Ik ook, ben gewoon te snel voor deze wereld..
is misschien een idee om op laupro ook ff het animocheck verhaal aan te passen
(is dat je me een mail had gestuur heb het topic eigenlijk niet meer gevolgd
)
en wanneer sluit deze IA
denk wel dat m'n bestelling wel blijft staan
(misschien nog 1 12x12 er bij
) maarja binnenkort ook weer HCC
moet ik ook nog wat geld voor over houden... (life's all about priorities)
nah als ik weet wanneer de IA sluit kan ik kijken of ik het geld rond kan krijgen (en of ik dus nog mee doe)
(is dat je me een mail had gestuur heb het topic eigenlijk niet meer gevolgd
en wanneer sluit deze IA
(misschien nog 1 12x12 er bij
nah als ik weet wanneer de IA sluit kan ik kijken of ik het geld rond kan krijgen (en of ik dus nog mee doe)
It's just a donkey
Ik heb ook de verzending optie gekozen.
Totaal bedrag: 21,93
Totaal bedrag: 21,93
IA sluit op 8 nov dacht ik.uniquorn schreef op 02 november 2002 @ 11:09:
is misschien een idee om op laupro ook ff het animocheck verhaal aan te passen
(is dat je me een mail had gestuur heb het topic eigenlijk niet meer gevolgd)
en wanneer sluit deze IAdenk wel dat m'n bestelling wel blijft staan
(misschien nog 1 12x12 er bij) maarja binnenkort ook weer HCC
Met een beetje mazzel hebben we dan (vanaf nu) over 3 weken de stuff binnen bij ons
Me blauwe lcd'tje net voor de kerst, over 3 weken me waterkoeling en wat fans en over 3 weken naar de hcc om waarschijnlijk nog wat verstelbare enermax fans, een digidoc5, northbridge koelelement en een fanbus doe het zelf pakket te kopen! Dat wordt flink modden 
dit is eigenlijk stiekem bedoelt om het topic een beetje levend te houden
dit is eigenlijk stiekem bedoelt om het topic een beetje levend te houden
hopelijk, we hoeven nog maar 4 voordat we over de 30 zijn (hoop echt dat we dat gaan halen)uniquorn schreef op 02 november 2002 @ 11:09:
denk wel dat m'n bestelling wel blijft staan (misschien nog 1 12x12 er bij)
krijgen we dan x-tra kortijng bij de 30???dj_tsunami schreef op 03 november 2002 @ 11:49:
[...]
hopelijk, we hoeven nog maar 4 voordat we over de 30 zijn (hoop echt dat we dat gaan halen)
It's just a donkey
mensen wat zal jullie het beste uitkomen als betaaldatum.........
ik d8 iets van tot en met de 30ste..... aangezien dat dan de meeste mensen hun loon dan pas krijgen...
klinkt goed!!! zo snel mogelijk.... ik wil mijn fans....lol
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
ik wilde er eigenlijk een poll voor maken maar zeggen jullie het maar het komt mij errlijk gezegd ook het beste uit......Macadoshis schreef op 03 november 2002 @ 17:45:
klinkt goed!!! zo snel mogelijk.... ik wil mijn fans....lol
Da's meer dan 3 weken om te betalen, dat vind ik echt te veel hoor.
Actie stopt op 8 nov, doe dan uiterlijk betalen tot de 15e.
maar we hebben ook nog een belg in de actie..... dat duurt wel wat langer...BlizzarD schreef op 03 november 2002 @ 18:07:
Da's meer dan 3 weken om te betalen, dat vind ik echt te veel hoor.
en ik heb zelf dan ook me geld nog niet of ik vraag ff een voorschot
ik heb hem ook al meerdere malen verzocht mij te mailen maar dat doet ie niet....Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:11:
[...]
maar we hebben ook nog een belg in de actie..... dat duurt wel wat langer...
en ik heb zelf dan ook me geld nog niet of ik vraag ff een voorschot
dat duurt nog een maandVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:44:
[...]
ik d8 iets van tot en met de 30ste..... aangezien dat dan de meeste mensen hun loon dan pas krijgen...

een quote op jezelfVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:13:
[...]
ik heb hem ook al meerdere malen verzocht mij te mailen maar dat doet ie niet....
Hey Madtraxx, krijgen we nog een mailtje met de gegevens voor betaling??Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:44:
[...]
had ik eigenlijk vanavond willen doen maar word denk ik morgen..... ben ff druk aan het modden aan dit speeltje [rml][ CM] Aqua Li II (cooltech lianli pc65) +pics![/rml]Macadoshis schreef op 03 november 2002 @ 18:56:
[...]
Hey Madtraxx, krijgen we nog een mailtje met de gegevens voor betaling??
misschien vanaaf laat nog...
maar die damned cascom daar hoor ik maar nix van en nog steeds hebben er 14 mensen geen verzendmethode gekozen.... ik ga misschien dalijk of morgen ff uitzoeken wie het zijn. BTW een IA is dodelijk voor je prive leven
foutje moest een edit zijn nou ja shit happensdj_tsunami schreef op 03 november 2002 @ 18:53:
[...]
dat duurt nog een maandaan de andere kant is de HCC dan geweest, dus dan weten sommige mensen pas wat ze allemaal nemen. Ik hou het ook maar op zo snel mogelijk.
[...]
een quote op jezelf
Waarom staat er nog: "dit is een animocheck voor een inkoopactie bij freezinghardware hoe meer besteld hoe meer korting" bij laupro ?, het is nu tog een echte inkoopactie geworden 
Betalen maakt niet zoveel uit, van mijn part nu al, maar als ik over 2 weken moet betalen vind ik het ook best
Betalen maakt niet zoveel uit, van mijn part nu al, maar als ik over 2 weken moet betalen vind ik het ook best
ik zit ff te zoeken waar ik dat kan editten ............Bartjuh schreef op 03 november 2002 @ 19:12:
Waarom staat er nog: "dit is een animocheck voor een inkoopactie bij freezinghardware hoe meer besteld hoe meer korting" bij laupro ?, het is nu tog een echte inkoopactie geworden
edit:
heb het veranderd bedankt voor het nogmaals erop wijzen
Wat zeg je van de 21e? Is bijna 2 weken voor betalen en kun je makkelijk nog de bestelling de dag erna plaatsen, zodat zij het nog voor het weekend kunnen verwerken.
Maar een week eerder mag van mij ook hoor.
goed idee thnx dat word duz de datum..Syzzer schreef op 03 november 2002 @ 19:17:
Wat zeg je van de 21e? Is bijna 2 weken voor betalen en kun je makkelijk nog de bestelling de dag erna plaatsen, zodat zij het nog voor het weekend kunnen verwerken.
lijkt me ook een goed idee..... Hoe eerder wij ook die mooie fans, etc hebben!
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:15:
[...]
ik zit ff te zoeken waar ik dat kan editten ............
edit:
Staat er nog steeds...dit is een animocheck naar aanleiding van dit topic op GoT:
[rml][ IA] alu fans, lasercut fanguards en zm80-hp & zm50-hp[/rml]
nu is het wel veranderdVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:24:
ik zie het niet............ kijk maar
titan aluminium fan: 80x80mm
Die zou ik graag een willen bestellen als dat (nog) kan.
Die zou ik graag een willen bestellen als dat (nog) kan.
www.hetbsg.nl
Madtraxx, kun je dit ook niet gelijk meebestellen:
Thermaltake Copper Memory Cooling Kit

Aangezien het geheugen tegenwoordig steeds vaker overgeklokt wordt, worden de geheugenchips warmer. De Thermaltake Copper Memory Cooling Kit is echter een goede oplossing om deze warmte tegen te gaan.
De kit is geschikt voor 1 DDR / SDRAM geheugen module en bij de levering zijn tevens 2 koellichamen voor het geheugen van de vidoekaart, een handleiding, bevestigingsklemmen en dubbelzijdig warmtegeleidend plakband.
€15.99
Kan namelijk wel 2 van deze setjes gebruiken
Aangezien het geheugen tegenwoordig steeds vaker overgeklokt wordt, worden de geheugenchips warmer. De Thermaltake Copper Memory Cooling Kit is echter een goede oplossing om deze warmte tegen te gaan.
De kit is geschikt voor 1 DDR / SDRAM geheugen module en bij de levering zijn tevens 2 koellichamen voor het geheugen van de vidoekaart, een handleiding, bevestigingsklemmen en dubbelzijdig warmtegeleidend plakband.
€15.99
Ik iig ook wel 1tje. Voor de koeling van mijn Gf4-geheugen. Staat wel zo mooi onder die Zalman en dan kan ik nog agressiever overclocken.BlizzarD schreef op 03 november 2002 @ 20:45:
Madtraxx, kun je dit ook niet gelijk meebestellen:
[afbeelding]
€15.99
Volgens mij kun je met zo'n ZM80 met een slotcooler eronder best aardig oc'en. Iemand ervaringen maybe?
Ga gewoon naar de hcc-beurs, kan je die geheugenkoeling mooi daar halen! 
Ik zie trouwenz dat nog heel veel lui geen verzendmethodes hebben aangegeven.
Ik zie trouwenz dat nog heel veel lui geen verzendmethodes hebben aangegeven.
Mwa voor alleen die dingen naar de hcc te gaan ben ik een hoop reiskosten kwijt. Als dit gewoon kan worden meebesteld scheelt het voor iedereen 
En die memheatsinks kleuren volgens mij ook nog eens mooi bij die HP-80
leuk ding maar zal pas korting per 10 wordenBlizzarD schreef op 03 november 2002 @ 21:03:
Mwa voor alleen die dingen naar de hcc te gaan ben ik een hoop reiskosten kwijt. Als dit gewoon kan worden meebesteld scheelt het voor iedereen
Kun je 'm toevoegen op Laupro?
We kunnen iig kijken of er animo voor is
Danke 
Ik kom dan maar wel de stuff ophalen, scheeld weer 7 en nog wat euro
Ik kom dan maar wel de stuff ophalen, scheeld weer 7 en nog wat euro
Kan deze gewoon worden meebesteld?
Dus ook als 10 niet wordt gehaald?
En hoeveel korting krijgen we bij 10 stuks?
[vragenstel modus off :P]
nieuwe status mail verstuurd naar ya all:
hey mensen,
er is al een hoop besteld maar er gaat ook een hoop fout.
ten eerste: het vriendelijke verzoek voor de mensen die nog geen verzendmethode hebben gekozen omdat a.u.b. zo spoedig mogelijk te doen.
ten tweede: mensen uit belgie kunnen maar uit 1 verzendoptie kiezen en dat is verzekerd en aangetekend ik wil hier geen risico's voor lopen dat het product niet aankomt...
ten derde: mensen proberen 3 fans en 1 fangrill en een zm80-hp in 1 enveloppe te proppen DIT GAAT NIET!!!!!! kies gewoon een doosje dan dit is een stuk veiliger.... ook zie ik maar al te vaak dat mensen het dan met 2 enveloppen willen.... bespaar mij a.u.b. de moeite (het word al een hoop inpakwerk) om ook nog eens dubbele stickers enz uit te draaien kies dan gewoon veiliger voor 1 doos waar alles makkelijk in kan en ook makkelijk te beschermen is...
de waterkoeling zal verzonden worden met alleen een pakket zegel... dus mensen die alleen een waterkoeling bestellen krijgen hier na het sluiten van de IA een mailtje over.. bestel je nou bijv. waterkoeling en wat meer producten is geen probleem kies dan gewoon de verzendoptie in doos via tpg plus pakketzegel deze zal ik namelijk aan elkaar tapen duz de doos van de waterkoeling aan het tpg pakketje hierdoor is het nog steeds 1 pakket en hoeft er ook maar 1 zegel op..
ik wil jullie er ook nog op wijzen dat er een paar nieuwe dingen zijn zoals natuurlijk de fangrills en de waterkoeling maar op aanraden van Blizzard (thnx) zijn er ook passieve memory cooling kits van koper toegevoegd....... zie de site: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=151
ik hoop dat ik jullie voldoende heb geinformeerd,
en dat jullie dit mailtje ook even vanuit mijn standpunt willen bekijken..
alvast allemaal bedankt,
en de groeten,
patric van Alphen
aka M@DTR@XX
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=151
hey mensen,
er is al een hoop besteld maar er gaat ook een hoop fout.
ten eerste: het vriendelijke verzoek voor de mensen die nog geen verzendmethode hebben gekozen omdat a.u.b. zo spoedig mogelijk te doen.
ten tweede: mensen uit belgie kunnen maar uit 1 verzendoptie kiezen en dat is verzekerd en aangetekend ik wil hier geen risico's voor lopen dat het product niet aankomt...
ten derde: mensen proberen 3 fans en 1 fangrill en een zm80-hp in 1 enveloppe te proppen DIT GAAT NIET!!!!!! kies gewoon een doosje dan dit is een stuk veiliger.... ook zie ik maar al te vaak dat mensen het dan met 2 enveloppen willen.... bespaar mij a.u.b. de moeite (het word al een hoop inpakwerk) om ook nog eens dubbele stickers enz uit te draaien kies dan gewoon veiliger voor 1 doos waar alles makkelijk in kan en ook makkelijk te beschermen is...
de waterkoeling zal verzonden worden met alleen een pakket zegel... dus mensen die alleen een waterkoeling bestellen krijgen hier na het sluiten van de IA een mailtje over.. bestel je nou bijv. waterkoeling en wat meer producten is geen probleem kies dan gewoon de verzendoptie in doos via tpg plus pakketzegel deze zal ik namelijk aan elkaar tapen duz de doos van de waterkoeling aan het tpg pakketje hierdoor is het nog steeds 1 pakket en hoeft er ook maar 1 zegel op..
ik wil jullie er ook nog op wijzen dat er een paar nieuwe dingen zijn zoals natuurlijk de fangrills en de waterkoeling maar op aanraden van Blizzard (thnx) zijn er ook passieve memory cooling kits van koper toegevoegd....... zie de site: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=151
ik hoop dat ik jullie voldoende heb geinformeerd,
en dat jullie dit mailtje ook even vanuit mijn standpunt willen bekijken..
alvast allemaal bedankt,
en de groeten,
patric van Alphen
aka M@DTR@XX
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=151
Damn! Dit is niet goed voor mijn bankrakening!
Ook maar weer 1tje besteld. Ik begon met een zm80-hp van €25 en nou zit ik alweer over de €150!
Vorige keer bij een IA van nitraat begon ik met iets van €15, was uiteindelijk klaar voor ongeveer €80Syzzer schreef op 03 november 2002 @ 22:15:
[...]
Damn! Dit is niet goed voor mijn bankrakening!
Ook maar weer 1tje besteld. Ik begon met een zm80-hp van €25 en nou zit ik alweer over de €150!
madtraxx, kun je ajb nog even mijn vragen beantwoorden
ja kan gewoon worden meebesteld geen probleem
korting neem ik contact voor op met FH.
3de vraag is beantwoord met de 2de regel..hierboven LOL
korting neem ik contact voor op met FH.
3de vraag is beantwoord met de 2de regel..hierboven LOL
je kan er zo een 80mm fan opschroeven zitten de gaten al voor inSyzzer schreef op 03 november 2002 @ 20:54:
[...]
Ik iig ook wel 1tje. Voor de koeling van mijn Gf4-geheugen. Staat wel zo mooi onder die Zalman en dan kan ik nog agressiever overclocken.
Volgens mij kun je met zo'n ZM80 met een slotcooler eronder best aardig oc'en. Iemand ervaringen maybe?
Verwijderd
Ik heb ook even een watercooling besteld en een zalman hp80 nu maar hopen dat er nog genoeg bijkomen
Kan de zalman samen met de waterkoeling in 1 doos van de ptt met paketzegel
En wanneer kan ik alles verwachten?
misschien dat dit past anders krijg je hem eraan vast getaped bij op de een of andere manier ............karton genoeg op de zaakVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:00:
Ik heb ook even een watercooling besteld en een zalman hp80 nu maar hopen dat er nog genoeg bijkomen
Hmm, mooi spul! FF vraagje aangaande de ZM80 HP:
als ik het standaard koellichaam van mijn LeadTek TI4200 afsloop (nou ja, netjes dan) hoe zit het dan met de garantie? Iemand misschien al nagevraagd?
En verder, ik heb de plaatjes bekeken waar op staat hoeveel ruimte je beschikbaar moet hebben voor de ZM80 HP, maar dat is mij te wazig. Die 35 mm aan de kant van het geheugen haal ik niet, meer dan 12 mm wel. Maar op de plaatjes staat niet aangegeven hoeveel ruimte je aan de andere kant (richting achterkant kast) nog moet hebben om het te kunnen doen. Alleen een verhaal over een power-connector en een LAN poort die daar niet mag zitten. Misschien als iemand weet hoe groot het koellichaam (of eigenlijk beide) is/zijn kom ik daar verder mee, maar dat staat er dus NIET bij.
. Anybody?
als ik het standaard koellichaam van mijn LeadTek TI4200 afsloop (nou ja, netjes dan) hoe zit het dan met de garantie? Iemand misschien al nagevraagd?
En verder, ik heb de plaatjes bekeken waar op staat hoeveel ruimte je beschikbaar moet hebben voor de ZM80 HP, maar dat is mij te wazig. Die 35 mm aan de kant van het geheugen haal ik niet, meer dan 12 mm wel. Maar op de plaatjes staat niet aangegeven hoeveel ruimte je aan de andere kant (richting achterkant kast) nog moet hebben om het te kunnen doen. Alleen een verhaal over een power-connector en een LAN poort die daar niet mag zitten. Misschien als iemand weet hoe groot het koellichaam (of eigenlijk beide) is/zijn kom ik daar verder mee, maar dat staat er dus NIET bij.

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
garantie is geen probleem je hebt dat ding trouwens zo los...BoGhi schreef op 04 november 2002 @ 01:25:
Hmm, mooi spul! FF vraagje aangaande de ZM80 HP:
En verder, ik heb de plaatjes bekeken waar op staat hoeveel ruimte je beschikbaar moet hebben voor de ZM80 HP, maar dat is mij te wazig. Die 35 mm aan de kant van het geheugen haal ik niet, meer dan 12 mm wel. Maar op de plaatjes staat niet aangegeven hoeveel ruimte je aan de andere kant (richting achterkant kast) nog moet hebben om het te kunnen doen. Alleen een verhaal over een power-connector en een LAN poort die daar niet mag zitten. Misschien als iemand weet hoe groot het koellichaam (of eigenlijk beide) is/zijn kom ik daar verder mee, maar dat staat er dus NIET bij.. Anybody?
maar dat passen weet ik niet
Verwijderd
Ik ben dus vandaag naar wintelco gegaan om zo'n waterkoelingssetje te kopen en zo'n zalman 80hp. Ik moet wow! Dit is echt geweldig. Mijn p4 @ 2.5 ghz was standaard zo rond de 40 graden nu is hij idle 32
. Stressed is hij 38 graden :):):):):):):) De handleiding die erbij zit is goed te begrijpen en je hebt het zo in elkaar gezet. Dit is echt een aanrader voor deze prijs. Zal straks ff plaatjes uploaden
FF een mededeling:
DEZE MENSEN HEBBEN NOG STEEDS GEEN VERZENDMETHODE GEKOZEN!!!!!!!!!
GELSMURF
CRAZY SEB
PHANTOM
AKRA
GOOS
KREKRRR
DIGABITE
IK VERZOEK JULLIE VRIENDELIJK EEN VERZENDMETHODE TE KIEZEN!!!!
GELSMURF
CRAZY SEB
PHANTOM
AKRA
GOOS
KREKRRR
DIGABITE
Geheugenkoelblokjes al 4 keer gekozen 
Weet je al wat over korting?
nee nog niet FH is op maandag gesloten duz morgen pas antwoordBlizzarD schreef op 04 november 2002 @ 19:42:
Geheugenkoelblokjes al 4 keer gekozen
Hopelijk hebben we alles voor 18 december binnen, want dan heb ik een lanparty en wil natuurlijk wel beetje patsen
sinterklaas moet ook nog wel te halen zijnBlizzarD schreef op 04 november 2002 @ 20:52:
Hopelijk hebben we alles voor 18 december binnen, want dan heb ik een lanparty en wil natuurlijk wel beetje patsen![]()
damn zal ik het maar IA alles van FH noemen ofzo??BlizzarD schreef op 04 november 2002 @ 21:42:
Erm madtraxx, nog een vraagje
Ik heb een gruwelijk tekort aan dit soort schroefjes:
[afbeelding]
4 voor €0.49
Erg goedkoop, kunnen deze ajb ook niet meebesteld worden
Zou je erg dankbaar zijn
Mag ookVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:55:
[...]
damn zal ik het maar IA alles van FH noemen ofzo??
ff een quote op mezelfVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:05:
FF een mededeling:
GELSMURF
CRAZY SEB
PHANTOM
AKRA
GOOS
KREKRRR
DIGABITE
inmiddels hebben GOOS en DIGABITE de IA verlaten en heeft de rest nog steeds geen verzendmethode gekozen......
word dit niet voor het sluiten van de IA gedaan worden ze niet toegelaten in de IA
duz nog steeds deze mensen:
GELSMURF
CRAZY SEB
PHANT0M
AKRA
KREKRRR
DUZ MENSEN KIES FF EEN VERZENDMETHODE!!!!
Denk ook dat die schroefjes wel voor meer mensen handig zijn, aangezien je ook fans en fangrills besteld
door het weggaan van 2 personen zijn de fanguards hurican 80mm. gedaald naar 4 stuks.......BlizzarD schreef op 04 november 2002 @ 22:29:
Denk ook dat die schroefjes wel voor meer mensen handig zijn, aangezien je ook fans en fangrills besteld
gelsmurf heb ik ook al in een ander topic waar hij actief was geprobeerd te bereiken en akra en phant0m ook krekrrr bestaat niet op GoT eveneens als crazy seb.............
Ik doe iig weer met je mee! Jij komt met goede ideen aanzetten!!BlizzarD schreef op 04 november 2002 @ 22:29:
het is ook Phant0m en ik besta wel degelijk, maar de meeltjes van laupro komen gewoon niet aan, ik heb me email adres daar nu gewijzigt in de hoop dat het wel werkt, ik krijg helemaal geen meeltjes van IA'sVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:33:
[...]
door het weggaan van 2 personen zijn de fanguards hurican 80mm. gedaald naar 4 stuks.......
gelsmurf heb ik ook al in een ander topic waar hij actief was geprobeerd te bereiken en akra en phant0m ook krekrrr bestaat niet op GoT eveneens als crazy seb.............
nou ja alles is in orde nuPhant0m schreef op 04 november 2002 @ 23:06:
[...]
het is ook Phant0m en ik besta wel degelijk, maar de meeltjes van laupro komen gewoon niet aan, ik heb me email adres daar nu gewijzigt in de hoop dat het wel werkt, ik krijg helemaal geen meeltjes van IA's
nu nog aKra die zit bij DPC maar daar hoor ik ook nix van
krekrrr bestaat niet op GoT en heeft een afwijkend e-mail adres van zijn naam krekrr@hotmail.com
gelsmurf hans@gelsmurf.nl
crazy seb s.bosveld@hccnet.nl
Je bent slim of je bent het nietSyzzer schreef op 04 november 2002 @ 22:48:
[...]
Ik doe iig weer met je mee! Jij komt met goede ideen aanzetten!!

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:33:
[...]
door het weggaan van 2 personen zijn de fanguards hurican 80mm. gedaald naar 4 stuks.......
ff een vraagje over die geheugenkoeling: Zijn er alleen maar koellichamen voor het geheugen van je videokaart? Of zitten er ook koellichamen op die koperen dingen?
Verwijderd
ik wel interresse in een waterkoeling setje, maar ik wil wel graag weten wanneer ik dat setje binnen heb...
Dus: tot wanneer kan er betaalt worden en wanneer worden de spullen besteld?
Dus: tot wanneer kan er betaalt worden en wanneer worden de spullen besteld?
dunnodj_tsunami schreef op 05 november 2002 @ 11:07:
[...]
daar gaat m'n 2 euro korting
ff een vraagje over die geheugenkoeling: Zijn er alleen maar koellichamen voor het geheugen van je videokaart? Of zitten er ook koellichamen op die koperen dingen?
Die 2 koperen plaatjes die je ziet, zijn voor 1 sdram of 1 ddr ram geheugen.dj_tsunami schreef op 05 november 2002 @ 11:07:
[...]
daar gaat m'n 2 euro korting
Madtraxx, wil je die schroefjes nog toevoegen?
Verwijderd
Hier zijn de beloofde plaatjes:

en nog een filmpje ook!
855kb http://web.onetelnet.nl/~zeilemaker/tweakers/poseidon.wmv
als je het filmpje bekijkt zul je horen dat hij in het 2e gedeelte veel harder klinkt dat komt omdat er nu 2 8cm fan @ 12v aan het loeien zijn. Ik heb namelijk net ff geprobeerd om te stressen zonder fans
en hij word geen eens zoveel warmer
maar een graadje of 45. Er zit nu ook een koolance videokaart koelblok erop vandaar dat er ook slangen gaan naar m'n videokaart.

en nog een filmpje ook!
als je het filmpje bekijkt zul je horen dat hij in het 2e gedeelte veel harder klinkt dat komt omdat er nu 2 8cm fan @ 12v aan het loeien zijn. Ik heb namelijk net ff geprobeerd om te stressen zonder fans
zover was ik ookBlizzarD schreef op 05 november 2002 @ 13:14:
[...]
Die 2 koperen plaatjes die je ziet, zijn voor 1 sdram of 1 ddr ram geheugen.
1 woord : vet-bruutVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:06:
Hier zijn de beloofde plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een filmpje ook!
als je het filmpje bekijkt zul je horen dat hij in het 2e gedeelte veel harder klinkt dat komt omdat er nu 2 8cm fan @ 12v aan het loeien zijn. Ik heb namelijk net ff geprobeerd om te stressen zonder fansen hij word geen eens zoveel warmer
maar een graadje of 45. Er zit nu ook een koolance videokaart koelblok erop vandaar dat er ook slangen gaan naar m'n videokaart.
Ik neem misschien ook nog 4 van die schroefies erbij ...
Denk wel goed, aangezien het koper is
Maybe ff googlen voor reviews?
Hmz gaat financieel weer erg lekker opeens (NOT) 
Ik heb me wel afgemeld, maar ik hoop dat ik ff wat met me ouders kan regelen
Ik heb me wel afgemeld, maar ik hoop dat ik ff wat met me ouders kan regelen
Beter! Dus nog maar 5 te gaan! Kom op mensen, koop nou nog ff zo'n mooi setje!Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:25:
HEY GASTEN die waterkoeling word per 10 99pleuro!!!!!!!!!!!!:D![]()
Ik probeer al van alles om die wc-set te promoten 
3R systems Poseidon kit?
[rml][ WC]waterkoeling set voor 169,-[/rml]
JONGENS KOPEN DIE WC-SET !!!
3R systems Poseidon kit?
[rml][ WC]waterkoeling set voor 169,-[/rml]
JONGENS KOPEN DIE WC-SET !!!
eerst was het pas bij 25Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:25:
passiefzover was ik ook, maar hoe koelen die?

je weet wel koper is een goede geleider (ook voor warmte)
Verwijderd
Ik heb nou die 2 fans draaien op 7v en je hoort geeneens dat m'n pc aanstaat
Dit waterkoelingssetje is echt geweldig
Jep, tenminste, als er gaten om de Geforce-chip zitten om de fan/heatsink aan te maken. De vaag is mee of het op je moederbord gata paseen (zie de zalman site).Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:38:
past die Zalman 80 op en gf2 ti?
Moet je dat dan niet ook op LauPro zetten? Scheelt misschien ook weer een deelnemer.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:25:
GecondoleerdVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:04:
jah komt eraan kon ik gister ff niet doen m'n xp1800 is dood
Wat is de oorzaak
Dit topic is gesloten.