Toon posts:

Programeerbare afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd bezig met het zoeken naar een goede ab voor mijn nieuwe thuisbioscoop set. Ik wil namelijk dat een aftandsbediening de bijv. volgende dingen kan:

Als je video selecteerd schakelt de tv naar de scart input en de receiver naar de video input. Tegelijkertijd

Dit kan gedaan worden met macro's, maar welke betaalbare ab kan dit? Dus niet zo'n Pronto ding.

Verwijderd

marantz heeft een lookalike
mijn denon afstandsbediening is ook programeerbaar , maar die zat bij de reciever.

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen die ook twee signalen tegelijk of automatisch achter elkaar doen?

Verwijderd

Topicstarter
BTW, zo'n Marantz is nog veel te duur... las net ergens $250.

Ik zoek meer een 80-100 euro model

Verwijderd

Topicstarter
Kun je eigenlijk dan niet 2 knopjes tegelijk indrukken? (of een dergelijks trucje?) B)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zoek het topic van JT in gadget talk eens op.

Verwijderd

koop een PDA met IR poort en gooi er software op die dat kan.. Tis maar een ID

• Gijssie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:05
Vorig jaar heb ik een Philips Ru880 gekocht. Deze is volledig programmeerbaar kan heel makkelijk functies "leren" en kan ook macro's uitvoeren. Heb het nog niet geprobeerd maar volgens mij kan deze wat jij wil. Kostte vorig jaar iets van fl.150,-. Tevens kan deze met RF frequenties werken zodat je ook op afstand speciale stopcontacten kan bedienen => licht uit, doek open. kan allemaal

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
Ik heb een Cambridge audio. Touch-screen, kan macro's, erg goed in code's 'leren'.
ca. 100 a 120 €.

Zin.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel kost zo'n stopcontact/schakelaar met RF frequenties ongeveer, ik ben daar wel in geintresseerd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:56:
Hoeveel kost zo'n stopcontact/schakelaar met RF frequenties ongeveer, ik ben daar wel in geintresseerd.
Weet iemand wat de velleman kitjes zijn, of wat een X10 is? :?

Ik was namelijk op een home automation nieuwsgroep aan het kijken, en ze doen net alsof iedereen die kent... }:O

update:
Ik vond dit dus:
"x10 is a signalling system that works over the mains circuits, so it can be
used for lights, sockets and alarms ..."

Maar hoe moet ik me dit voorstellen? Moet je een apparaat op het elekt net aansluiten?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
de x10 is een universeel ding waar je ook de pc mee kan bedienen, maar hij is niet zelflerend en ondersteund geen makro's
Pagina: 1