Wat mij nou handig lijkt...

Pagina: 1
Acties:

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Hoi Adjes,

Ik weet niet of ik een van de weinigen ben, maar ik maak vaak gebruik van de "previous" en "next" knopjes onderaan een topic om door een forum heen te lopen. Alleen is het volgende onderwerp dat je dan te zien krijgt niet altijd relevant/interessant/whatever. Daarom switch ik steeds heen en weer tussen het overzicht van topics in een forum en navigeren met die "previous" en "next" knopjes. Nou leek het me handig als bij die knopjes automatisch als alt-tekst de topic title van de vorige danwel volgende topic komt te staan, zodat je vantevoren weet of je terug wilt naar het overzicht om ergens anders weer de lijst in te duiken of inderdaad naar het volgende danwel vorige topic wilt omdat het interessant is. Kost natuurlijk wel weer elke keer een database query op het moment dat iemand een topic opent, maareuh... lijkt mij erg handig. Idee?

Verwijderd

alt text lijkt me NIET handig, omdat je dan een paar seconden moet wachten voordat de text zichtbaar wordt. laat het er dan gewoon direct onder zetten.

• Tom
  • Niet online

Tom

hej jeroeneloenedoeneroene enzo. Isse goed idee. :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:39

4POX

Everybody is wired

Je hebt mijn zegen voor dat idee..

Maak er dan gelijk 3 topic omhoog en 3 naar beneden in.. Dan ben ik een erg blij man

AKA Rinkel weblog

• jeroen|IA
  • Laatst online: 26-05-2025
Mja maar dan moet je er meteen weer een DHTML menuutje van maken. Kan ook, maar is meer werk :) Lijkt me ook erg handig...

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 19:50 schreef jeroen het volgende:
Mja maar dan moet je er meteen weer een DHTML menuutje van maken. Kan ook, maar is meer werk :) Lijkt me ook erg handig...[/quote]Je bent wel erg veeleisend hé >:)

• Femme
  • Laatst online: 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Kan ook, maar is meer werk [/quote]Daar betaal ik voor :). Arjen heb weer wat te doen :).

Verwijderd

krijgen we de topics ook nog een keer te zien bij reply? das toch wel handig :)
Pagina: 1