Red Alert 2 cd 1 (allied) werkte niet!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
Toen ik dit weekend hoorde dat Red Alert 2 uit was, ben ik vandaag (maandag) meteen naar de Free Recordshop in Hilversum gestapt om een exemplaar te bemachtigen. Ik, als die-hard fan kon ook een illegale kopie krijgen, maar ik support de westwood-clan door 'm te kopen!
Wat notice ik wanneer ik thuis ben!? Cd 1 van de allied werkt niet!!! De cd -speler leest hem maar half... (je weet wel)
Ik terug vandaag nog om 'm te changen. No Problem. Ik kreeg als opmerking mee dat ik niet de 1e was met problemen met cd 1.
Thuis arrived, merk ik dat ie nog steeds niet werkt!! Druk-fout dus!!
morgen ga ik weer terug...
Heeft iemand dit probleem ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 14:36
mmm, hij heeft er iets meer moeite mee jah. maar het komt voornamelijk door die niewe safedisc 2 protectie.

wat voor cd-rom speler heb je bijdeweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Kreeg er wel een BSOD mee en hij leest em zeer rot (HP8100i), maar dat zal die suck ass beveiliging wel wezen. Kan em wel gewoon spelen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
yep

mijn cd-writer lust hem helemaal niet
en mijn cd-rom speler vind hem ook niet zo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
daaraan wil ik toevoegen dat het een slechte zaak is dat door een beveiliging de cd's slechter te lezen zijn, je kan het ook overdrijven met die beveiligingen!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Hier heb ik geen probleem mee. Nog helemaal geen lees probleem gehad. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, install etc doet het prima, behalve dat ik een keer een vage string error kreeg.
Maar in de game zelf hangt ie regelmatig als er weer van de cd gelezen wordt. Dan brandt mij cdrom lampje, freezt het spel, en als het geladen is gaat ie weer door.

Zeer irritant als je veel in game filmpjes te zien krijgt. Ik weet niet of het aan de cd ligt, kan ook mijn brakke cdrom zijn, ik zal eens met de sovjiet cd proberen of ik het probleem dan ook heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 14:36
welk bestand is eigenlijk van de muziek? scheelt een hoop cdrom gestotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
okay.. een beveiliging dus.
Maar waarom werkt cd 2 dan wel probleemloos?
Wat een gare gasten daar bij WestWood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 12:54
Bij me hellemaal geen geluid bij het speel . Installeerd gaat wel goed . Weet ook niet meer , moet ik die ook ga inruillen ??
Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
Trouwens ook een hele vage beveiliging. Als je een beetje rondkijkt dan kom je er achter dat ze een soort van encryptie gebruiken (BlowFish genaamd) :?

Heb zelf trouwens geen problemen met het origineel en de kopie (netwerkje van 4 pc's en ga geen 2 keer 90 gulden betalen)...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Kreeg gister een kut error, hele basis opgebouwd, uur gespeeld....pats, error spel sluit af :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 08-10 12:10
hier misschien de oplossing voor cdroms spelers die moeite hebben met het lezen van de cd:

ga naar deze computer->eigenschappen-prestaties->bestandsysteem->en dan je cdrom, zet die schuifbalk van je huppeldepup cache stettings helemaal naar links...

zet daarna ook even je DMA uit van je cdromspeler..

dan opnieuw opstarten en nog eens proberen! het gaat natuurlijk wel een heel stuk langzamer...maar bij mij heeft het met verschillende installaties (UT, office 2k..etc.) geholpen!

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 08-10 12:10
weet je wat trouwens ook KUT is! dat je het spel niet van je HD kan installeren! dat vind ik jammer, (en dan niet in de zin van illigale praktijken) :(
Pagina: 1