MENSEN DIE DIE POSEIDON WATERKOELING HEBBEN BESTELD KRIJGEN BINNENKORT 10 EURO TRUG GESTORT HIJ IS NAMELIJK 99,- EURO GEWORDEN!!!!!!!!!!!!
als het goed is heeft iedereen die dat ding heeft besteld net een mailtje gehad
jullie mogen ook zeggen van laat het verschil maar zitten
tussen sinterklaas en kerstGame-Freak schreef op 26 november 2002 @ 15:12:
Wanneer krijgen we de spullen?
top actie jongens......madtraxx we love u!!! Heb me videokaart nog niet eens....terwijl me hp-80 eraan gaat komen!!! (hij past toch wel op de radeon 9700????!!!!
)
Ik blijf rustig voor de brievenbus zitten, en ben ik naar wc dan zit de hond met zijn snufferd te wachten...die bode schrikt zich rot als ie er is :-d
Ik blijf rustig voor de brievenbus zitten, en ben ik naar wc dan zit de hond met zijn snufferd te wachten...die bode schrikt zich rot als ie er is :-d
T60P Widescreen
als je zwarte piet ook zo zit op te w8ten is de kans klein dat ie nog langs komt door jouw schoorsteenSeesar schreef op 26 November 2002 @ 18:52:
top actie jongens......madtraxx we love u!!! Heb me videokaart nog niet eens....terwijl me hp-80 eraan gaat komen!!! (hij past toch wel op de radeon 9700????!!!!)
Hehehe, passende datum!
Alleen hebben we het zelf moeten betalen!
hey madtraxx hoe staat het er voor? Je hebt nu besteld neem ik aan? Misschien heb je het spul al bijna in huis
kan bijna niet wachten hehe
succes ermee iig
succes ermee iig
lol wintelco is de betaling al de deur uit dus voor de waterkoelingssetjes en de zalman coolersPC-Medic schreef op 28 November 2002 @ 21:15:
hey madtraxx hoe staat het er voor? Je hebt nu besteld neem ik aan? Misschien heb je het spul al bijna in huiskan bijna niet wachten hehe
![]()
succes ermee iig
van FH moet ik nog de totale prijs krijgen en nog verstuur gegevens enz hoop die morgen te krijgen
vandaag== morgen dus vertel al nieuws ?Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 21:26:
[...]
lol wintelco is de betaling al de deur uit dus voor de waterkoelingssetjes en de zalman coolers
van FH moet ik nog de totale prijs krijgen en nog verstuur gegevens enz hoop die morgen te krijgen
It's just a donkey
Verwijderd
*Schop*
weten we morgen lees maandag ( vandaag ) hoelang het ongeveer gaat duren??
mij maakt het niet uit.. heb geen haast..
weten we morgen lees maandag ( vandaag ) hoelang het ongeveer gaat duren??
mij maakt het niet uit.. heb geen haast..
Alweer een (twee) dag(en) verder. Nog nieuws?
nope geen nieuws wintelco betaling is ook nog niet afgeschreven en die van FH ook nog niet
zodra er nieuws is lees je dat meteen in dit topic
zodra er nieuws is lees je dat meteen in dit topic
En is er al nieuws? Misschien een leuk bericht zo op SinterKlaas?
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
ik heb al zo n ding op mijn gforce 4 werkt prima alleen jemoet wel rekening mee houden om 1 pci slot op te offeren. Maar voor beter airflow 2 pci sloten en je krijg bijna 500 gram gewicht bij je video kaart.
Verwijderd
dan wil je mijn videokaart niet zien hahahaha 4 reuze koelblokken erop en een
60 x 60 x 25 mm blower
binnenkort pics op homepage
tijd voor de koelers hehe
60 x 60 x 25 mm blower
tijd voor de koelers hehe
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 15:19 ]
helaas nog geen nieuws alleen dat wintelco wel van me rekening is afgeschreven maar het is volgens wintelco nog niet aangekomen
Het lijkt wel alsof het bankverkeer met de buitentemperatuur meegaat en dus half bevroren is... Schiet niet op zo, maar we wachten geduldig ;-)
en wat denken jullie van dit !!!!!!!!
Geachte klant,
uw bestelling (bestelnummer: 481143) is met TPG Post
verstuurd met als pakketnummer: ***********
TPG Post biedt een service om uw pakket online te raadplegen. Om van deze
service
gebruik te kunnen maken moet u op onderstaande link klikken.
https://secure.postplaza.nl/tracktrace/
U kunt vervolgens aan de hand van uw pakketnummer en uw postcode inloggen en uw
pakket traceren.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij.
Met vriendelijke groet,
Freezing Hardware
Geachte klant,
service
pakket traceren.
Met vriendelijke groet,
Freezing Hardware
Ik denk:Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 21:41:
Geachte klant,
service
pakket traceren.
Met vriendelijke groet,
Freezing Hardware
YYYYYYEEAAAHHHH.. beter....Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 21:41:
Geachte klant,
service
pakket traceren.
Met vriendelijke groet,
Freezing Hardware
alvast bedankt Madtraxx
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Wintelco is de zaak waar de waterkoeling en ZM80-HP's vandaan komen.Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 00:22:
wat is wintelco?? lees het nu al een paar keer..heheh dus de stuff is onderweg.
stuff is binnen nouja de fans en fanguards
heb net een mailtje van wintelco dat het geld binnen is maandag word het verstuurd
heb net een mailtje van wintelco dat het geld binnen is maandag word het verstuurd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 19:16 ]
fotows
kan er volgende wek dan al opgehaald worden denk je??? (weekend ov..
)
It's just a donkey
kan vandaag ook nog maar ik heb alleen maar nog DE FANGUARDS EN DE FANS binnen de waterkoeling en de zalman koelers komen hopelijk een maandag of dinsdaguniquorn schreef op 08 december 2002 @ 03:27:
fotowskan er volgende wek dan al opgehaald worden denk je??? (weekend ov..
)
btw heb geen digicam
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 13:08 ]
regel een digicam en fotow's (ik wacht btw wel even tot je de rest ook binnen heb...)
wie weet komend weekend (ff kieken of het in de planning past) maar daar zal vast een mail over komen
wie weet komend weekend (ff kieken of het in de planning past) maar daar zal vast een mail over komen
It's just a donkey
snoepies
?
hebbik wat gemist?
It's just a donkey
FH geeft altijd bij elke zending een klein zakje haribo snoepies erbij
heb er genoeg voor iedereen gehad maar vind ze erg lekker
Dit topic is gesloten.