Voor- en nadelen Noka 7650?

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mensen, ik ben van plan een Nokia 7650 aan te schaffen. Ik weet dat er een paar users hier op het forum in het bezit zijn van deze telefoon. Ik zou dan ook graag jullie mening horen over het toestel.

In de search kon ik nog niet zoveel interessants vinden...

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

7650 review
Frontpage dan? 8)7

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
het is wel een lomp ding!

Verwijderd

Heb een beetje lopen te vergelijken, maar vind hem eigenlijk te lomp, leuk dat je er veel mee kan enzo en dat er al redelijk wat software voor komt, maar die telefoon past bijna niet meer in mijn broekzak, verder vind ik het super dom dat er geen bluetooth auto op zit, moet je je headset als nog via een snoertje doen.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
geen bt headset ondersteuning?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo lomp is ie toch helemaal niet? Ok, het is geen T600 maar echt heel groot is ie nou ook weer niet hoor.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Bigs schreef op 22 oktober 2002 @ 23:33:
Zo lomp is ie toch helemaal niet? Ok, het is geen T600 maar echt heel groot is ie nou ook weer niet hoor.
niet lomp?? pak em eens in je handen naast een 8310 en geef dan eens weer je mening!

Verwijderd

Hiervoor had ik een 6110 en vergeleken hiermee valt het formaat nog wel mee.

echte nadelen zijn:

- te weinig geheugen, die 3,6 mb zijn zo vol.
- De batterij is te snel leeg, als je hem alleen voor het bellen gebruikt valt het nog wel mee, maar daarvoor heb ik deze telefoon niet gekocht.

Verwijderd

harryslinger schreef op 22 oktober 2002 @ 23:36:
[...]

niet lomp?? pak em eens in je handen naast een 8310 en geef dan eens weer je mening!
Ja, ga muggen met olifanten vergelijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:40:
[...]
Ja, ga muggen met olifanten vergelijken.
Het zijn beide telefoons hoor, dus vind dat die vergelijking wel kan hoor. Als jij die extra features van de 7650 niet nodig denkt te zijn dan is hij voor een telefoon van deze tijd redelijk groot.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:43:
[...]

Het zijn beide telefoons hoor, dus vind dat die vergelijking wel kan hoor. Als jij die extra features van de 7650 niet nodig denkt te zijn dan is hij voor een telefoon van deze tijd redelijk groot.
Ja, maar hoe kun je nu een 7650 vergelijken met een 8310. Het zijn beide telefoons, maar functionaliteit lopen ze totaal uiteen.
Je kunt een HP iPaq 3970 + mobile add-on toch ook niet gaan vergelijken met een 8310?

Maargoed, dit is niet iets wat de topicstarter vraagt.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 14:06

bonzz.netninja

Niente baffi

wij hebben hem liggen in de winkel en we hebben er wat meegepruts. Best leuk, maar wel enorm groot en zwaar, mijn mening. en die mogelijkheid tot mms is ook een beetje jammer (slaat de plank mis). Wel viel mij de kwaliteit van de foto's op want die waren, tot zo ver ik het kon zien redelijk tot goed

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• waslijn
  • Laatst online: 18:14
Naar mijn mening veels te groot en zwaar. Heb hem gisteren in handen gehad en het viel me echt 100% tegen, ook die lelijke uitschuiftoetsen. Dat ding doe je dus echt niet in je broekzak, of je moet van skaten houden ;)

btw:
- MMS gaat bij Ben tussen de 50-60ect per bericht kosten (je zal het dus niet super vaak gaan gebruiken)
- Je hebt ook iemand nodig hebt om ze heen te sturen (moet ook een MMS telefoon hebben)

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:33
Hebben jullie al ergens leuke aanbiedingen gezien voor deze telefoon? Bij de makro voor 500 euros Ex BTW maar ergens mischien goedkoper?

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Ik heb zelf een Nokia 7650, en ik vindt hem geweldig.
Nou hoor je wel dat iedereen hem groot en lomp vindt, maar dat valt best mee.
Leg hem maar eens naast een 3310 (toch nog steeds 1 van de meest gebruikte telefoons) en je zult zien dat hij even hoog is, 2 millimeter dikker is, en 4 millimeter breder is. Ik vindt dit nog uiterst acceptabel.
En dat je hem niet in je breokzak krijgt snap ik ook niet. Heb daar geen enkel problemen mee.

Verder vindt ik de geluidskwaliteit van het bellen zeer goed. En verder is het gewoon een super gave gadget telefoon.

• spoon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 07:15
Het grootste nadeel van de Nokia 7650 is dat de bluetooth geen audio verkeer ondersteunt, dus alleen maar data.

Dit betekent dus dat er geen bluetooth carkit of headset op kan worden aangesloten. :'(

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
vind het ook een te lomp ding.
wilde hem eerst ook kopen.
maar dat ding is gewoon te lomp.
telefoon vind ik fijner als ze klein zijn.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Ik wacht heel mooi en braaf op de p800. Heb hem inmiddels al in mijn handjes gehad en moet zeggen. Tweakers it's amazing! You can do everything with it.

Verwijderd

heb sinds begin dat ie er was de nokia 7650. Is idd redelijk fors.. Hiervoor ahd ik de 8310 en dan wordt ie nog 'groter',..
na 4 weken moet ik er niet aan denken om die 'ouderwetse' 8310 weer te gebruiken...
de toetsen zijn erg plat en niet echt fijn in gebruik...
Het joystick is ook niet zo bijzonder gebruikvriendelijk.. of heb ik nu van die dikke vinger... neuh. dat valt ook wel mee..

bluetooth is volgens mij wel een optie.. ik heb immers net zo'n oordopje besteld...
maar nog niet binnen..

Ik heb hiervoor juist een topic gestart over het versturen van pics etc..
enfin/./. games zijn leuk.. fotos vallen wat tegen,.. was te verwachten natuurlijk..
enne.. grootte raak je snel aan gewend..

• Timmey
  • Niet online
Ik las dat ErectionJackson de T68i had, en nu in bezit is van de 7650. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de verschillen tussen deze twee. De T68i is duidelijk wat kleiner, maar is hij meer aan te raden ipv een 7650?

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pda aan te schaffen, dus de pda functies die de 7650 meer heeft tov de T68i zijn voor mij niet zo heel erg belangrijk.

Verwijderd

Als je de PDA functies niet belangerijk vind kan je beter voor de T68i gaan. Het belangerijkste van de T68i tov van de 7650 was bluetooth en de grootte voor mij. Ik vind het "lompe" van de 7650 nog wel acceptabel maar de T68i is toch wel wat fijner. Verder kan de T68i alles wat de 7650 kan behalve het beeldscherm en de PDA functies. Buiten die 2 dingen heeft de T68i ook wel wat dingen die de 7650 niet kan. En de batterij van de 7650 gaat ook niet zo lang mee?
Pagina: 1