ok ik zie het al aankomen
ik bestel em lkker bij salland plus een CNPS6500B-AlCu Aluminium Copper waaiertje
ik bestel em lkker bij salland plus een CNPS6500B-AlCu Aluminium Copper waaiertje
je kan hem bij mij bestellen ik haal alle zm50-hp en zm80-hp van salland vandaan dan kunnen die meteen met die titans worden mee besteldChainsaw schreef op 25 oktober 2002 @ 23:00:
ok ik zie het al aankomen
naar spacepromtion gaat geen mail maar wel naar 2 anderen die in de pricewatch staan voor 27 pleuro's dit zijn namelijk:-JB- schreef op 25 oktober 2002 @ 22:12:
goed idee, om een IA voor de HP50/HP80 te houden, maar nu vraag ik me af wat mijn voordeel is als ik bij deze IA m'n HP80 bestel.
als ik hem gewoon op die site bestel heb ik hem met een weekje in huis. en ben ik 6 euro aan verzendkosten kwijt + 25.95
als ik hem bij de IA bestel dan kan het nog wel ff een tijdje duren. en ben ik waarschijnlijk ook iets van 6 euro aan verzendkosten kwijt + 25.95
ik ben dus bang dat veel mensen die geen intresse hebben in die fan's afhaken, omdat het makkelijker is om ze direct bij de leverancier te bestellen....
maargoed, iig Suc6
en misschien kan je eens een mailtje naar space-promotion sturen, om te vragen wat die voor prijzen hanteren, of die onder die 25.95euro kunnen komen....
het is maar een idee
XBO: Michaël#3318
het is toch ook het doel om met een IA zo goedkoop mogelijk ergens aan te komen ofnie???Nefiorim schreef op 25 oktober 2002 @ 23:35:
Wahahahaa dit is gewoon te mooi...
Ik lees die brief, en ik moet gewoon spontaan lachen...
Toevallig weet ik dat beide eigenaren van Freezing Hardware ook fervent GoTters zijn (zal de nicknames maar nie posten, stellen ze vast nie op prijs).
Kep ze iig een link gegeven, es zien wat er wordt gezegd
owkeezNefiorim schreef op 25 oktober 2002 @ 23:39:
Ik verneuk niks?
thnx heb je geen interesseNefiorim schreef op 25 oktober 2002 @ 23:42:
Snap ik best.. je werkt hard voor zoiets dan wil je niks geen bedreiging..
Volkomen natuurlijk
Maar alles is okay.. Succes met je IA
Courtesy of Freezing Hardware heb ik waterkoeling op zowel m'n cpu, mobo als m'n vidkaart.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:44:
[...]
thnx heb je geen interesse??
in mooie fannetjes of zalman koelertjes LOL!!!!!
lol en je rad dan ik heb die cooltech set maar zelfs met een potmeter ertussen zijn die fans niet stil te krijgen daarom heb ik zelf die 120mm. besteldNefiorim schreef op 25 oktober 2002 @ 23:45:
[...]
Courtesy of Freezing Hardware heb ik waterkoeling op zowel m'n cpu, mobo als m'n vidkaart.
Dus nee dank je, ik hou t liever stil en koel zoals t nu is
uuhm... wacht eens even, die dingen kunnen dan niet op de achterkant he... als ik een ZM80 HP er op zet?
Euhm, kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de ZM80-HP en de ZM80A-HP? Ik zie de kreet wel telkens voorbijkomen, maar ik wete nog steeds niet wat het is en op de site van Zalman zelf ken ik ook niets vinden.ixl85 schreef op 26 oktober 2002 @ 03:45:
[...]
uuhm... wacht eens even, die dingen kunnen dan niet op de achterkant he... als ik een ZM80 HP er op zet?
(ik denk dat het voor mij de ZM80A HP moet worden... mijn ram zit een beetje in de weg)
het zit zo:Syzzer schreef op 26 oktober 2002 @ 11:52:
[...]
Euhm, kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de ZM80-HP en de ZM80A-HP? Ik zie de kreet wel telkens voorbijkomen, maar ik wete nog steeds niet wat het is en op de site van Zalman zelf ken ik ook niets vinden.
is wel jammer dat ze niet gewoon een lijstje hebben met op welke kaart wel en welke niet en natuurlijk op welk moboixl85 schreef op 26 oktober 2002 @ 18:36:
[...]
het zit zo:
met de zm80-hp heb je kans op problemen met je mobo (dat je ram in de weg zit, wat volgens mij bij mij is.,... maar dat weet k niet zeker)
of dat er een transistor in de weg zit,
en die dingen worde4n met de zm80A-hp verholpen....
en het stata ook op de zalman website:
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80-hp.htm
vanf hier lezen:
3. Usable Video Card Types
(het stukje waar je tekeningetjes van mobos ziet)
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
de IA of de animo check?Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 20:06:
ff een wijziging IA sluit op 1-11-2002
ik bedoel de animo checkdj_tsunami schreef op 26 oktober 2002 @ 20:16:
[...]
de IA of de animo check?
edit:
laat maar, kzie dat de IA in feite al was begonnen...
edit:
komen de prijzen nog op LauPro te staan?
dat is allemaal wel heel leuk, maar als ie niet op mijn mobo past, koop ik hem ook niet,Chainsaw schreef op 26 oktober 2002 @ 19:38:
zoals al eerder vermeld heb ik al eens in een review gezein dat de reviewer gewoon met een ijzer zaagje een klein hoekje uit het koellichaam haalde en toen paste het ook
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| grtz, the reason I post this post is because 'we' have loads of questions concerning the ZM80-hp. (I say 'we' because I'm a member of an online tweaker form, (it's dutch, but u can see what I mean: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/15721094#15721094 ) but I will only ask 1: can you give us a list of motherboards that are NOT compatible with the ZM80-hp (for instance: i have a Asus A7v333, and I don't know if it'll fit (<-- cause the Ram) and even better would be a list of motherboards on your site!!!!!!! Thnx IXL85 (a satisfied CNPS6000-Cu user!) |
nice !!!!!ixl85 schreef op 26 oktober 2002 @ 20:48:
en zo had * ixl85 op de zalman boards zijn topic geopent...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 grtz, the reason I post this post is because 'we' have loads of questions concerning the ZM80-hp. (I say ‘we’ because I'm a member of an online tweaker form, (it’s dutch, but u can see what I mean: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/15721094#15721094 ) but I will only ask 1: can you give us a list of motherboards that are NOT compatible with the ZM80-hp (for instance: i have a Asus A7v333, and I don’t know if it'll fit (<-- cause the Ram) and even better would be a list of motherboards on your site!!!!!!! Thnx IXL85 (a satisfied CNPS6000-Cu user!)
i'll keep u informed
link:
http://www.zalman.co.kr/english/board/board.htm
(user: ixl85)
i know... kunnen ze niet, maar gewoon er bij, dat ze weten dat het echt is, misschien dat er dan wat moeite voor doen...Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 20:51:
[...]
nice !!!!!
maaruh hoe kunnen zij nederlands lezen LOL
Eind-datum liefst na de HCC dagenVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:07:
een week en dan 2 weken om het geld over te maken
of hebben jullie liever dat het nu een IA word????
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
ik kan de bestelling voor die zm80-hp en 50 verlaten maar als je dan ook fans hebt besteld verstuur ik ze wel tegelijkertijd met de zalman coolersAMDFreak schreef op 26 oktober 2002 @ 21:11:
[...]
Eind-datum liefst na de HCC dagen
Misschien dat ik je uhm daar goedkoper kan krijgen? (misschien ook niet) en dan kan ik alsnog mee doen met deze ia..
Verwijderd
jij moet deze hebben [rml][ CM] Crystal clear fans[/rml]Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 12:39:
ok misschien heb ik het verkeerd
kan nu ook niet ff al die reply's doorlezen
maar in deze actie kwamen toch ook
doorzichtige fans? zonder ledjes
of ben ik nou gek bezig?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
hey ik heb je trouwens in me msn gegooidMacadoshis schreef op 27 oktober 2002 @ 15:38:
KICK MAN!! DOEN DOEN DOEN!
moet nog ff contact opnemen met freezinghardwareEskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:39:
Quanta costa?
LOL madtraxx ook maar deEskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:43:
* Eskimootje vindt 22 guldens wel een beetje veel voor een bietje metaal met gaatjes.
Ja dat heb ik gezien..... heel makkelijk....Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 15:39:
[...]
hey ik heb je trouwens in me msn gegooid
is misschien wel makkelijk
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
that's the spirit LOLVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 16:17:
kom op mensen, koop zo'n geile 120mm fan, staat mooi in je kast!!
nog 2 en dan daalt de prijs naar 15,99 euro!
nu nog maar 1Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 16:17:
kom op mensen, koop zo'n geile 120mm fan, staat mooi in je kast!!
nog 2 en dan daalt de prijs naar 15,99 euro!
Verwijderd
is al geregeld via wintelco:Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 17:53:
NIEUWS! ik kan de HP50 leveren voor €25.36 en de HP80 voor €34.03 Maar die HP50 wil ik zeker wel bestellen ! Misschien kan ik ook nog wel wat met de prijs matsen (bedrijf is allmost die van me pa)
jah idd maar ik kan hem nu nog goedkoper dan salland leveren goed het scheelt niet zo errug veel maar elke euro is er 1 en als mensen toch al titan fans hadden besteld kan deze makkelijk mee bij het versturen.....Chainsaw schreef op 27 oktober 2002 @ 18:45:
nou wat een nieuws
bij salland ff een paar posts terug is ie dan toch goedkoper
Verwijderd
heb je zojuist 6 euro in de vuilnisbak gegooid maarja............Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 19:26:
Betaalwijze:
Omschrijving Aantal Prijs
ZM50-HP Noiseless VGA Heatsink+Heatpipe (for no noise GeForce4 Mx) 1 € 25.36
Totalen € 25.36
PROSTORE
Harlingen
ik heb hem al anders besteld
Verwijderd
neej joh hij kost mij maar 22 euro en dat weegt niet over tegen de 5.25 verzend die jij moet gaat rekenen ik win er dus zelfs op!Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 19:47:
[...]
heb je zojuist 6 euro in de vuilnisbak gegooid maarja............
Verwijderd
zaak van je paps/kennis? valt ook niet opVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 19:53:
[...]
neej joh hij kost mij maar 22 euro en dat weegt niet over tegen de 5.25 verzend die jij moet gaat rekenen ik win er dus zelfs op!
Owjah -: 22 euro komt omdat mijn pa directeur is van de zaak
hehe nou ja ik zou het op zich niet zo erg vinden om er een stukje uit te dremelenixl85 schreef op 28 oktober 2002 @ 13:49:
ik had dus iets gepost op de zalman board...
maar ze verwezen me gewoon door naar die info site die we al kennen:
http://www.zalman.co.kr/english/news/20021014.htm
hebben we niet veel aan...
ehm ia animocheck sluit 1 nov. dan ia 1week waarin al betaald mag worden dan 1 tot 2 weken betalings termijn..... zou moeten kunnen verzendkosten moet ik nog ff nakijken...-JB- schreef op 28 oktober 2002 @ 14:53:
ik wil wel mee doen met deze IA, maar ik heb een probleempje: ik heb het geld ervoor pas over 4 weken...
moet ik tegen die tijd al betaald hebben, of red ik dat wel?
en hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
Ik wel, want dan moet ik een stuk van mijn geheugensloten weghalen (en dan valt m'n geheugen er zo snel uitVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:51:
[...]
hehe nou ja ik zou het op zich niet zo erg vinden om er een stukje uit te dremelen
ehm, als hij het pas over 4 weken heeft, haalt hij het dus nietVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:59:
[...]
ehm ia animocheck sluit 1 nov. dan ia 1week waarin al betaald mag worden dan 1 tot 2 weken betalings termijn..... zou moeten kunnen verzendkosten moet ik nog ff nakijken...
hehe idd.dj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 16:31:
[...]
Ik wel, want dan moet ik een stuk van mijn geheugensloten weghalen (en dan valt m'n geheugen er zo snel uit)
[...]
ehm, als hij het pas over 4 weken heeft, haalt hij het dus niet(hij heeft het 2 weken na het eind van het betalen)
ik liever in allebei nietVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:09:
[...]
hehe idd.
maar als jij je dremel liever in je geheugen zet ga je gang![]()
ik doe het liever in die koeler LOL
dat kan nog zo "modden" heten, maar ik ga niet in m'n mooie KT3 Ultra/ZM80-HP zagenVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:26:
LOL dat heet toch modden??
als je een inkoopactie voor waterkoeling gaat houden, heb je ook niks meer aan die fansBartjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 19:47:
Die waterkoeling set is niet duur, zeker interesse daarin !!
dat dacht ik dus ook, maar die 3/4 dagen moeten wel te fixen zijn,dj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 16:31:
ehm, als hij het pas over 4 weken heeft, haalt hij het dus niet(hij heeft het 2 weken na het eind van het betalen)
Jawel, De rest van me computer moet ook gekoeld wordendj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 19:56:
we moeten de 120mm fans ff naar 30+ schoppenzijn ze weer 2 eurootjes goedkoper
[...]
als je een inkoopactie voor waterkoeling gaat houden, heb je ook niks meer aan die fans(ik heb hier misschien ook wel interesse in
(voor die prijs))
[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 28-10-2002 20:06 . Reden: update ]
dj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 19:56:
we moeten de 120mm fans ff naar 30+ schoppenzijn ze weer 2 eurootjes goedkoper
[...]
als je een inkoopactie voor waterkoeling gaat houden, heb je ook niks meer aan die fans(ik heb hier misschien ook wel interesse in
(voor die prijs))
ik heb besloten dit niet te doen maar kijk op www.wintelco.nl daar staat ie op de frontpageBartjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 19:47:
Die waterkoeling set is niet duur, zeker interesse daarin !!
Heb je nog reviews ofzo ?
ff googlen voor reviews ...
nice job m8-JB- schreef op 28 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
dat dacht ik dus ook, maar die 3/4 dagen moeten wel te fixen zijn,
dan leen ik het wel ff van m'n pa ofzo
dat gaat wel goed komen(hij wil er zelf misschien ook een
)
dus waarschijnlijk zal ik er een deze dagen 2 HP80's bij zetten
klopt, ik had hem al gezien. Maakt mij niks uit, je zal er denk ik weinig korting uit krijgen. Als ik hem neem, bestel ik hem wel gewoon daar.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 20:04:
[...]
ik heb besloten dit niet te doen maar kijk op www.wintelco.nl daar staat ie op de frontpage
idd. wintelco wilde me hem wel leveren maar dan ook voor 109 euro duz dat maakt niet uitdj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
klopt, ik had hem al gezien. Maakt mij niks uit, je zal er denk ik weinig korting uit krijgen. Als ik hem neem, bestel ik hem wel gewoon daar.
ja maar voor het oc'en hoef je het niet te doen het is eigenlijk alleen voor als je stilte wiltBartjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 20:24:
Ik ga tog naar de hcc-beurs en check eerst wat daar te koop is aan waterkoeling gedoe.
Maar dit is wel lekker goedkoopen bij die review vinden ze hem erg goed en vooral stil...
ik weet niet wat de slangdiameter isdj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 20:42:
ik zie net dat dit alleen de CPU koelt... maar het is toch een mooie "starterskit"(je kan er naderhand gewoon meer op aansluiten)
LOLVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:24:
3sec later: ... 3sec later: ... 3sec later: ... 3sec later: ...
maak je maar niet druk dat doe ik echt niet heb alleen nog steeds nix gehoord van de lasrcut fan guards van FH..... duz dat word nog ff afw8ten
argh, ik wil allebeiSyzzer schreef op 29 oktober 2002 @ 15:30:
Ga je die waterkoeling nog toevoegen op laupro? Ben namelijk wel benieuwd hoeveel animo hier voor is.
Dan doe je die mooie fans toch op je rad?? En een goede airflow is altijd mooi megenomen!dj_tsunami schreef op 29 oktober 2002 @ 15:55:
[...]
[...]
argh, ik wil allebei(titanium fans zien er zo mooi uit, waterkoeling is ook
en mocht ik ooit helemaal overstappen op WC, dan heb ik niks meer aan die fans
)
Verwijderd
steek ik heus niet in me zak hoor... maar ik hoef een paar dingetjes niet te betalen... zoals de toeslag voor de zaak zelf (oftewel de winst voor papaVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 20:03:
maar een woord : !!!!!!!!!!!LOL!!!!!!!!!!!
en je kon ze voor ons voor 25,36 regelen steek je duz mooi 3euro zelf in je zak en zoals de rgels via GoT zijn mag je van een IA niet rijker worden hahahahaha
tis goed met jou!!!!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq