ziet er mooi uit Syzzer ook de prestaties vallen me nog mee
btw maakt het pompje veel herrie?
dj_tsunami schreef op 11 December 2002 @ 10:48:
mooi, ik wacht rustig tot het hier is(ik ga er toch pas in de kerstvakantie iets mee doen, dus)
dj_tsunami schreef op 12 december 2002 @ 14:27:
Had gehoopt dat ik mijn pakketje vandaag al had gekregen, maar neeKan ik het morgen verwachten? (ja, ik weet dat je werkt enzow, maar ik wil gewoon ff weten wanneer ik het kan verwachten
)
TOCH NOG FF LEUK HET ONGEDULD VAN EEN BEPAALD PERSOON ONDER DE LOEP NEMENdj_tsunami schreef op 14 December 2002 @ 17:55:
wat is de status? ik had ales namelijk al lang hier verwacht
Pompje hoor je echt niet als het reservoir in je gesloten kast staat (en niet tegen de zijkant aan sttatVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 22:10:
ziet er mooi uit Syzzer ook de prestaties vallen me nog meebtw maakt het pompje veel herrie?

Maar overclocken met die Zalman ZM80-HP is best te doen. Loopt nog op dezelfde clock als met stock koeling. (koelblok wordt wel aardig heet na 3x 3Mark)
lol @ madtraxx, heel scherp.
T60P Widescreen
Verwijderd
He die Madtraxx, 'k heb de spullen binnen, über über bedankt!! Ziet er goed uit en wOOt wat is die fan huge!! Kewl ,eindelijk een IA die korter duurt dan 2 maanden!
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 22:14:
[...]
[...]
[...]
TOCH NOG FF LEUK HET ONGEDULD VAN EEN BEPAALD PERSOON ONDER DE LOEP NEMEN
Ik heb alles nu, dus ik ben niet meer ongeduldig
[ Voor 15% gewijzigd door Tsunami op 17-12-2002 15:00 ]
Ding Dong.......
Hallo meneer, paketje voor u...
HATSIKIDILDO PATAT 2 zilverkleurige jongens van 120mm!!!!!!!
Tnx M@dTr@xx
/edit/
Ik kan mijn status niet op 'ontvangen' zetten? Kan nergens vinden waar, miss heeft het te maken omdat de status ook nooit op verzonden is gezet?
/edit/
Hallo meneer, paketje voor u...
HATSIKIDILDO PATAT 2 zilverkleurige jongens van 120mm!!!!!!!
Tnx M@dTr@xx
/edit/
Ik kan mijn status niet op 'ontvangen' zetten? Kan nergens vinden waar, miss heeft het te maken omdat de status ook nooit op verzonden is gezet?
/edit/
[ Voor 38% gewijzigd door DaMightyWackO op 17-12-2002 15:30 ]
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
Heb ze binnen! wat zijn ze mooi.
Alleen als ik de specs lees... zijn ze iets lichter dan aangegeven op de inkoopactie.
2500 RPM ipv 3000, 32.40 CFM ipv 38.22
maar ook <25 dBA ipv <30 (das dan wel weer oke)
Alleen als ik de specs lees... zijn ze iets lichter dan aangegeven op de inkoopactie.
2500 RPM ipv 3000, 32.40 CFM ipv 38.22
maar ook <25 dBA ipv <30 (das dan wel weer oke)
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 16:24 ]
Verwijderd
Heb er nu 1 in mijn kast hangen. Draait 2896 toeren (netjes).
Heb alleen 1 probleem: In mijn kast (Aopen H600M) kan je 2 fans achterin plaatsen (boven elkaar).Dit past dus net niet.
Ben bang dat ik de schroefgaten iets moet vergroten. Denk dat die 82 mm toch net teveel is.
Ach, beetje modden moet wel lukken toch?
Heb alleen 1 probleem: In mijn kast (Aopen H600M) kan je 2 fans achterin plaatsen (boven elkaar).Dit past dus net niet.
Ben bang dat ik de schroefgaten iets moet vergroten. Denk dat die 82 mm toch net teveel is.
Ach, beetje modden moet wel lukken toch?
Ik heb ook alles binnen Madtraxx! 120mm Fan is idd. gr00t en tevens lekker stil op 5vVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:57:
He die Madtraxx, 'k heb de spullen binnen, über über bedankt!! Ziet er goed uit en wOOt wat is die fan huge!! Kewl ,eindelijk een IA die korter duurt dan 2 maanden!
Die zalman zm50-hp zit ook al op mijn Geforce 2 GTS (waar hij niet op zou kunnen, maar dus lekker wel!)
Ik ben blij!
Me waterkoeling binnen , mooi setje 
Is nu nog aan het test-draaien.
Pompje is trouwens buitengewoon stil, je moet je oor echt tegen het reservoir zetten wil je hem kunnen horen.
En die 120mm titan fans zijn echt HUGE ! , en mooi ook
En wat een lucht komt eraf zeg, echt 3x zoveel dan een 80mm fan volgens mij!
Is nu nog aan het test-draaien.
Pompje is trouwens buitengewoon stil, je moet je oor echt tegen het reservoir zetten wil je hem kunnen horen.
En die 120mm titan fans zijn echt HUGE ! , en mooi ook
En wat een lucht komt eraf zeg, echt 3x zoveel dan een 80mm fan volgens mij!
mooi, ik heb mijn status op ontvangen gezet, is weer handig voor mijn IA-administratieVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 18:27:
gelukkig al een paar blije mensen ik zet ff de statussen op verzonden
Verwijderd
ontvangen aangezet
alleen 1 opmerking! het viel me een beetje tegen dat alleen de rand alu was, ik had verwacht dat de hele fan aluminium was, maar toch een hele mooie fan
alleen 1 opmerking! het viel me een beetje tegen dat alleen de rand alu was, ik had verwacht dat de hele fan aluminium was, maar toch een hele mooie fan
ik heb nog nix binnen
, nou ja morgen weer een dag, maar doet me goed om te horen dat die fans, wc en zalman goedbevallen, dan weet ik wat mij te wachten staat!
T60P Widescreen
Ik denk dat ik er een slotkoeler @ 7v/5v onder ga hangen, maar als mijn kast dicht is, gaat er een aardige airflow over het bovenste koelblok en valt het dus reuze mee met de temps.Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 23:58:
probeer eens een 80mm op die zalman @7v.
ehm ja sorry die van jou is per ongeluk naar phant0m verstuurd maar hij verstuurd het morgen door naar jou dus het zal iets langer durenSeesar schreef op 17 December 2002 @ 19:33:
ik heb nog nix binnen, nou ja morgen weer een dag, maar doet me goed om te horen dat die fans, wc en zalman goedbevallen, dan weet ik wat mij te wachten staat!
mijn excuses voor deze domme

madtraxx mag niet vloeken op GoT maar doet het toch ff :K*NKEZOOI!!
madtraxx kijkt in zijn glazen bol ehm nee en ziet nixD-FENCE schreef op 17 december 2002 @ 15:30:
Enige idee wanneer ik mijn koelertjes kan verwachten?
Mooie waterkoeling, draait nu.
FF een mini-review.
voordelen:
- Fan stil
- Pompje stil
- Goed bevestigingsmechanisme
- Redelijk goede temps
- prijs
Nadelen:
- Reservoir moeilijk dicht te schroeven, duurt even.
- Schroefgaatjes van fan en rad veel te klein, je moet heel stevig de schroef d'r in draaien.
FF een mini-review.
voordelen:
- Fan stil
- Pompje stil
- Goed bevestigingsmechanisme
- Redelijk goede temps
- prijs
Nadelen:
- Reservoir moeilijk dicht te schroeven, duurt even.
- Schroefgaatjes van fan en rad veel te klein, je moet heel stevig de schroef d'r in draaien.
shit nog 2 dagen w8-en....nou ja foutje is snel gemaakt
T60P Widescreen
Verwijderd
MADTRAXX bedankt voor alles
Ik kreeg vandaag alles binnen
Ik had pas laat de tijd om te gaan testen
maar de waterkoeling is nu aan het testdraaien
De ventilator is klotte, gaatjes zijn te klein maar verder doet ie het nu perfect
Alleen heb ik geen kaat met casefan gaten erin hoe bevestig ik nu de radiator
In ieder geval bedankt!!!!
TOP INKOOPACTIE WEDEROM
De ventilator is klotte, gaatjes zijn te klein maar verder doet ie het nu perfect
TOP INKOOPACTIE WEDEROM
ff w8ten tot ik me loon heb
dan stort ik alles trug zoals de mensen met enveloppen zullen merken vielen de verzendkosten hoger uit dan verwacht, maarja dat is me eigen schuld geweest
Verwijderd
Hij is fijn..
zalman hp50 na wat gekloot eindelijk erin gekregen
zat zo`n [n00b] "tonnetje" [n00b] in de weg.. na wat rubbertjes verplaatsen, knip vijl en sloop werk op het mobo en VGA draait ie lekker.. die fanguards zijn ook über 1337
spacial thanks to Madtraxx...
pics komen zo..
( morgen, vandaag dus )
zalman hp50 na wat gekloot eindelijk erin gekregen
zat zo`n [n00b] "tonnetje" [n00b] in de weg.. na wat rubbertjes verplaatsen, knip vijl en sloop werk op het mobo en VGA draait ie lekker.. die fanguards zijn ook über 1337
spacial thanks to Madtraxx...
pics komen zo..
( morgen, vandaag dus )
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 10:17 . Reden: Typo`s ]
Ik had ook problemen met de radiator goed in de kast te krijgen.Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 00:02:
MADTRAXX bedankt voor alles
TOP INKOOPACTIE WEDEROM
Jij hebt zeker een chieftec behuizing...
Ik heb hem d'r een beetje krom in gezet, is me wel gelukt met een breken ... zit wel stevig dus...
Het is tog maar voor een maandje of 1,5/2 , want tegen die tijd heb ik me black ice pro 2 radiator wel binnen
mooie fans madtraxx erg bedankt voor alles
ook lekker stil en een goede airflow wat wil je nog meer!!!
ook lekker stil en een goede airflow wat wil je nog meer!!!
Verwijderd
Zo, de verbouwing zit erop :
In de H600M heb je plek voor 2 fans achterin (80x80)... Maar deze zijn 82x82...
Moest ik dus mijn kast ietsjes aanpassen : de schroefgaten van mijn kast uitgehold zodat ik iets meer speling had om te schuiven
Werkt als een speer, wat draaien die dingen toch mooi.
Bedankt voor de IA (volgende keer koop ik er meer
)
In de H600M heb je plek voor 2 fans achterin (80x80)... Maar deze zijn 82x82...

Moest ik dus mijn kast ietsjes aanpassen : de schroefgaten van mijn kast uitgehold zodat ik iets meer speling had om te schuiven
Werkt als een speer, wat draaien die dingen toch mooi.
Bedankt voor de IA (volgende keer koop ik er meer
He, ik heb mijn fans binnen, alleen was het pakketje onvoldoende gefrankeerd en ik moet uiteindelijk 2 euro's bij betalen voor 2 fans in een envelop!!! 
Maarja, ik heb het ontvangen, dat is belangerijk, THANX!!!
er zat fucking 3euro op check this out:D-FENCE schreef op 18 december 2002 @ 19:36:
He, ik heb mijn fans binnen, alleen was het pakketje onvoldoende gefrankeerd en ik moet uiteindelijk 2 euro's bij betalen voor 2 fans in een envelop!!!
van de tpg site
Munteenheid EUR
0-20 gr. 0,39
20-50 gr. 0,78
50-100 gr. 1,17
100-250 gr. 1,56
250-500 gr. 2,25
500-2 kg. 3,00
2-3 kg. 3,00
Madtraxx, kun je nog ff die 4,50 terugstorten wat je hebt bespaard op de enveloppe ipv de doos... ? Kan elk duppie wel gebruiken op dit moment...
Je fooi mag je houden, voor deze keer dan.
Je fooi mag je houden, voor deze keer dan.
En wanneeer ging je die €10 voor de WC-setjes terugstorten? Moet nl een XP1800+ gaan kopen en nog wat kerst cadeautjes voor de familie...
ik heb me loon nog niet en op het moment staat er 2,35 op me rekening
dit omdat zoals ik al zei de verzendkosten een stuk duurder waren als gezegd dus dat heb ik voorgeschoten nouja kan beter zeggen gewoon betaald
Keej, dan weet ik iig dat het eraan komt. BTW dat met die post sux best welVerwijderd schreef op 19 December 2002 @ 19:07:
ik heb me loon nog niet en op het moment staat er 2,35 op me rekeningdit omdat zoals ik al zei de verzendkosten een stuk duurder waren als gezegd dus dat heb ik voorgeschoten nouja kan beter zeggen gewoon betaald
Ik heb idd mijn hp80 ook binnen... Heeft effe mogen duren, maar verder priam geregeld... Nogmaals bedankt!
Hoeveel meer was dat per pakketjeVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 19:07:
ik heb me loon nog niet en op het moment staat er 2,35 op me rekeningdit omdat zoals ik al zei de verzendkosten een stuk duurder waren als gezegd dus dat heb ik voorgeschoten nouja kan beter zeggen gewoon betaald
vrij weinig maar in totaal toch zo'n 20 euro dat is dan de extra verzendkosten en de evnveloppen beiden vielen duurder uit
madtraxx, heb je al gesproken, maar wou ff zeggen dat het prima spul is!
Dit is dan wel mee eerste WC-set, dus niet veel vergelijk ervaring, maar de prestaties bevallen me goed! Ook de alu-fans zijn erg mooi, en natuurlijk de hp-80 is om te kwijlen, kan niet wachten hem op een radeon 9700 te prutsen.
Was een prima IA, ondanks de verzendfout!, kan gebeuren, maar rest van de afhandeling was top, en alles prima verpakt....
De volgende doe'k cker weer mee....Madtraxx bedankt
Dit is dan wel mee eerste WC-set, dus niet veel vergelijk ervaring, maar de prestaties bevallen me goed! Ook de alu-fans zijn erg mooi, en natuurlijk de hp-80 is om te kwijlen, kan niet wachten hem op een radeon 9700 te prutsen.
Was een prima IA, ondanks de verzendfout!, kan gebeuren, maar rest van de afhandeling was top, en alles prima verpakt....
De volgende doe'k cker weer mee....Madtraxx bedankt
T60P Widescreen
'k heb mijn fannetjes (5 stuks) gisteren avond van het postkantoor gehaald. Helaas kwam ik er vanmorgen toen ik ze wou inbouwen er achter dat ze niet passen
in mijn Recom Stealth black kast waar ik ze voor had gekocht.
Heeft iemand ze al in een chieftec kast zitten? Dan kan ik ze nog in mijn tweede systeem zetten. Hoewel daar al enermax fans in zitten en die zijn ook best wel cool.
Heeft iemand ze al in een chieftec kast zitten? Dan kan ik ze nog in mijn tweede systeem zetten. Hoewel daar al enermax fans in zitten en die zijn ook best wel cool.
Zoo vadaag alles opgehaald (nijs kase Madtraxx) moet zeggen dat het allemaal erg mooi is (nu nog de tijd vinden om al m'n case-mod ideën uit te voeren
)
goed geregeld en fijne spulletjes
goed geregeld en fijne spulletjes
It's just a donkey
na het "opruimen van mijn kast" heb ik een paar foto's gemaakt van mijn te ingekochte dingen (van deze IA). Het zijn geen wereldfoto's en het is geen echte keesmod...(die zijn nog in progress, deze kast is heilig bij mij).
Ik heb een paar simpele shots gemaakt waarbij alles wel te zien is. De zalman hp80 zit op een heuze gforce1 !!!!!!!, maar gaat na oud&nieuw plaats maken voor een ati radeon 9700 (daar past ie toch ook op
).

hier zie je mijn gehele kast (window zat er al in hoor!). de fans lijken stil te staan, maar dat komt door korte sluitertijd en de alu fan maar op 5 volt loopt. Daarachter is de zalman te zien. Ook de blauwe slangen naar de radiator (achter de fan met goude grill) en heatsink.
In de houder van de floppy drive ed zit me reservoir, dat paste precies! (ik gebruik toch geen floppy!) je ziet dan ook in de wand van de floppy houder een ijzerdraadje, dat is zo gebogen dat het voorkomt dat me reservoir eruit dondert tijdens vervoeren.

misschien ff een leuke shot van de nieuwe spullen onder een hoek. Leuk om te vermelden misschien is dat boven in de voeding zit een zelf gemonteerd 6 cm fannetje die samen met de 8 cm fan in de back op 7 volt draait. Ook de fan op de radiator draait op 7 volt, en aan de andere kant van de radiator zitten weer 2 8 cm fans op 7 volt. (had wel veel moeten boren omdat de gaten niet overeenkwamen met 2 8-cm-fans bovenelkaar).
dit is een leuke foto om totaal overzicht te hebben. je ziet goed de siliconen slang naar de reservoir lopen. ook natuurlijk mijn alu fan en me zalman. Ook nog een stukje van mijn radiator en op de achtergrond de heatsink!
specs:
Recom Stealth Black kast met sidewindow
jetway mobo (goedkoop maar doet het)
gforce 1 (asus v660 deluxe, wordt met nieuw jaar ati radeon uiteraard!)
sb audigy 1
terratec 1024
simpel 10/100mbit netwerk kaartje (à 15 pleuro)
goedkope 300 watt voeding
en 2 maxtors 40 gb
temp kan ik helaas niet vinden, want dat mobo ondersteunt dat dus niet, en bij een mbm taait me pc vast
maar heatsink en rad voelen koud aan, dus onder 37 graden, en na 2 keer 3dmark is me zalman wel tamelijk heet (raar want het is maar een gforce 1!!).
Ik heb een paar simpele shots gemaakt waarbij alles wel te zien is. De zalman hp80 zit op een heuze gforce1 !!!!!!!, maar gaat na oud&nieuw plaats maken voor een ati radeon 9700 (daar past ie toch ook op
hier zie je mijn gehele kast (window zat er al in hoor!). de fans lijken stil te staan, maar dat komt door korte sluitertijd en de alu fan maar op 5 volt loopt. Daarachter is de zalman te zien. Ook de blauwe slangen naar de radiator (achter de fan met goude grill) en heatsink.
In de houder van de floppy drive ed zit me reservoir, dat paste precies! (ik gebruik toch geen floppy!) je ziet dan ook in de wand van de floppy houder een ijzerdraadje, dat is zo gebogen dat het voorkomt dat me reservoir eruit dondert tijdens vervoeren.
misschien ff een leuke shot van de nieuwe spullen onder een hoek. Leuk om te vermelden misschien is dat boven in de voeding zit een zelf gemonteerd 6 cm fannetje die samen met de 8 cm fan in de back op 7 volt draait. Ook de fan op de radiator draait op 7 volt, en aan de andere kant van de radiator zitten weer 2 8 cm fans op 7 volt. (had wel veel moeten boren omdat de gaten niet overeenkwamen met 2 8-cm-fans bovenelkaar).
dit is een leuke foto om totaal overzicht te hebben. je ziet goed de siliconen slang naar de reservoir lopen. ook natuurlijk mijn alu fan en me zalman. Ook nog een stukje van mijn radiator en op de achtergrond de heatsink!
specs:
Recom Stealth Black kast met sidewindow
jetway mobo (goedkoop maar doet het)
gforce 1 (asus v660 deluxe, wordt met nieuw jaar ati radeon uiteraard!)
sb audigy 1
terratec 1024
simpel 10/100mbit netwerk kaartje (à 15 pleuro)
goedkope 300 watt voeding
en 2 maxtors 40 gb
temp kan ik helaas niet vinden, want dat mobo ondersteunt dat dus niet, en bij een mbm taait me pc vast
maar heatsink en rad voelen koud aan, dus onder 37 graden, en na 2 keer 3dmark is me zalman wel tamelijk heet (raar want het is maar een gforce 1!!).
[ Voor 17% gewijzigd door Seesar op 25-12-2002 17:47 ]
T60P Widescreen
lama, beetje omslachtig.....maar ze doen het
[ Voor 89% gewijzigd door Seesar op 25-12-2002 17:48 ]
T60P Widescreen
Verwijderd
Krijg je ze niet onder elkaar?Xor'Arch schreef op 21 December 2002 @ 16:27:
'k heb mijn fannetjes (5 stuks) gisteren avond van het postkantoor gehaald. Helaas kwam ik er vanmorgen toen ik ze wou inbouwen er achter dat ze niet passenin mijn Recom Stealth black kast waar ik ze voor had gekocht.
Had ik in mijn Aopen H600, gewoon de gaatjes een klein stukje uitholen en je hebt net die paar mm die je nodig hebt om iets te schuiven zodat je goed uitkomt voor de gaten.
Heb eindelijk een kamera om foto's van me waterkoeling te maken 

allemaal geresized, dan krijg je van die kartelrandjes
gemaakt met fuji s602z btw, en ik heb er pas vandaag mee kunnen kloten en snap er nog maar weinig van
allemaal geresized, dan krijg je van die kartelrandjes
gemaakt met fuji s602z btw, en ik heb er pas vandaag mee kunnen kloten en snap er nog maar weinig van

Hey, bekende opstelling! 
BTW, wat zijn je temps en specs?
Ik draai 42 graden met el cheapo koelpasta op XP1800+@1835MHz. Stressed wel te verstaan.
BTW, wat zijn je temps en specs?
Ik draai 42 graden met el cheapo koelpasta op XP1800+@1835MHz. Stressed wel te verstaan.
[ Voor 73% gewijzigd door Syzzer op 25-12-2002 21:01 ]
bartjuh als je het dus over mij had........
dat weet ik dus niet....kan me temp niet opmeten door goedkoop mobo...maar het is nog altijd kouder dan me hand...dus kouder dan 37 graden.......en indd mijn systeem draait op 1533 mhz (niet overgeclockt, dus amd 1800+)....stressed.........maar me zalman wordt wel heet.....lees: bijna niet aan te raken door me vingers....(@gforce 1)
dat weet ik dus niet....kan me temp niet opmeten door goedkoop mobo...maar het is nog altijd kouder dan me hand...dus kouder dan 37 graden.......en indd mijn systeem draait op 1533 mhz (niet overgeclockt, dus amd 1800+)....stressed.........maar me zalman wordt wel heet.....lees: bijna niet aan te raken door me vingers....(@gforce 1)
[ Voor 7% gewijzigd door Seesar op 25-12-2002 23:43 ]
T60P Widescreen
check of de heatpipe wel goed zitSeesar schreef op 25 december 2002 @ 23:41:
bartjuh als je het dus over mij had........
die zit goed hoor.....die zit schuin. dwz beetje diagonaal als je er recht van achter kijkt. Heb alleen geen pasta gebruikt...die bewaar ik voor me nieuwe videokaart.....maar dat mag niet zo veel verschillen.........maar ja, het zal wel. overigens doet de heatpipe zijn werk; onder het koelst en boven het warmst.......maar in overall is de zalman erg warm.
T60P Widescreen
Inderdaad passen ze niet onder elkaar maar dat komt omdat de achterste onderste in de weg zit voor mijn sloten (AGP). Daar ze net iets groter zijn als "andere" 80mm fans. Ook is het zo dat ik ze in de voorkant niet goed kan plaatsen omdat ze maar aan 1 kant vast geschroeft kunnen worden, en dat is helaas de verkerde kant voor de voorkant (wil lucht naar binnen hebben en kan alleen zo plaatsen dat lucht naar buiten blaast) beetje jammer maar ja je kan niet alles hebben.Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 18:58:
[...]
Krijg je ze niet onder elkaar?
Had ik in mijn Aopen H600, gewoon de gaatjes een klein stukje uitholen en je hebt net die paar mm die je nodig hebt om iets te schuiven zodat je goed uitkomt voor de gaten.
offtopic:
Kijk, dat zijn nog eens nuttige posts
Kijk, dat zijn nog eens nuttige posts
Dit topic is gesloten.